Tanuki Geplaatst 16 augustus 2007 Geplaatst 16 augustus 2007 Ik gebruik dus een RAM-mount. Zuignap, met draaiknop, die wel erg vast zit! Losmaken is gemakkelijk, knop terugdraaien... Originele 60Cx steun, korte 'verbinding'. Voordeel van zo'n RAM-mount is dat het een uitbreidbaar systeem is. Zo heb ik op mijn motor ook een RAM-kogel zodat de GPS ook weer snel op de motor te plaatsen is. Door de rubberkogel trillingsvrij en muurvast. Kost een paar centen maar......
fspaan Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Hoi, ik zelf de autosteun voor de 60CSx zonder de zuignap met de twee plakkertjes. Deze houden het niet lang vol. In eerste instantie had ik de steun verticaal opgehangen met seconden lijm. Dat heeft het ongeveer 2 dagen volgehouden. Bij iedere drempel zakte de steun naar onderen toe in het draaigedeelte (topzwaar). Gisteren heb ik het opnieuw bevestigd maar dan horizontaal op het dashboard (weer met secondenlijm). Hierdoor komt hij voor het raam te zitten, maar niet al te storend. Ik merkte alleen op dat het een beetje trilt (maar ik heb dan ook een oude bak).
zitawalk Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Wij hebben de autosteun met zuignap....die iedere keer los laat. Dus de steun zit nu op de motor en de gpsr hang ik in de bekerhouder. Is het displaytje ook beter af te lezen, zonder dat de zon erin kan schijnen.
Team Krabbegat Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 (bewerkt) Beanbag: Met houder en (spook)gps erop. Los zonder gpshouder. Werkt prima is ook eenvoudig mee te nemen uit de auto en dus ook zonder 'sporen' op te bergen zodat inbrekers niks zien liggen/geen zuignap plekken zien zitten. Hiervoor ook wel met de zuignap gewerkt maar die trilt als een gek. En als je hem op de dashbourd klemt ben je helemaal een uur bezig met los halen. 17 augustus 2007 bewerkt door Team Krabbegat
Eilandgast Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Omdat mijn nieuwe auto een "vast" navigatiesysteem heeft, heb ik de originele Garmin "vehicle suction Mount kit" over (P/N 010-10457-00). Als nieuw. Prijs € 20,--
LTeunis Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Omdat mijn nieuwe auto een "vast" navigatiesysteem heeft, heb ik de originele Garmin "vehicle suction Mount kit" over (P/N 010-10457-00). Als nieuw. Prijs € 20,-- PM sent.
Buteo66 Geplaatst 18 september 2007 Auteur Geplaatst 18 september 2007 Nog even een ps-je. Ik heb uiteindelijk de beanbag gekocht. Werkelijk zeer solide. Maar..... je mag hem niet op een airbag plaatsen. Logisch natuurlijk, maar ik heb daar vooraf niet aan gedacht. Aangezien ik een erg grote airbag voor de bijrijder heb en de gps het zicht niet mag belemmeren, is er eigenlijk geen goede plek over. Misschien dat een aspirant koper dit nog in zijn/haar afwegingen kan meenemen.
Team The Spacewuppies Geplaatst 5 februari 2008 Geplaatst 5 februari 2008 Vandaag onze dashboard steun ontvangen. Nu zitten er 2 plak dingen bij. De ene is rond met gat er in en de andere helemaal rond. Nu is ons engels niet optimaal...Mijn man gelijk aan t plakken...die met gat erin erop geplakt. Maarrrr nu ... Er staat nml iets op gebr.aanwijzing over permanente bevcestiging en een verplaatsbare??? Nou...dat ding moet natuurlijk wel goed vastzitten. Ennuh...dashboardje moet wle heel blijven natuurlijk. We hebben net een mooie auto Hoe hebben jullie dus de dashboardsteun vastgeplakt?
TeamTobi Geplaatst 5 februari 2008 Geplaatst 5 februari 2008 Vandaag onze dashboard steun ontvangen. Nu zitten er 2 plak dingen bij. De ene is rond met gat er in en de andere helemaal rond. Nu is ons engels niet optimaal...Mijn man gelijk aan t plakken...die met gat erin erop geplakt. Maarrrr nu ... Er staat nml iets op gebr.aanwijzing over permanente bevcestiging en een verplaatsbare??? Nou...dat ding moet natuurlijk wel goed vastzitten. Ennuh...dashboardje moet wle heel blijven natuurlijk. We hebben net een mooie auto Hoe hebben jullie dus de dashboardsteun vastgeplakt? Die met het gat is voor permanente bevestiging, die zonder voor als de steun er ooit nog eens uit zou moeten of was het nu omgekeerd? De niet permanente bevestiging heeft het hier altijd gehouden....
blazez Geplaatst 5 februari 2008 Geplaatst 5 februari 2008 Die met het gat is idd de permanente. De andere veranderde bij ons in een soort van uitgekauwde kauwgum die iedere keer los van het dashboard getrokken werd. Zeker als het wat warm was in de auto werd het een bende en lag hij vrij vlot weer op de grond met houder en al.
Team The Spacewuppies Geplaatst 5 februari 2008 Geplaatst 5 februari 2008 (bewerkt) Die met het gat is idd de permanente. De andere veranderde bij ons in een soort van uitgekauwde kauwgum die iedere keer los van het dashboard getrokken werd. Zeker als het wat warm was in de auto werd het een bende en lag hij vrij vlot weer op de grond met houder en al. Uhm...begin nu al beetje spijt te krijgen van deze aankoop Ik verwachtte daar ook een soort zuignap bij nml. Ohoooooh... Kun je nu alsnog een zuignap erbij bestellen? Ennn die beanbag,,,, glijdt dat niet? 5 februari 2008 bewerkt door Team The Spacewuppies
Buteo66 Geplaatst 13 februari 2008 Auteur Geplaatst 13 februari 2008 (bewerkt) De beanbag is zeer stabiel. Ook met enig remmen komt hij niet van zijn plaats. (Al heb ik gelukkig nog geen noodstop hoeven maken.. ) 13 februari 2008 bewerkt door Buteo66
tukkerboertje Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 Bij de beanbag heb je een voetje dat je aan de autohouder kunt plaatsen. Met dezelfde schroefjes zoals de autohouder ook aan de zuignap besvestigd wordt.Dat voetje is dus ook draaibaar en kun je vastklemmen (locken) in de juiste stand. .... Al dat spul van Garmin is uitwisselbaar. Alleen de autohouder moet je dus specifiek voor je type GPSr kopen. Begrijp ik het nou goed ...... 010-10456-00 Garmin GPSMAP 60C Automotive Mounting Bracket 010-10306-00 Garmin Portable Mount (= Beanbag) dat deze op elkaar passen? En wat heb ik nodig om de stroom van cigarettenaansteker van de auto over te brengen naar mijn 60CSx zodat ik dan geen batterijen gebruik/verbruik? Of is dit uberhaupt niet mogelijk? Alvast bedankt voor jullie reactie! Tukkerboertje
Team Professor X Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 Natuurlijk wel joh, een 12 volt kabel.
Peetee Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 En wat heb ik nodig om de stroom van cigarettenaansteker van de auto over te brengen naar mijn 60CSx zodat ik dan geen batterijen gebruik/verbruik? Of is dit uberhaupt niet mogelijk? Lees dit draadje er nog maar eens op na.
Aanbevolen berichten