Cachetor Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Geen rapporteermelding te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Kan de keurmeester van thuis af zien of de inhoud van het munitiekistje voldoet aan de omschrijving "voldoende ruilmiddelen"? Afgelopen week een small (bijna micro) tegengekomen waar ik iets geruild heb en een paar uur eerder een regular munitiekistje tegengekomen waar bar weinig te ruilen viel. Niet echt een uitzondering, die holle ammokist, maar de stuiter-smiley gaf het geheel een erg tweeledige aanblik: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Een keurmeester heeft slechts toegevoegde waarde wanneer hij ter plekke keurt en het lef heeft af te keuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ha ha bijzondere foto! Ik zie vaak munitiekisten gevuld met vochtige rotzooi en snoep papiertjes. Ik koppel er nog steeds een mini-eventje aan en heb er lol in om zo'n verwaaoosde cache af te drogen, schoon te maken en aan te vullen met leuke goodies. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Hoe groter de box, hoe meer ruimte voor afval. Dat probeer ik te voorkomen met mijn volgende geocache. Je mag er wel iets uithalen, maar niets in doen, behalve TB's en Coins voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roelof.Eowyn Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Gewoon zorgen dat de box voor minstens 3/4 gevuld is met een goed degelijk logboek, is er verder nog wat ruimte over voor leuke goodies voor de kids. Lege boxen is altijd jammer, volgens mij begrijpen sommigen dan iets niet net als cache onderhoud.... Zit al te broeden op ideeën voor mijn nieuwe cache. Iemand nog goede alternatieven voor de ammobox? moet goed vocht en water dicht zijn in ieder geval. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Petling: waterdicht en het logboekje vult voor 3/4 de cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Alternatief voor ammobox: kanotonnetje, o.a. te koop bij de Boerenbond. Ook wel aardig maar minder robuust: lock-n-lock dozen. Ook wel eens bij Xenos en Action te koop voor een klein bedrag in verschillende maten. Alleen heb ik geen idee hoe ze zich in de winter houden, die van mij liggen alleen buiten van april tot oktober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Roelof, dat is het verval van geocachen. Kokertjes, trails, puntjes scoren, FTF-statistieken en meer randverschijnselen nodigen niet uit om een grote box te voorzien van leuke ruilspulletjes. Brouwer, een petling kan niet worden gevuld met een goed degelijk logboek. De twee petlings die ik nog had, heb ik inmiddels in de wilgen gehangen, T5. Een alternatief voor een ammobox is een flinke koker (afvoerbuis) met een schroefdop, inmiddels ook niet meer origineel, maar verkrijgbaar in iedere bouwmarkt. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 En ik maar denken dat die grote boxen juist door die authentieke cachers werden bezocht. Het verval is duidelijk aangetoond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Ik ben slechts viereneenhalf jaar geocacher, dus niet authentiek. Ammoboxen hebben geen relatie met verval. Originaliteit is een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Ik ben slechts 11 jaar geocacher maar noem mij niet authentiek. Ouderwetsch! En daar ben ik trots op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Ik ben slechts viereneenhalf jaar geocacher, dus niet authentiek. Ammoboxen hebben geen relatie met verval. Originaliteit is een uitdaging. Tja in #129 leg je toch duidelijk de relatie hoor. Daarom ook het commentaar. Zoals wel vaker je probeer je ongegrond negatieve aspecten van geocachen te wijten aan wat jij noemt 'randverschijnselen'. Dat gaat hier dus niet op. Jammer dat je dat niet wilt toegeven en er weer een draai aan wilt geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Hmmmm Brouwertjes, zou het dat zijn? Ik vind niet dat Od normaliter om de zaken heen draait. Zou het kunnen zijn dat jullie elkaar gewoon niet begrepen hebben? Maar nu heb je jezelf duidelijk uitgedrukt en zal Od vast wel reageren op het stukje waar jij op doelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) Hmmmm MarcoDomi, zou dat het zijn? Wat is jouw interpretatie van de eerste alinea uit postje #129 dan? 26 augustus 2014 bewerkt door brouwertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden