Ruud4d Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Er is al een draadje dat vraagt naar wie welke kaart gebruikt. Daar lijkt dit wel op. Maar toch is dit heel anders. Ik wil gewoon weten bij wie de nieuwe kaarten goed lopen. Geen discussie over wie welke kaart gebruikt en waarom wel/niet. Meldt dat gewoon even en ik neem dan contact met je op via PM om een testje te doen. Als het dus niet goed loopt of als je de oude kaart nog gebruikt, hoef je hier dus niet te reageren. Doe dat dan aub ook niet om het draadje een beetje schoon te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Bij mij lopen de nieuwe kaarten eigenlijk wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team Hebbes Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 dat zegt toch wel genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Bij mij dus ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 3 december 2006 Auteur Share Geplaatst 3 december 2006 Nog even een postje om dit draadje weer onder de aandacht te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leokrabbendam Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Gaat goed bij mij. Niet perfekt, maar goed genoeg. (Ik heb trouwens nog wel een idee hoe 't nog wat beter kan. ) Ik wou dat we hier ook zo iets hadden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Nop... n.a.v. dit draadje nogmaals geprobeert. Opend wel maar loopt vaak vast als ik inzoom of schuif met de kaart. Google eart zelf loopt bij me overgens wel goed, dus daar ligt het niet aan. Maar zoals ik eerder heb gezegd, leuke optie voor wie het wil gebruiken, en fijn dat je kan kiezen om de oude kaarten te blijven gebruiken. D.L. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 Loopt goed hier. Ben er erg blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daveenjolanda Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 loopt goed nu ik firefox heb geinstaleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjorri Geplaatst 3 december 2006 Share Geplaatst 3 december 2006 cpu, ram, harde schijf, besturingssysteem, internetverbinding en browser. Op mn P4 3GHz, 1024MB, WXP, LiteADSL met firefox: De eerste opvraag kost 10 sec, daarna zeer acceptabel bij zoomen en pannen. Laptop P2 333MHz, 256MB, W98se, LiteADSL ook met FF Beeldopbouw is wat schokkerig en duurt 2 a 3 x langer, naar verwachting dus. Uit GSAK een selectie naar Mapsource vind ik toch handiger werken dan online kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden