Buteo66 Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Mijn Sportrak Pro is hard aan vervanging toe en ik heb mijn oog laten vallen op de 60CSX van Garmin. De vraag is nu waar ik de GPS het best kan kopen. De berichtgeving over aanschaf in de VS heb ik gelezen. Ik koop toch liever dichter bij huis en betaal dan iets meer. Ik kan mij herinneren dat er positieve berichten zijn over een internetbedrijf uit Nederland, maar ik kan de naam daarvan niet meer vinden. Wie kan me helpen?
snif&snuitje Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Mijn Sportrak Pro is hard aan vervanging toe en ik heb mijn oog laten vallen op de 60CSX van Garmin.De vraag is nu waar ik de GPS het best kan kopen. De berichtgeving over aanschaf in de VS heb ik gelezen. Ik koop toch liever dichter bij huis en betaal dan iets meer. Ik kan mij herinneren dat er positieve berichten zijn over een internetbedrijf uit Nederland, maar ik kan de naam daarvan niet meer vinden. Wie kan me helpen? Ik ben ook van een Sportrak Pro overgestapt op een 60 CSx. Een hele goede keuze. Ben er erg tevreden mee . Heb de Sportrak bij futurumshop.nl gekocht, geen probleem bij aankoop. Van het voorjaar heb ik hem ingeruild bij Notter. De inruil heeft bij mij de doorslag gegeven om hem daar te kopen, anders had ik hem bij Futurumshop gekocht. Er staat mij iets van bij dat zij nu een goede aanbieding hebben, kijk maar eens. Gr. Willem
elsinga Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Waypoint (inderdaad, van www.gps.nl ) staat bovendien bekend om goede service en veel kennis.
Sigmasailor Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Tsja, het gaat om de definitie van 'iets'. In Nederland kost een 60CSX tussen de 520 en 650 euro; laten we zeggen 540 euro. Als je hem in Amerika besteld (eigen ervaring) betaal je er inclusief verzenden (weekje)270 euro voor; da's de helft. Omdat je als geocacher toch allemaal wel iets avontuurlijks hebt (spanning van komt hij wel, komt hij niet, heb ik wel of geen garantie nodig, en lukt het mij wel om dat ding NL te leren) is het toch juist een extra dimensie om hem van ver te laten komen. Bij (eventuele) problemen helpt dit forum je ook nog eens heel goed op weg.
dmace Geplaatst 15 augustus 2007 Geplaatst 15 augustus 2007 Tsja, het gaat om de definitie van 'iets'. In Nederland kost een 60CSX tussen de 520 en 650 euro; laten we zeggen 540 euro. Als je hem in Amerika besteld (eigen ervaring) betaal je er inclusief verzenden (weekje)270 euro voor; da's de helft. Omdat je als geocacher toch allemaal wel iets avontuurlijks hebt (spanning van komt hij wel, komt hij niet, heb ik wel of geen garantie nodig, en lukt het mij wel om dat ding NL te leren) is het toch juist een extra dimensie om hem van ver te laten komen. Bij (eventuele) problemen helpt dit forum je ook nog eens heel goed op weg. ik sluit me helemaal bij je aan! En als ras-hollander stuit het me toch tegen de borst om ergens veel te veel voor te betalen.
surdo Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Tsja, het gaat om de definitie van 'iets'. In Nederland kost een 60CSX tussen de 520 en 650 euro; laten we zeggen 540 euro. Als je hem in Amerika besteld (eigen ervaring) betaal je er inclusief verzenden (weekje)270 euro voor; da's de helft. Omdat je als geocacher toch allemaal wel iets avontuurlijks hebt (spanning van komt hij wel, komt hij niet, heb ik wel of geen garantie nodig, en lukt het mij wel om dat ding NL te leren) is het toch juist een extra dimensie om hem van ver te laten komen. Bij (eventuele) problemen helpt dit forum je ook nog eens heel goed op weg. ik sluit me helemaal bij je aan! En als ras-hollander stuit het me toch tegen de borst om ergens veel te veel voor te betalen. Ook ik heb er een uit de states, en dat scheelt een bom duiten. En gaat het fout bij de douane dan betaal je € 80 extra "so what " , scheelt het nog veel. Levering is bijna net zo snel als in Ned, op maandag bestellen donderdag in huis.Ik heb hem gewoon engels gelaten, leer je nog eens wat.
Appie uit Delft Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Hoi, wij als beginnelingen hebben hem bij Notter gekocht. Toch zijn we zeer tevreden, goede zaak en nog veel meer. Het leven is niet alleen maar geld, althans in mijn optie. Leven en laten leven. Groetjes van Appie uit Delft.
MoonenMonkeys Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 Over dat bestellen in Amerika heb ik een vraag. Ik heb bij Amazon gekeken, maar zij zeggen dat ze niet naar adressen buiten de VS/Canada bestellen. Of heb ik het niet goed gelezen. Kortom: waar bestellen jullie dat ding? En inderdaad, garantie is garantie, ik heb mijn huidige GPS gewoon in Nederland gekocht en ben hem nu al meer dan 2 maanden kwijt voor een reparatie. Ik kan me niet voorstellen dat dat nog langer kan duren mocht je hem naar de VS moeten opsturen voor garantie.
Brunsting Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 Wij hebben hem gewoon via E-bay gekocht. Verzenden vanuit Amerika ging in eerste instantie fout, geen gps ontvangen. Na een bericht aan de verkoper kregen we een nieuwe opgestuurd die er na ongeveer een week was.
MoonenMonkeys Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 Dus dan biedt je gewoon op een GPS die daar wordt aangeboden? Ik neem aan dat het dan een nieuwe is en als zodanig wordt aangeboden. Of is het een "nu kopen" object? Het lijkt me toch prettiger zaken doen met een bedrijf alhoewel dat ook moeilijk te controleren is.
Team jemar Geplaatst 16 maart 2008 Geplaatst 16 maart 2008 Over dat bestellen in Amerika heb ik een vraag. Ik heb bij Amazon gekeken, maar zij zeggen dat ze niet naar adressen buiten de VS/Canada bestellen. Of heb ik het niet goed gelezen.Kortom: waar bestellen jullie dat ding? En inderdaad, garantie is garantie, ik heb mijn huidige GPS gewoon in Nederland gekocht en ben hem nu al meer dan 2 maanden kwijt voor een reparatie. Ik kan me niet voorstellen dat dat nog langer kan duren mocht je hem naar de VS moeten opsturen voor garantie. Kijk anders ook eens in dit draadje. Ik denk dat het wel antwoorden geeft op je vragen !
franktic Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Dus dan biedt je gewoon op een GPS die daar wordt aangeboden? Ik neem aan dat het dan een nieuwe is en als zodanig wordt aangeboden. Of is het een "nu kopen" object? Het lijkt me toch prettiger zaken doen met een bedrijf alhoewel dat ook moeilijk te controleren is. Er worden garmins aangeboden door bedrijven. Ik kan je zo 123 hier geen voorbeeld van vinden, maar ik weet dat er genoeg bedrijven zijn die ze aanbieden via ebay naast bijvoorbeeld een eigen shop! Misschien dat iemand die zijn/haar Garmin via Ebay besteld heeft je hier een voorbeeld van geven kan. En ik hoorde verder omhoog nog iets over 'garantie', maar volgens mij heb je gewoon garantie met je Garmin uit Amerika, met als enige verschil dat je hem richting Londen sturen moet in plaats van dat hij in Nederland blijft
paulwandelaar Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 In Engeland kan je de 60CSX voor 300 euro bestellen ex. verzendkosten. Heb je verder ook niets met eventuele bijkomende kosten zoals invoerrechten te maken. En de colorado kost omgerekend ongeveer 365 euro.
Aanbevolen berichten