Heirbaut Hunters Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Zoals al eerder gemeld in diverse draadjes, is het nu dan eindelijk beschikbaar. Geo d'Or, een systeem om geocaches te waarderen. Je vindt het links in het menu, ofwel hier. Vooropgesteld dat het systeem vrij basaal is, willen we het jullie toch niet onthouden. Op korte of middellange termijn willen we meer functionaliteit gaan toevoegen. Veel plezier er mee! Nader Uitleg vind je in de index. Overigens, je zult je DHZ geactiveerd moeten hebben wil je gebruik maken van het systeem. Kritiek, mits opbouwend, wordt gewaardeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Ziet er erg mooi uit. Is het ook mogelijk om het aantal Geo D'Ors op de cachepagina weer te geven. (Ik denk dat ik teveel vraag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 (bewerkt) Zie ook zojuist dat we meer in het buitenland hebben gevonden dan in dit kikkerlandje ;-) 13 oktober 2006 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zilvervloot Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Wat een prachtige nieuwe toepassing. Het zal veel werk geweest zijn, dank daarvoor. Ik ben heel benieuwd welke cache als eerste zal eindigen. Zilvervloot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Ziet er leuk uit. Ook meteen uitgeprobeerd natuurlijk. Bij Geo d'Or toewijzen staat er in het verhaal: De lijst is reeds voorzien van de geocaches waaraan je al eerder een Geo d'Or hebt toegewezen. Bij mij verschijnt de cache die ik toegewezen heb dus niet in dit venster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Wel jammer dat er zo weinig in "mijn" regio zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 (bewerkt) Wel jammer dat er zo weinig in "mijn" regio zijn . Wat let je om een paar juweeltjes neer te leggen? Mooie toepassing, bedankt makers. Maar eens kijken hoe dit werkt en bevalt. N.B. Onze 1ste en enige cache heeft een nominatie gekregen. 13 oktober 2006 bewerkt door The Scorpios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Ziet er erg mooi uit. Is het ook mogelijk om het aantal Geo D'Ors op de cachepagina weer te geven. (Ik denk dat ik teveel vraag ) Ik vind dat een briljant idee. Heirbaut Hunters had daar al over nagedacht. De code zal niet lang op zich laten wachten. Is namelijk een kleine variatie op de code die mijn onderschrift genereert. Voor de liefhebber: Het is ook mogelijk om de Geo d'Or caches te betrekken bij het aanmaken van je cache kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Ziet er mooi uit hoor. Bedankt. Ik zal zeker eens een geo d'or toekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 verdwijnen caches die gearchiveerd worden ook uit je lijstje? Vind het een hartstikke mooie toepassing en ga zo mijn lijstje toevoegen. Heb er nu echter precies 1 te veel opgeschreven, nog even eentje verwijderen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 verdwijnen caches die gearchiveerd worden ook uit je lijstje? Nog niet, maar dat gaat wel komen. Eerst kijken of het handig is en daarna pas heel mooi maken was het devies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Chaos Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Erg mooi systeem! Hulde! Voor de liefhebber: Het is ook mogelijk om de Geo d'Or caches te betrekken bij het aanmaken van je cache kaart. Ik zie nu alleen een linkje naar een kaart waar alle Geo d'Or caches opstaan. Nu nog erg overzichtelijk, maar het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat ook die kaart net zo vol is als de normale kaart van Nederland. Komt er ook iets van een extra vakje onder het invulscherm bij 'mijn kaart'? Zoiets van Toon mij alleen caches met minstens xx Geo d'Ors! Keep up the good work!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 [Wat let je om een paar juweeltjes neer te leggen? Die liggen er ook . Mij valt in ieder geval op dat de randstad, het midden van het land en brabant in de prijzen vallen. ik denk meer cachers en caches. p.s. Jullie cache stond al op de "todo"lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Ziet er erg mooi uit. Is het ook mogelijk om het aantal Geo D'Ors op de cachepagina weer te geven. (Ik denk dat ik teveel vraag ) Ik heb het even gemaakt. De beschrijving volgt later, maar je kunt in je beschrijving krijgen door in de html code het volgende op te nemen: http://www.geocaching.nl/utils/GeodorBanner.php?wp=gcg44g De gcg44g moet je vervangen door het wp van de betreffende cache. Komt er ook iets van een extra vakje onder het invulscherm bij 'mijn kaart'? Zoiets van Toon mij alleen caches met minstens xx Geo d'Ors! Ja. Je kunt nu al selecteren bij "not found" op Geo d'Or caches. Een minimum aantal zal spoedig volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 13 oktober 2006 Share Geplaatst 13 oktober 2006 Leuke en zinvolle toevoeging. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden