Spring naar bijdragen

Geo d'Or


Aanbevolen berichten

Zoals al eerder gemeld in diverse draadjes, is het nu dan eindelijk beschikbaar. Geo d'Or, een systeem om geocaches te waarderen. Je vindt het links in het menu, ofwel hier.

 

Vooropgesteld dat het systeem vrij basaal is, willen we het jullie toch niet onthouden. Op korte of middellange termijn willen we meer functionaliteit gaan toevoegen. Veel plezier er mee! Nader Uitleg vind je in de index. Overigens, je zult je DHZ geactiveerd moeten hebben wil je gebruik maken van het systeem.

 

Kritiek, mits opbouwend, wordt gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ziet er leuk uit. Ook meteen uitgeprobeerd natuurlijk.

Bij Geo d'Or toewijzen staat er in het verhaal: De lijst is reeds voorzien van de geocaches waaraan je al eerder een Geo d'Or hebt toegewezen.

Bij mij verschijnt de cache die ik toegewezen heb dus niet in dit venster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat er zo weinig in "mijn" regio zijn :no: .

 

Wat let je om een paar juweeltjes neer te leggen? :P

 

Mooie toepassing, bedankt makers. Maar eens kijken hoe dit werkt en bevalt.

 

N.B. Onze 1ste en enige cache heeft een nominatie gekregen. :thumbdown:

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er erg mooi uit. Is het ook mogelijk om het aantal Geo D'Ors op de cachepagina weer te geven.

(Ik denk dat ik teveel vraag :thumbdown: )

Ik vind dat een briljant idee. Heirbaut Hunters had daar al over nagedacht. De code zal niet lang op zich laten wachten. Is namelijk een kleine variatie op de code die mijn onderschrift genereert.

 

Voor de liefhebber: Het is ook mogelijk om de Geo d'Or caches te betrekken bij het aanmaken van je cache kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verdwijnen caches die gearchiveerd worden ook uit je lijstje?

 

Vind het een hartstikke mooie toepassing en ga zo mijn lijstje toevoegen. Heb er nu echter precies 1 te veel opgeschreven, nog even eentje verwijderen dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mooi systeem! Hulde! :thumbdown::no:

 

Voor de liefhebber: Het is ook mogelijk om de Geo d'Or caches te betrekken bij het aanmaken van je cache kaart.

 

Ik zie nu alleen een linkje naar een kaart waar alle Geo d'Or caches opstaan. Nu nog erg overzichtelijk, maar het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat ook die kaart net zo vol is als de normale kaart van Nederland. Komt er ook iets van een extra vakje onder het invulscherm bij 'mijn kaart'? Zoiets van Toon mij alleen caches met minstens xx Geo d'Ors! :P

 

Keep up the good work!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er erg mooi uit. Is het ook mogelijk om het aantal Geo D'Ors op de cachepagina weer te geven.

(Ik denk dat ik teveel vraag :no: )

Ik heb het even gemaakt. De beschrijving volgt later, maar je kunt GeodorBanner.jpg in je beschrijving krijgen door in de html code het volgende op te nemen:

http://www.geocaching.nl/utils/GeodorBanner.php?wp=gcg44g

De gcg44g moet je vervangen door het wp van de betreffende cache.

 

Komt er ook iets van een extra vakje onder het invulscherm bij 'mijn kaart'? Zoiets van Toon mij alleen caches met minstens xx Geo d'Ors! :thumbdown:

Ja. Je kunt nu al selecteren bij "not found" op Geo d'Or caches. Een minimum aantal zal spoedig volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...