Spring naar bijdragen

Caches voor (premium)members/subscribers only;


Malyenki

Aanbevolen berichten

Nu zal ik waarschijnlijk voor een groot aantal GC'ers vloeken in de kerk maar eerlijk gezegd; Als ik een leuke cache heb gelopen dan zou ik de maker of maakster graag een een bijdrage leveren in de cachekosten

Offtopic: Nou breng je me toch op een geniaal idee! De eerst volgende keer dat ik naar de HEMA ga, sloop ik het muntjes apparaat van de wc deur, die monteer ik op het kissie... gaatje graven... coördinaatjes online... en wallah... kissie gaat pas open na inworp van de muntjes! :lol1:

M'n volgende 2 centen

Nog even doorsparen, inworp is 20 cent... :cry:

 

Sunny...

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Donateur: de naam geeft het in wezen al weer: je doet een donatie en hoeft daar in principe geen tegenprestatie voor te verwachten... Het is anders dan ergens lid van worden. Het blijft je eigen keus of je het 'tientje' per jaar voor het donateurschap wil betalen of niet. Om te kunnen cachen heb je het in principe niet nodig!

Ik denk eerder dat het voor velen moeilijk te verhapstukken is dat er zo weinig donateurs zijn in vergelijking met het aantal actieve cachers in Nederland. Ik denk niet dat er zo weinig donateurs zijn omdat er geen 'meerwaarde' aan hangt. Wellicht wordt geocaching.nl wel door heel veel mensen gebruikt, maar is men zich er niet van bewust dat GC.nl mede door donaties in leven wordt gehouden. Mij is op GC.nl ook nooit eerder de tekst helemaal onderaan opgevallen, sterker nog ik ben er naar opzoek gegaan door de vele reacties eerder gegeven. Lang niet iedereen leest het forum waar breed uitgemeten wordt wat de donatie inhoudt.

 

Op GC.nl staat helemaal onderaan wel de opmerking dat je een donatie kunt doen voor het in leven houden van de site. Maar zelf vind ik wel dat het met enige grote verre afstand over komt. Ik zou kiezen voor een plaatsje of 3 hoger op de site met een pakkend mooi kort en bondig verhaaltje met wat fleurigheid. Zodat de afstand wordt verkleind. Wellicht bereik je op die manier wat meer mensen die het forum niet lezen en dat mensen dan meer 'begrijpen' wat ze precies steunen met hun donatie.

 

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die nadat ze gelezen hebben waar hun donatie o.a. aan besteed wordt graag dat tientje willlen betalen. Maar dat niet eerder hebben gedaan om wellicht dezelfde reden als ik dat niet zou hebben gedaan bij het lezen van de tekst zoals die er nu staat. Niet iedereen staat uit zichzelf stil bij het vele werk wat wordt verricht of de kosten die worden gemaakt.

 

Nu vind ik er een beetje sfeer hangen dat mensen te "beroerd" zijn om vrijwillig te betalen voor GC.nl en dat vind ik jammer! Ik ben ook geen donateur en dat is geen vrijwillige keuze.

 

Sunny

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topictitel is: caches voor subscribers only

 

Wat betekent dat deze topic gaat over geocaches die alleen te doen zijn voor betalende leden van geocaching.com.

 

Het gaat niet over caches voor donateurs van geocaching.nl, het gaat niet over caches met toegang via WCmuntjes van de HEMA enz enz.

 

Graag ontopic gaan/blijven anders sluit ik de topic, er van uitgaand dat dan alles al gezegd is wat gezegd had moeten worden of had kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...