Spring naar bijdragen

Geo d'Or


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik neem aan dat het aantal dat bij de 'gewone' statistieken van geocaching.NL staat dan ook niet klopt, aangezien dat uit de zelfde database zal komen.

Dus net als bij de 'gebruikelijke' verschillen: meld de caches die er nog niet tussen staan aan via 'Corrigeer logs' bij 'Statistieken' (aanvullende DHZ functionaliteit naturlijk vereist, maar die heeft iedereen vast al, toch?)

 

Die kloppen dus wel, verhaal gaat niet op, ik ben hier ook niet de enige in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds komen de gevonden caches niet overeen met het aantal wat vermeld is bij geo d'or. Hier kunnen wij zeker zelf niets aan doen. Heeft dit te maken met het veranderen van de server? Moet ik een mail naar iemand sturen? Wie gaat hierover?

Volgens mij is het een kwestie van kijken welke je mist en vervolgens een correctie aanvragen op de DHZ-pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds komen de gevonden caches niet overeen met het aantal wat vermeld is bij geo d'or. Hier kunnen wij zeker zelf niets aan doen. Heeft dit te maken met het veranderen van de server? Moet ik een mail naar iemand sturen? Wie gaat hierover?

Volgens mij is het een kwestie van kijken welke je mist en vervolgens een correctie aanvragen op de DHZ-pagina.

 

Er is onduidelijkheid. Nog een keer, in mijn statistieken en bij al mijn gegevens klopt alles. Behalve bij Geo d'or. Daar missen de laatste acht caches van mij. Er zijn meer cachers met deze problemen. Dus statistieken en alles kloppen. Dus lijkt mij DHZ geen oplossing!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds komen de gevonden caches niet overeen met het aantal wat vermeld is bij geo d'or. Hier kunnen wij zeker zelf niets aan doen. Heeft dit te maken met het veranderen van de server? Moet ik een mail naar iemand sturen? Wie gaat hierover?

Volgens mij is het een kwestie van kijken welke je mist en vervolgens een correctie aanvragen op de DHZ-pagina.

Volgens mij wordt het aantal gevonden caches voor de Geo d'Ors gebaseerd op het aantal gevonden caches in je forumprofiel. Die lopen namelijk gelijk. (Bij mij 327 (tegen 333 op .com)) Ik neem aan dat dat aantal wel weer gebaseerd is op de .nl statistieken maar dat die niet zo vaak ge-update worden (het aantal in je forumprofiel dus). Gewoon wat geduld hebben lijkt me hier het devies.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds komen de gevonden caches niet overeen met het aantal wat vermeld is bij geo d'or. Hier kunnen wij zeker zelf niets aan doen. Heeft dit te maken met het veranderen van de server? Moet ik een mail naar iemand sturen? Wie gaat hierover?

Volgens mij is het een kwestie van kijken welke je mist en vervolgens een correctie aanvragen op de DHZ-pagina.

 

Er is onduidelijkheid. Nog een keer, in mijn statistieken en bij al mijn gegevens klopt alles. Behalve bij Geo d'or. Daar missen de laatste acht caches van mij. Er zijn meer cachers met deze problemen. Dus statistieken en alles kloppen. Dus lijkt mij DHZ geen oplossing!!

Ik mis er ook 12.Terwijl de rest goed staat.

Dus volgens mij heeft dhz er niks mee te doen.

Zo kom ik dus niet aan de eerste 60

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis er ook 12.Terwijl de rest goed staat.

Dus volgens mij heeft dhz er niks mee te doen.

Zo kom ik dus niet aan de eerste 60

Ben er mee bezig. Fout is gevonden (nou ja, fout, verschil van benadering).

Je bent er aardig druk mee.

Hou je nog wel tijd over om te cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriendjes en vriendinnetjes,

 

Lees nog even deze post van mij. Dan wordt het allemaal duidelijk.

Ik ben er aan bezig, maar is wat complexer dan ik had gehoopt. Komt goed, echt waar.

 

Beste Rein neem mij niet kwalijk, niet gezien, dacht dat het probleem niet begrepen werd doordat verwezen werd naar de dhz. Wist niet dat jij hiermee doende was. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rein neem mij niet kwalijk, niet gezien, dacht dat het probleem niet begrepen werd doordat verwezen werd naar de dhz. Wist niet dat jij hiermee doende was. Succes

Geeft niet. Er liepen twee zaken door elkaar.

 

Het probleem van iemand (jou?) dat hij aan een gevonden cache geen Geo d'Or kon toekennen, was namelijk wel op te lossen met DHZ. Maar Kruimel had dat in mijn beleving al aangegeven.

 

Omdat we bijna 2 miljoen logs in de database hebben staan wordt om het uur even voor 100000 cachers uitgerekend hoeveel founds ze hebben. Dat stukje software is stuk en ik heb de fout nog niet gevonden. De uitkomsten daarvan worden bij Geo d'Or en de statistieken gebruikt. Toen Goedweerloper het probleem beschreef wist ik meteen waar het mis moest gaan.

Maar ik had niet ingeschat dat dit probleem zo ging "rondzingen", vandaar dat ik even leuk GoogleMaps heb afgemaakt, vanmiddag naar de stad ben gegaan, vanavond bezoek krijg etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat we bijna 2 miljoen logs in de database hebben staan wordt om het uur even voor 100000 cachers uitgerekend hoeveel founds ze hebben. Dat stukje software is stuk en ik heb de fout nog niet gevonden. De uitkomsten daarvan worden bij Geo d'Or en de statistieken gebruikt. Toen Goedweerloper het probleem beschreef wist ik meteen waar het mis moest gaan.

Ik heb het probleem inmiddels gevonden en opgelost. Alles is nu weer in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het Geo d'Oren onder de aandacht te brengen van meerdere cachers of beter de eigenaars misschien een idee om een soort automatisch gegenereerde mail te zenden aan de leggers van de cache als er eentje toegekend wordt aan hun mail? Of vraag ik nu teveel :thumbup: En hoe men het ikoontje in de cache kan opnemen ;)

 

Een domme cacher kan meer vragen dan een intelligente Vos wil of kan programmeren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...