Spring naar bijdragen

uv pen


cachorganic

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In de grootste kantoorboekenzaak (pagman) op leidschenhage hebben ze UV -pennen voor 3 euro oid klaar liggen. Wel goed plastificeren, om meerdere redenen. Vocht treedt altijd binnen, de UV is overdag af te lezen bij goede volle zon, en in combinatie met water en vrieskou zijn de cristallen afleesbaar. Houdbaarheid van dergelijke inkt is bepertk (1 tot 2 jaar). Er zijn betere inkten te koop bij de vakhandel, maar dan fors duurder.

 

Ik sta in spanning op je nachtcache te wachten.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de grootste kantoorboekenzaak (pagman) op leidschenhage hebben ze UV -pennen voor 3 euro oid klaar liggen. Wel goed plastificeren, om meerdere redenen. Vocht treedt altijd binnen, de UV is overdag af te lezen bij goede volle zon, en in combinatie met water en vrieskou zijn de cristallen afleesbaar. Houdbaarheid van dergelijke inkt is bepertk (1 tot 2 jaar). Er zijn betere inkten te koop bij de vakhandel, maar dan fors duurder.

 

Ik sta in spanning op je nachtcache te wachten.

Toch altijd prettig dat je op het forum extra tips krijgt op je vraag! :eek:

Ik ben benieuwd hoe mijn ideeen in de praktijk zullen werken. Maar voorlopig ben ik nu nog in de ontwerpfase van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we dan toch bezig zijn... waar kan je dan die blachlight lampjes kopen? ik was van het weekend bij het HHE-event en zag hele goeie maar ben vergeten te vragen waar ze vandaan komen. ik kon ze niet vinden in de winkels. ik wil ze graag in een winkel kopen en niet op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we dan toch bezig zijn... waar kan je dan die blachlight lampjes kopen? ik was van het weekend bij het HHE-event en zag hele goeie maar ben vergeten te vragen waar ze vandaan komen. ik kon ze niet vinden in de winkels. ik wil ze graag in een winkel kopen en niet op internet.

ik heb die van mij bij knivesandtools vandaan. maar dat is wel een dure op3v batterijen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we dan toch bezig zijn... waar kan je dan die blachlight lampjes kopen? ik was van het weekend bij het HHE-event en zag hele goeie maar ben vergeten te vragen waar ze vandaan komen. ik kon ze niet vinden in de winkels. ik wil ze graag in een winkel kopen en niet op internet.

 

Probeer eens een postzegelhandelaar. Daar heb ik de mijne vandaan, werkte perfect op het HHE :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als we dan toch bezig zijn... waar kan je dan die blachlight lampjes kopen? ik was van het weekend bij het HHE-event en zag hele goeie maar ben vergeten te vragen waar ze vandaan komen. ik kon ze niet vinden in de winkels. ik wil ze graag in een winkel kopen en niet op internet.

 

En die van ons bij de Lidl...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik heb net een zaklamp en een hoofdband aangeschaft voor een nachtcache bij mij in de buurt. Nu ben ik nog op zoek naar een niet te duur UV (zak)lampje. Het lichtbundeltje van de pen is, denk ik, niet groot genoeg. Wie geeft me een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een zaklamp en een hoofdband aangeschaft voor een nachtcache bij mij in de buurt. Nu ben ik nog op zoek naar een niet te duur UV (zak)lampje. Het lichtbundeltje van de pen is, denk ik, niet groot genoeg. Wie geeft me een tip?

 

Kijk maar eens rond op deze site, daar vind je er vast één.

bewerkt door Martijn&Martine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs bij een E-baai handelaar uit Hongkong 10 kleine UV-LED zaklampjes gekocht voor in totaal nog geen 10 euro (inclusief verzendkosten) en twee grotere zaklampen (10 witte LEDs, 5UV LEDs en 1 laser in het midden) werkend op 3 AAA batterijen voor elk ongeveer 6 euro (incl. verzendkosten).

Geen topkwaliteit natuurlijk zoals menige UV zaklamp van 40 euri, maar goed genoeg voor iedere UV cache die ik totnutoe gedaan heb.

Zoek maar eens op UV en light (of flashlight) en kies de goedkoopste leverancier die naar NL verscheept.

Zending was binnen een paar daagjes na betaling al in huis.

Fotootje klikkerdeklik

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...