remco.1971 Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Lieve allemaal, Namens de vriendin van Coen (Reintje de Vos) plaatsen wij hier het trieste bericht dat Coen in de nacht van 6 op 7 december 2006 rond 01:00 is overleden. Uiteraard wensen wij iedereen die hem kende heel veel sterkte. Alle berichten die hier geplaatst worden zullen op de dag van de crematie aan de familie worden aangeboden. Namens het hele team, Remco Link naar de rouwbrief > http://www.geocaching.nl/media/rouwbriefCoenBoltjes.pdf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik ben hier heel verdrietig van. Hier Coen tijdens het GME-event op 2-4-2005 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hier schik ik heel erg van. Ik wist niet dat hij zo ziek was. Gecondoleerd aan zijn vriendin en de rest van de family. Sterkte! team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andemo Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Veel sterkte aan de vriendin en familie en vriende van Reintje. Hoewel wij hem njiet kenden, zijn we ons bewust van zijn inbreng in geocache land. Daardoor zijn wij geschrokken en verdrietig te horen dat hij er niet meer is. Groet Eniram&Andemo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Uit de laatste berichten wist ik dat het er aan zat te komen. Maar nu al? Zo snel? Dat had ik niet verwacht. Ergens heb je natuurlijk steeds het idee, of de hoop, dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. Ik ben geschokt. Ik weet eigenlijk helemaal niets meer te zeggen. Vrienden en familieleden heel, heel veel sterkte met het verwerken van deze drama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naaktslakkies Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hoewel wij 'Reintje' niet persoonlijk kenden treft zijn overlijden ons bijzonder. Wij hadden erg veel respect voor zijn werkzaamheden. Wij wensen zijn nabestaanden sterkte toe. Naaktslakkies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Schrik...ongeloof...verdriet...maar voor alles ongeloof...Ook tekenend voor Coen om ondanks al zijn werk voor ons nooit op de voorgrond te treden, zelf niet in de afgelopen tijd. Ben er ondersteboven van. De nabestaanden wens ik alle sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wat een droevig bericht. Denkend aan de CacheKaart van Nederland denk ik aan Reintje de Vos. Sterkte met het dragen en verwerken van het verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wat een naar bericht! Natuurlijk wist ik dat hij ziek was, maar niet in de vorm dat hij daar door nu is overleden. Ik (wij) wens zijn vriendin en alle familie en vrienden van Coen heel veel sterkte. En ik (wij)willen hem ook Bedanken voor het vele goede werk wat hij hier heeft verricht voor onze gezamelijke hobby. Groetjes van, Gerrit en Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hoewel ik Reintje niet kende komt het toch verschrikkelijk over, vriendin, familie, kennissen en vrienden sterkte met de verwerking van dit verlies. Gecondoleerd knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Hier ben ik erg van geschrokken toen ik dit las. Een groot verlies voor de Nederlandse Geocaching gemeenschap. Familie en vrienden, sterkte in deze moeilijke periode. Mvg, De Wolvjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 (bewerkt) Dat is een heel naar bericht. We wisten dat het slecht ging met Coen, maar niet dat het zo slecht ging. We wensen Marit, familie, vrienden en bekenden alle sterkte toe na dit verlies. 7 december 2006 bewerkt door Team Firefox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amazone! Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Geen woorden voor...... ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte de komende tijd. Fiona Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Even wordt het helemaal stil bij het lezen van dit bericht. Wij wisten dat Rein erg ziek was en dat het niet de goeie kant op ging. Maar zoals elk mens blijf je hopen dat de behandelingen aanslaan en dat hij er boven op komt. Het bericht van zijn overlijden komt aan deze kant dan ook behoorlijk hard aan want zoals elk overlijden komt het toch onverwacht. Ons medeleven gaat uit naar familie en vrienden. Maju en Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nightfire Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Vol onbegrip ontvang ik dit bericht. Altijd was hij druk bezig met de website en nooit echt op de voorgrond, veel respect hiervoor. Medeleven gaat uit naar zijn vriendin, familie en vrienden. Mike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten