Spring naar bijdragen

Geo d'Or


Aanbevolen berichten

Het moet toch mogelijk zijn om elke ranking te vertalen naar een gc.com bookmark lijst.

Het zal niet onmogelijk zijn, denk ik. Wel lastig. Bookmarklists zijn namelijk statisch en de Geo d'Or lijst is dynamisch. M.a.w. elke keer dat iemand een Geo d'Or toewijst zullen alle bookmarklijsten moeten worden aangepast.

 

Anderzijds ontgaat me het doel een beetje om dat in bookmarklists te hebben. Wat zou de zin kunnen zijn van een bookmarklist van caches met bv 5 Geo d'Ors?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Anderzijds ontgaat me het doel een beetje om dat in bookmarklists te hebben. Wat zou de zin kunnen zijn van een bookmarklist van caches met bv 5 Geo d'Ors?

 

Tja als dat niet evident is dan is het wellicht niet zo'n goed idee.

De gedachtegang was dat zo automatisch alle met een geodor beloonde caches op de cachepagina zelf als zodanig herkenbaar zouden zijn zonder dat de eigenaar daar moeite voor hoeft te doen.

Door per aantal toegekende geodors een aparte lijst te maken is ook direct te zien hoeveel er zijn toegekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4594 maal is er gebruik gemaakt van een Geo d'Or functie, niet zijnde de informatiepagina

322 unieke gebruikers hebben 1 of meerdere malen gebruik gemaakt van Geo d'Or

267 maal zijn er Geo d'Ors uitgereikt door 101 unieke personen

1317 maal wilde men zien hoe de eigenaar van de cache zijn Geo d'Ors had

743 maal is de waarderingspagina opgevraagd

1260 maal is de Geo d'Or lijst opgevraagd

 

En dat alles in de afgelopen 24 dagen wat inhoud dat er gemiddeld ruim 190 maal per dag gebruik gemaakt wordt van deze functie. Dat betekent volgens mij dat Geo d'Or met enthousiasme is ontvangen maar ook dat het aantal personen wat Geo d'ors uitreikt nog te beperkt is. Momenteel komen ruim 1100 mensen in aanmerking om 1 of meerdere Geo d'Ors te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4594 maal is er gebruik gemaakt van een Geo d'Or functie, niet zijnde de informatiepagina

322 unieke gebruikers hebben 1 of meerdere malen gebruik gemaakt van Geo d'Or

267 maal zijn er Geo d'Ors uitgereikt door 101 unieke personen

1317 maal wilde men zien hoe de eigenaar van de cache zijn Geo d'Ors had

743 maal is de waarderingspagina opgevraagd

1260 maal is de Geo d'Or lijst opgevraagd

 

En dat alles in de afgelopen 24 dagen wat inhoud dat er gemiddeld ruim 190 maal per dag gebruik gemaakt wordt van deze functie. Dat betekent volgens mij dat Geo d'Or met enthousiasme is ontvangen maar ook dat het aantal personen wat Geo d'ors uitreikt nog te beperkt is. Momenteel komen ruim 1100 mensen in aanmerking om 1 of meerdere Geo d'Ors te plaatsen.

 

Ik heb al enige geo d'ors uitgereikt en mag nog meer uitreiken. Ik ben er wel selectief in bij welke cache ik dat doe en dat is volgens mij ook de bedoeling. Vandaar nog niet allemaal uitgereikt die ik mag uitreiken . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Bij het aanmelden van een in onze ogen mooie cache krijg ik steeds de melding: geen foundlog. We hebben deze cache toch echt wel aangemeld. (gcmpj6) Kun je ons helpen?

Mvg Bertien. :thumbup:

Volgens mij is de .nl-database nog niet helemaal bijgewerkt. Wordt aan gewerkt.

Da's juist.

 

Bertien, je kunt eventueel met corrigeer logs in DHZ je logs corrigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip: Houd zelf het lijstje bij met welke caches je een Geo d'or wilt toewijzen.

 

Ik zie net nl. het volgende gebeuren, ik wil een cache toevoegen aan mijn lijstje met Geo d'ors, ondertussen is er iets mis gegaan met de nl statistieken, een aantal caches zijn volgens .nl niet meer door mij gevonden, ik krijg netjes een melding dat die cache (die ik al eerder een Geo d'or had toegekend) nu geen Geo d'or krijgt, omdat ik die niet gevonden zou hebben, maar vervolgens gooit ie die ook uit mijn lijstje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...