Spring naar bijdragen

pocket queries herbevestigen


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Voor degene die zich opeens afvragen waarom de pocketqueries niet meer binnenkomen:

vanaf afgelopen woensdag worden queries die ouder zijn dan 30 dagen, automatisch uit de lijst te draaien PQ's gehaald.

In de laatste PQ krijg je dan de volgende melding:

It has been 30 days since you last edited this query. To continue receiving this query next week you will need to reselect the days for it to run. This is an automatic housekeeping rule to speed up Pockey Query generation for everyone.

 

En aangezien iedereen natuurlijk altijd de complete emails leest die bij de PQ worden meegestuurd, is dit berichtje eigenlijk voor niemand nodig. [:blink:]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor degene die zich opeens afvragen waarom de pocketqueries niet meer binnenkomen:

vanaf afgelopen woensdag worden queries die ouder zijn dan 30 dagen, automatisch uit de lijst te draaien PQ's gehaald.

In de laatste PQ krijg je dan de volgende melding:

It has been 30 days since you last edited this query. To continue receiving this query next week you will need to reselect the days for it to run. This is an automatic housekeeping rule to speed up Pockey Query generation for everyone.

 

En aangezien iedereen natuurlijk altijd de complete emails leest die bij de PQ worden meegestuurd, is dit berichtje eigenlijk voor niemand nodig. [ :eek: ]

 

Het is ook iedere keer wat anders. Zo hou je de 'members' wel bezig :blink:

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, wat een stelletje (&&^^*&^&(*&(*&*& daar. moet je vanaf nu iedere 30 dagen al je queries gaan zitten bijwerken. belachelijk. ik kan me voorstellen dat je graag wat minder queries wilt laten draaien, zeker als ze eigenlijk niet meer echt nodig zijn, maar 30 dagen vind ik wel heel erg weinig hoor.

 

wel bedankt voor de melding trouwens, ik lees ze altijd automatisch in in gsak, dus nee de tekst in de mail lees ik nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de query dan weer in het overzichtsscherm op een dag in de week actief maakt, loopt de query dan weer opnieuw 30 dagen? Dan is de query met één muisklik weer actief en loopt hij weer mee. Dan is het nog te overzien, als je iedere keer door moet klikken naar de query zelf om 'm daar te activeren wordt het echt irritant.

Wat ik wel vreemd vind is dat op de pagina met pocket queries de 30 dagen regel niet vermeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een idoterie. :blink:

 

Er zitten al goeie beperkingen aan tav het maximum aantal queries dat je kan draaien in 24 uur. Daarmee zou de doorlooptijd van de queries gewaarborgd moeten zijn. En als de reden is dat er veel meer mensen zijn die pocket queries willen draaien dan zou ik zeggen: koop van de donateur bijdrage maar een extra servertje.

 

Maar om nu elke 30 dagen een dummy-change in m'n queries te doen vind ik wat teveel van het goeie. Het is niet veel werk, maar je moet er wel aan denken! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, blijf wel lekker bezig zo dan. Ik krijg iedere dag 9 queries. Ik zal ze eens controleren omdat ik ze eigenlijk nooit zie. Alles wordt immers iedere dag via GSAK opgehaald en emailtjes zie ik dus ook nooit. En ik let er eigenlijk niet op of er wel of geen query opgehaald wordt. Immers, de oude wordt door de nieuwe overgeschreven en als er maar 8 binnen komen, wordt de oude negende query gewoon weer meegenomen in GSAK.

 

Tja, men zal wel nooit gedacht hebben dat er zoveel premiummembers zoveel queries aan data zouden genereren. Gezipt is het voor mij alleen al 12 Mb per dag. Ongezipt zelfs ruim 40 Mb per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas doet die macro alleen maar de eerste PQ... de rest loopt zo snel door, dat hij die niet doet. :D

In de macro staat als commentaar:

Possible enhancements/modifications:

# I am using Netscape 8.1 which opens each webpage in a separate tab. Because of

# that I don't need any pauses. If your browser operates differently, you may

# need to pause after each webpage.

 

Wellicht dat het toevoegen van een pauze na iedere pagina helpt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het natuurlijk ook even opgehaald... maar als nitwit (jaja) wat is nu de bedoeling dat ik er mee doe? een macro laten draaien lukt me wel, maar volgens mij moet ik de macro ombouwen voor mijn queries.

 

Ik heb dus momenteel 9 queries per dag draaien.

 

Ik moet, als ik het goed begrijp, dus alle 9 quries 7x invoeren met het verschil van de 0,1,2,3,4,5,6. Ik weet waar ze te plaatsen :blush:

 

Als ik dat gedaan heb, zou alles dus goed moeten draaien?

 

Of is het de bedoeling dat ik dan 7 macros ga maken? Dus voor de zondag, maandag enz?

 

En laat ik de macro dan iedere dag erop los?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het natuurlijk ook even opgehaald... maar als nitwit (jaja) wat is nu de bedoeling dat ik er mee doe? een macro laten draaien lukt me wel, maar volgens mij moet ik de macro ombouwen voor mijn queries.

 

Ik heb dus momenteel 9 queries per dag draaien.

 

Ik moet, als ik het goed begrijp, dus alle 9 quries 7x invoeren met het verschil van de 0,1,2,3,4,5,6. Ik weet waar ze te plaatsen :)

 

Als ik dat gedaan heb, zou alles dus goed moeten draaien?

 

Of is het de bedoeling dat ik dan 7 macros ga maken? Dus voor de zondag, maandag enz?

 

En laat ik de macro dan iedere dag erop los?

 

 

Makro een keer aanpassen met alle urlstrings van de PQ die je hebt NA het aanvinken erin zetten.

 

De makro zelf hoeft dus maar een keer per 30 dagen gedraaid te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makro een keer aanpassen met alle urlstrings van de PQ die je hebt NA het aanvinken erin zetten.

 

OK, fijn, bedankt. :)

 

Nog ff dit:

 

De maker had dus iedere string 1x er staan met daarvooor de naam van de Query

 

Ga ik nu voor iedere dag ook zo'n string plaatsen met de naam ervoor, met die verschil natuurlijk dat de een een 0 (Ø) :) heeft en de ander een 1 enz enz..??

 

Snappie wat ik bedoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...