Spring naar bijdragen

pocket queries herbevestigen


kalkendotters

Aanbevolen berichten

 

Makro een keer aanpassen met alle urlstrings van de PQ die je hebt NA het aanvinken erin zetten.

 

OK, fijn, bedankt. :dribble:

 

Nog ff dit:

 

De maker had dus iedere string 1x er staan met daarvooor de naam van de Query

 

Ga ik nu voor iedere dag ook zo'n string plaatsen met de naam ervoor, met die verschil natuurlijk dat de een een 0 (Ø) ;) heeft en de ander een 1 enz enz..??

 

Snappie wat ik bedoel?

 

 

Dat is gewoon een opmerking, wordt niet meegenomen in de macro maar kan bv gebruikt worden om aan te geven om welke PQ het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Makro een keer aanpassen met alle urlstrings van de PQ die je hebt NA het aanvinken erin zetten.

 

OK, fijn, bedankt. :dribble:

 

Nog ff dit:

 

De maker had dus iedere string 1x er staan met daarvooor de naam van de Query

 

Ga ik nu voor iedere dag ook zo'n string plaatsen met de naam ervoor, met die verschil natuurlijk dat de een een 0 (Ø) ;) heeft en de ander een 1 enz enz..??

 

Snappie wat ik bedoel?

 

Die naam kan je weg laten, dat staat er slechts ter commentaar.

Voor elk rode vinkje dat je op 'my pocket queries' pagina hebt staan, heb je de string nodig. Waar geen vinkje staat hoeft dat dus niet. (als je bedoeld wat ik begrijp, en jij nu begrijpt wat ik bedoel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Een andere GSAK-macroïst heeft zich lekker uitgeleefd: Dynamic retick

Hij heeft iets gemaakt waarbij je één keer de source van jouw eigen pocketquery scherm in een bestandje moet zetten. Daarna zoekt de macro alle query-id’s en dagnummers in die broncode en retickt alle queries. Vet Cool! :thumbup::)

bewerkt door Ricky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oplossing zonder macro of GSAK:

 

in firefox bookmarks maken van de 'vinkjes', dus met de rechtermuisknop op het vinkje en dan een bookmark maken van die link. Daarna moet je even het 'opt=0' aan het eind vervangen door 'opt=1'.

Als je alle op deze manier gemaakte bookmarks in een apart mapje zet, kun je firefox de opdracht geven alle links in dat mapje in tabbladen te open. Vervolgens staat alles weer netjes aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...