Spring naar bijdragen

Eerste Nederlandse Geocaching Earthcache


madman

Aanbevolen berichten

Er waren inmiddels al 2 earthcaches via Waymarking. Maar nu is toevallig mijn nieuwe Nederlandse earthcache meteen op Geocaching geplaatst.

 

GCZCG6

 

Ik heb dus gewoon de eerste Geocaching Earthcache in Nederland. Dit omdat er voor Waymarking nog geen Earthcaches aangemaakt waren in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb dus gewoon de eerste Geocaching Earthcache in Nederland. Dit omdat er voor Waymarking nog geen Earthcaches aangemaakt waren in Nederland.

 

En 'the Wheel of Bassa' van FireFox dan? In mijn herinnering bestond die al voor de verplichte migratie naar waymarking. Ben trouwens benieuwd wanneer deze weer te loggen is op gc.com.

 

edit: vraag weggehaald, ik moet beter lezen :/

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus gewoon de eerste Geocaching Earthcache in Nederland. Dit omdat er voor Waymarking nog geen Earthcaches aangemaakt waren in Nederland.

 

En 'the Wheel of Bassa' van FireFox dan? In mijn herinnering bestond die al voor de verplichte migratie naar waymarking. Ben trouwens benieuwd wanneer deze weer te loggen is op gc.com.

 

Zeg eens Kruimel, hoe beviel het reviewen van een earthcache? Je gaf onlangs nog aan het liever aan andere collega's over te laten :dribble:

Kruimel heeft hem niet gereviewed, dat heeft geoaware gedaan! :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er waren inmiddels al 2 earthcaches via Waymarking. Maar nu is toevallig mijn nieuwe Nederlandse earthcache meteen op Geocaching geplaatst.

 

GCZCG6

 

Ik heb dus gewoon de eerste Geocaching Earthcache in Nederland. Dit omdat er voor Waymarking nog geen Earthcaches aangemaakt waren in Nederland.

 

Klopt dus niet. Via waymarking waren er drie Earthcaches aangemaakt in Nederland. Onze cache 'First Dutch - The Wheel of Bassa' heeft ruim een half jaar de primeur gehad de eerste Earth Cache in Nederland te zijn en zal die naam ook blijven dragen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En geoaware heef de tweede Nederlandse earthcache afgeleverd: Reuselse Kei. Staat opmerkelijk genoeg op zijn eigen naam, kan je dan nog wel objectief reviewen? :blink:

 

Alle Waymarking Earthcaches en NIEUWE Earthcaches worden door GeoAware gereviewed en aangemaakt op Geocachng. Daarna moet de origineele eigenaar deze adopteren. Zo ging dat ook bij mijn "Groeve Koeberg" en zo zal het ook met de Heimansgroeve, de Driebankenheide en The Wheel of Bassa gaan. Het gebeurt nu echt!!!

 

Klopt dus niet. Via waymarking waren er drie Earthcaches aangemaakt in Nederland. Onze cache 'First Dutch - The Wheel of Bassa' heeft ruim een half jaar de primeur gehad de eerste Earth Cache in Nederland te zijn en zal die naam ook blijven dragen!

 

Niet de eerste Earthcache, maar wel de eerste Geocaching Earthcache :D. The Wheel of Bassa was de eerste Waymarking Earthcache en zal binnenkort ook een Geocachnig Earthcache worden.

 

Ter info: ik weet wel hoe het zit want ik heb zelf de eerste Belgische Earthcache (via Waymarking).

bewerkt door madman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus gewoon de eerste Geocaching Earthcache in Nederland. Dit omdat er voor Waymarking nog geen Earthcaches aangemaakt waren in Nederland.

 

........

 

Niet de eerste Earthcache, maar wel de eerste Geocaching Earthcache . The Wheel of Bassa was de eerste Waymarking Earthcache en zal binnenkort ook een Geocachnig Earthcache worden.

 

Ter info: ik weet wel hoe het zit want ik heb zelf de eerste Belgische Earthcache (via Waymarking).

 

 

Welles...nietes....welles...nietes :blink:

 

Een Earthcache is een Earthcache, of die nu via Waymarking of via Geocaching wordt gelogd.

 

Firefox, met First Dutch - "The Wheel of Bassa" was de eerste Nederlander die ooit een Earthcache heeft aangevraagd en goedgekeurd gekregen bij Geocaching.

Dat op het moment van goedkeuring Groundspeak besloot dit type caches over te brengen naar Waymarking doet niets af of toe aan het feit dat dat de eerste Nederlandse Earthcache was.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de geruchten uit de US moet geloven, verwacht ik overigens, dat alle Earthcaches die niet voldoen aan de "Geocaching" Earthcache voorwaarden ook op Waymarking de omschrijving "Earthcache" gaan verliezen.

 

Dat worden dan waarschijnlijk op termijn gewoon "Waymarks"

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het "earthcaches return to geocaching"-circus is begonnen.

Ook "De Reuselse Kei", "De Lommelse Sahare" en "Driebankenheide" zijn aangemeld op Geocaching.com

 

Alleen jammer dat deze earthcaches niet zichtbaar worden op de oude geocaching.nl kaart.

 

Succes met Earthcaching !

bewerkt door FerryStreens&Fairyglitters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welles...nietes....welles...nietes :blink:

 

Een Earthcache is een Earthcache, of die nu via Waymarking of via Geocaching wordt gelogd.

 

Het enige wat ik hier nog op wil zeggen:

- The Wheel of Bassa was de eerste Earthcache in Nederland (via Waymarking).

- De meeste mensen doen niet aan Waymarking.

- En als een Earthcache dus op Geocaching staat is dat ineens wel interessant.

- Dus is het WEL nieuws als er een eerste Earthcache op Geocaching.com staat (in Nederland).

- Dat betekend NIET dat het de eerste Earthcache aller tijden is of dat het de eerste Earthcache van whatever is ... gewoon NIEUWS dat de eerste Earthcache al te vinden is op Geocaching.

- Dus zoals FerryStreens al zo mooi zegt ... het circus is begonnen!

- En dus NIET jaloers zijn omdat ik NIET probeer iemand af te troeven.

 

PUNT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...