Spring naar bijdragen

Caches voor (premium)members/subscribers only;


Malyenki

Aanbevolen berichten

Members Only staat op de deur. En dan toch vragen waarom je er niet in mag?

Gewoon lid worden en er gaat een extra dimensie voor je open :ph34r:

 

<knip>

 

Volgens mij vroeg Malyenki niet waarom hij die deur niet in mag, maar waarom die deur Members Only is gemaakt.

En dat vraag ik mijzelf ook wel eens af.

In een paar reacties hebben ze wel een poging gedaan om dat uit te leggen, maar het is mij ook nog niet duidelijk waarom iemand zo weinig mogelijk bezoek wil voor een cache. Behalve een iets kleinere kans op weghalen, maar dat effect is niet groot want het zijn geen geocachers die dat doen.

Op een enkele gerichte actie van "de cacheripper" na, maar die zit in Limburg en niet in het hoge noorden of het wilde westen.

 

Beetje off-topic: als iemand een manier weet om gewoon via een bankoverboeking Premium Member te worden dan hoor ik het graag.

 

je kunt gewoon een paypall account openen en dan via je bank rekening geld overmaken ovv je account nummer. dan staat het geld er binnen een paar dagen op en kun ej het overboeken via paypall naar GC.COM je krijgt dat een nummer via email en dat kun je op de site invullen.

 

lees gewoon even wat er op de nederlandse pagina staat of mail naar de helpdesk van paypall. spreekt allemaal voor zich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En dat vraag ik mijzelf ook wel eens af.

In een paar reacties hebben ze wel een poging gedaan om dat uit te leggen, maar het is mij ook nog niet duidelijk waarom iemand zo weinig mogelijk bezoek wil voor een cache.

 

1) Gewoon omdat ik het leuk vind!!!!!

 

2) En om te zien wie de cache allemaal bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) Gewoon omdat ik het leuk vind!!!!!

 

2) En om te zien wie de cache allemaal bekijkt.

 

 

Zo is het maar net. Leven en laten leven. Asdegijmaarleuthebt!

En er liggen toch nog zoveel andere sn@gcaches!

Die eerst maar eens zoeken!

Groetzels Kipchen

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip>

 

je kunt gewoon een paypall account openen en dan via je bank rekening geld overmaken ovv je account nummer. dan staat het geld er binnen een paar dagen op en kun ej het overboeken via paypall naar GC.COM je krijgt dat een nummer via email en dat kun je op de site invullen.

 

lees gewoon even wat er op de nederlandse pagina staat of mail naar de helpdesk van paypall. spreekt allemaal voor zich.

 

Bedankt voor de tip, ik ga het eens proberen.

 

 

 

1) Gewoon omdat ik het leuk vind!!!!!

 

2) En om te zien wie de cache allemaal bekijkt.

 

 

Zo is het maar net. Leven en laten leven. Asdegijmaarleuthebt!

En er liggen toch nog zoveel andere sn@gcaches!

Die eerst maar eens zoeken!

Groetzels Kipchen

 

Het is wel meer dan 200 km N "from your home coordinates", maar ik ga het zeker eens proberen!

Misschien nog deze winter om het een klein beetje avontuurlijker te maken, nu er nog sneeuw ligt en de ijsberen vrij loslopen daar.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het is mij ook nog niet duidelijk waarom iemand zo weinig mogelijk bezoek wil voor een cache.

 

Omdat hij\zij waarschijnlijk hoopt op een bepaald soort bezoek. Als je de optie van member gebruikt, dan probeer je met jou reden(en) te filteren. Je hoopt dan op bezoek van jou smaak, bijv. geen logjes meer van :" gevonden en snel weer verder".

Of de andere redenen die al genoemd zijn. Of de filter werkt, dat bepaal je uiteindelijk zelf. Het is duidelijk dat er meerdere reden zijn om een member cache te maken.

 

Mijn eerste gedachte zou echter drempelverhogend zijn. Als ik een member cache neer zou leggen, zou ik daarmee hopen dat hij beter behandeld wordt, ik hoop dat cache rippers en dergelijke geen 30 euro er voor over hebben, omdat er voor hen toch wel genoeg andere caches zijn. Of het werkt, dat weet ik niet. Zou dat nog moeten proberen. De reden dat ik het niet probeer is dat ik het vier jaar gelden ook eens vroeg, en de redenen die men toen aandroeg om geen member caches te maken, vond ik zo sterk, dat ik besloot om het niet te doen. :thumbup: Daarom verbaasde mij enigzins de reactie van Kruimeldief,

Premiummemberonly is een normale optie voor premiummembers en nu niet doen alsof het een slechte zaak is.

Wat jouw argumenten waren waren toen voor mij reden om geen member caches te maken.

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Ik ga een weekendje weg, ben wat caches aan het uitzoeken en selecteren en stuit op caches die alleen zichtbaar zijn voor subscribers. Kennelijk zijn dat de premium leden bij gc.com? Wat is de achtergrond om caches te willen onthouden aan mensen die dat niet zijn??

 

PS ik ben hier inmiddels wel donateur... al is dat (nog?) niet zichtbaar [:blink:]

bewerkt door Sterna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS ik ben hier inmiddels wel donateur... al is dat (nog?) niet zichtbaar [:blink:]

Is dit van .NL of .COM. Om subscribers caches te kunnen zien met je nl lid zijn van .COM

Ja, van NL, en je punt begrijp ik, maar wat is de lol om je caches onzichtbaar te maken voor niet-premium members van gc.com?

bewerkt door Sterna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je moet dan eigenlijk lid worden van .com én van .nl (zo heb ik het begrepen....) dat is toch ook niet logisch?

 

Ik wil ook wel lid worden, maar waar heb je dan het meest aan?

bewerkt door xafloha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je moet dan eigenlijk lid worden van .com én van .nl (zo heb ik het begrepen....) dat is toch ook niet logisch?

 

COM en NL zijn niet de zelfde.

 

NL is een volledig nederlands gerichte site. Die vaak door linkt naar de COM site. NL heeft namelijk geen caches.

COM is dus de overkoepelende en USA gerichte site, Hier staan alle caches van over de gehele wereld.

 

dus er zijn 4 mogelijk heden van lidmaaschap, deze word dus los van NL geregeld

1 Nergens lid van zijn ... geen extras

2 .NL de nederlandse extras

3 .COM de USA extras, PDF maken, Membercaches enz.

4 .NL en .COM Alle mogelijk heden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...