Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Of zet gewoon in je forumprofiel het tonen van signatures/onderschriften uit. Nergens meer last van :-)

Nah een beetje opleuken is niet verkeerd maar om nu 3+ banners in je sig te zetten maakt het wel bont, gelukkig komen er steeds meer banners zodat het vanzelf te vol raakt :)

Geplaatst
Hallo,

Ik ben bija klaar met een micro ronde door het land van maas en Waal. Als je alles hebt gevonden (4 micro's en de hoofdcache), mag je het plaatje van mijn handtekening gebruiken.

Wat zijn jullie suggesties?

Bedankt! :cry:

Gewoon doen. Kunnen we ook een bannertje verdienen. Een microrondje met kleine kinderen doen is al een hele prestatie op zich. :)

Als ze er zondag liggen, dan komen we over de Waal. :)

Geplaatst (bewerkt)

Iedereen mag toch zelf weten wat hij in z'n handtekening plaatst? Als je de banner voor deze serie wilt plaatsen, moet je dat doen.

Ja dat wel, maar het komt het laden van de pagina niet te goede, als wij met z'n alle voor elke cache een banner maken duurt het laden van het forum eeuwig. Kijk die paar banners maakt niet zoveel uit, maar het moet niet te gek worden. Maar als iemand die banner in zijn handtekening wil, moet diegene dat lekker doen, maar voor 5 caches doe ik het niet maar dat is dan ook mijn mening.

Dan moeten de server's daar op worden aangepast.. :dribble:

Of er moet een limiet op komen.. :thumbup:

Gewoon doen. Kunnen we ook een bannertje verdienen. Een microrondje met kleine kinderen doen is al een hele prestatie op zich. ;)

Als ze er zondag liggen, dan komen we over de Waal. :blush:

Ik zal kijken of het lukt :blush: miss FTF?

bewerkt door petervw
Geplaatst

Waarom draait het altijd weer op het neer zetten van prestaties? En vooral op het laten zien aan anderen hoe goed je wel niet bent... Het klinkt in mijn ogen een beetje alsof je een avondvierdaagse loopt, alleen maar voor de medaille die je krijgt als je aan het eind bent... Leuk voor je, maar ik hoef hem niet te zien! Hetzelfde geldt in mijn ogen ook wel voor banners... Bij een cache van Stevig Stappen ofzo kan je het bannertje vergelijken met het kruisje dat je krijgt na de Nijmeegse Vierdaagse... Als een kennis die in huis zou hebben, dan zou ik hem wel eens willen zien, een bannertje als deze is in mijn ogen niet meer dan een medaille van de avondvierdaagse van de gemiddelde middengrote provincie-stad...

Gewoon doen. Kunnen we ook een bannertje verdienen. Een microrondje met kleine kinderen doen is al een hele prestatie op zich. :D

Als ze er zondag liggen, dan komen we over de Waal. :thumbup:

Als ik dit lees begint het bij mij te kriebelen... En dan ga ik het niet eens hebben over het feit of je wel of niet je kinderen mee moet nemen, want dat is een heel ander verhaal... Maar menig cacher zal moeite hebben met bepaalde caches en waar haalt die zijn voldoening uit? Uit het feit dat hij lekker een dagje bezig is geweest, dat hij zijn eigen limieten heeft opgezocht en heeft verlegd, dat hij weer een onuitwisbare herinnering heeft opgedaan!!! Kortom de cache-ervaring is al een beloning op zich... Daar hoeft hij niet een stukje computercode voor in zijn handtekening te mogen zetten!

Goed wie maakt er een cache rondom dit thema!!! Een carambalige micro-opraper waarbij je een joekel van een banner kan verdienen?

Geplaatst

Ik sluit me aan bij Toby.

Ban de Banners! (mede omdat ik zelf nog geen heb :P ) Je ziet door de baneers ook de berichten bijna niet meer. :D

De pagina's worden er erg druk van en zijn soms sneller vol.

Maar je eigen website en smijt ze lekker daarop of verwerk ze in je profiel. :thumbup:

Groeten maar weer....

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb de knoop doorgehakt en alle banners in mijn profiel gezet. Daar wordt je naar doorgelinkt via het "statistieken venstertje", en dat is dan het enige behalve tekst (en de linkjes naar caches) dat ik hier in mijn handtekening zal laten staan. Is dit ook een idee voor de andere banner-gebruikers?

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst
.... een bannertje als deze is in mijn ogen niet meer dan een medaille van de avondvierdaagse van de gemiddelde middengrote provincie-stad...

Nou, dat is nog steeds 4 dagen (avonden) lopen. Nu heb ik nooit de vierdaagse in ons pittoreske Oosterhout gelopen (Knight of Ni vast wel), maar dat is nog steeds meer werk dan een serie van 5 micro's en een eindcache (lees: multi met meer puntjes). Ik denk dat de gemiddelde rode-paaltjes-route in een gemiddeld bos meer inspanning vergt.

Denk nu trouwens niet dat ik negatief sta tegenover het concept 'een micro-serie die naar een eindcache leidt'. Dat kan erg leuk zijn. Denk ook bij het kiezen van de plekken voor de micro's aan kwaliteit. Bij recente cache-ervaringen leidde zo'n serie me naar een paadje achter het voetbalveld, een hondenpoepveld bij de volkstuintjes en de oprit van de plaatselijke Scouting. Dat vind ik dan jammer. Niet jammer genoeg om de serie te laten liggen, maar toch jammer.

Ik heb de knoop doorgehakt en alle banners in mijn profiel gezet. Daar wordt je naar doorgelinkt via het "statistieken venstertje", en dat is dan het enige behalve tekst (en de linkjes naar caches) dat ik hier in mijn handtekening zal laten staan. Is dit ook een idee voor de andere banner-gebruikers?

Dat is nog eens een strak plan. Het zou een stuk leesbaarder worden op het forum. Mogen dan ook al die 'nog zes weken, dan ontploft mijn vrouw'- en 'nog 14 jaar, dan bereikt mijn dochter de huwbare leeftijd'-meetlatten weg?

Het profiel op .com is een perfecte plaats voor al dit visuele geweld. Wat m.i. wel passend is op dit forum, zijn de 'groepsbanners' die aangeven van welke cache-club je bent en de statistieken-balkjes.

Maar goed, dat zijn mijn Meningen. Wel met een grote M, anders zijn het geen meningen, maar oprispingen.

• 2 weeks later...
Geplaatst
Wat zijn jullie suggesties?

Mijn suggestie is dat je je vraag wat concreter maakt. Wil je suggesties over de micro's? De routes? De vorm van de handtekening? Of meningen over het hele concept?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...