Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door.

Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag.

Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt.

Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is!

Ruud :huh:

 

 

Phfff Biertjuh heeft gesproken :) en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! ;) Laat ze toch.............. :lol1:

Biertjuh is back.... :lol1:

 

The Amsterdammer Strikes Back!

 

Dit is wel erg off topic allemaal, maar als ze aan de andere kant van de plas eens geocaching.com (ja, je leest het goed... ik heb het niet over .nl) aan de praat willen helpen dan kunnen we hier ophouden met zeuren en dan kan Biertjuh ophouden met zich daaraan te irriteren.

 

EDIT:

Je gelooft het niet... maar .com werkt weer!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

EDIT:

Je gelooft het niet... maar .com werkt weer!

Oh?

Server is too busy

Maar dat is een ander draadje.

 

Ik geef Ruud helemaal gelijk (klinkt wel eng), altijd dat gez**k over niet kloppende statistieken.

Misschien een ideetje om die statistieken maar helemaal te schrappen?

Desnoods maken ze hem maar semi-automatisch zodat je zelf een cache moet toevoegen nadat je hem gelogt hebt. De ingrediënten (DHZ) zijn er al.

Vanaf dat moment is het de verantwoording van de 'klagers' zelf om het bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even in dit topic dat toch al helemaal offtopic is. Ja, .com ligt er weer uit. Vanochtend liep het heel even goed. Maar na half negen werd het steeds trager en nu na negen uur komt er niets meer door.

Dat was eerst altijd na 10 uur. Zou de zomertijd hier iets mee van doen hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, leuk om te lezen wie er allemaal wat mist.

 

Niemand mist iets. Als men een cache gevonden heeft en deze als gevonden heeft gelogd bij gc.com dan wordt deze found bijgeschreven op je stats op gc.com.

 

De stats hier in Nederland doen aan je aantal gevonden niets af. Als er een verschil zit tussen gc.com en gc.nl voor wat de stats betreft, dan ligt dat er gewoon aan dat we niet alle gegevens binnenkrijgen van gc.com.

Het ligt niet altijd aan "ons".

 

Met alle respect, maar "zeuren" helpt in deze geen ene fluit. Er is een handmatige oplossing in DHZ. Ieder kan zin eigen gegevens daar herstellen. Als dit niet werkt, dan ligt het probleem bij gc.com.

Nogmaals, wat er niet is, kunnen we ook niet downloaden. Met andere woorden. de gegevens die WIJ van gc.nl nodig zijn om de stats up tot date te houden, krijgen we momenteel niet.

 

Ik weet niet in hoeverre het met de gegevens van de kaarten gaat en in hoeverre die nog wel kloppen, maar ik weet dat Duitsland, Zwitserland en Tsjechië eenzelfde soort problemen heeft met de caches die via hun site in te lezen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn dus kennelijk caches zoals "de teerput", keystone species, terschelling webcam waarvoor helemaal geen logs meer naar gc.nl komen.

bij opvragen van de logs voor deze caches op gc.nl komt de melding ".... is nog niet gelogd"

ik hoop dat alles weer op zijn pootjes terecht komt.

en ik ben erg blij met mijn pocket queries + gsak, zodat ik ook cache info kan zien wanneer gc.com uit de lucht is, zoals nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vervelend dat GC.com uit de lucht is....Wil je cachen, kun je niet aan de coördinat nkomen voor twee traditionals....Da's weer wat minder :lol1: ! Het niet kloppen van de stastitieken; daar valt mee te leven...(duidelijke uitleg van Kruimel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vervelend dat GC.com uit de lucht is....Wil je cachen, kun je niet aan de coördinat nkomen voor twee traditionals....Da's weer wat minder :lol1: ! Het niet kloppen van de stastitieken; daar valt mee te leven...(duidelijke uitleg van Kruimel)

Hier een link naar de DHZ pagina.

Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel)

 

Succes Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vervelend dat GC.com uit de lucht is....Wil je cachen, kun je niet aan de coördinat nkomen voor twee traditionals....Da's weer wat minder :lol1: ! Het niet kloppen van de stastitieken; daar valt mee te leven...(duidelijke uitleg van Kruimel)

Hier een link naar de DHZ pagina.

Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel)

 

Succes Powk

 

Bedankt! Ga de link gelijk poberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phfff Biertjuh heeft gesproken :no: en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! :yes: Laat ze toch.............. :lol1:

 

Maar Biertjuh heeft wel gelijk. Dat gejank steeds. Dat het aangekaart wordt, dat is prima en zelfs goed, maar jank er niet steeds over door. Wat betreft jou berichten over de effectiviteit van Biertjuh's postjes. Ik denk dat daar meer tussen zitten van een goed kaliber dan die 198 van jou en nee laat ze niet........ maar ja ik ben geen mod. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phfff Biertjuh heeft gesproken :no: en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! :yes: Laat ze toch.............. :lol1:

 

Maar Biertjuh heeft wel gelijk. Dat gejank steeds. Dat het aangekaart wordt, dat is prima en zelfs goed, maar jank er niet steeds over door. Wat betreft jou berichten over de effectiviteit van Biertjuh's postjes. Ik denk dat daar meer tussen zitten van een goed kaliber dan die 198 van jou en nee laat ze niet........ maar ja ik ben geen mod. :blink:

 

Hoewel ik als beginner geen warme gevoelens krijg bij 'jankberichten' over niet-kloppende statistieken moet ik melden dat jankberichten over jankberichten mij nog minder doen. (Natuurlijk; deze valt in de categorie jankberichten over jankberichten over jankberichten.) Waarom je uberhaubt druk maken over de manier waarop anderen hun medeleven tonen? (idd, right back at me)

 

Ach, en dat ik beginner ben heeft er natuurlijk ook niets mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom je uberhaubt druk maken over de manier waarop anderen hun medeleven tonen? (idd, right back at me)

 

Ach, en dat ik beginner ben heeft er natuurlijk ook niets mee te maken.

 

Het hele geval heeft niets te maken met medeleven. De stats kloppen niet dat is aangekaart en men heeft uitgelegd wat de oorzaak is. Punt! Doorgaan heeft vervolgens geen enkele zin en als dat gezien wordt als medeleven???? Dat ontgaat mij dan totaal. Wat mij betreft wat deze hele topic al gesloten gewist of sterker ingekort.

 

De zin dat je een beginner slaat vervolgens helemaal nergens op, dat heeft er uberhaupt niets mee te maken, als je al mocht denken dat mij dat boeit dat jij een beginner bent. Ik ben zelf nog een beginner. Iedereen is nog een beginner. Iemand die 1 gevonden heeft 5 jaar geleden is nog geen rot in het vak. Mensen die jagen om bovenaan te komen in de statistieken en na 1 jaar 1000 gevonden hebben is voor mij ook een beginner, maar goed dat is een andere discussie en die discussie is al eens gevoerd.

 

Voor de rest zinloos.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hele geval heeft niets te maken met medeleven. De stats kloppen niet dat is aangekaart en men heeft uitgelegd wat de oorzaak is. Punt! Doorgaan heeft vervolgens geen enkele zin en als dat gezien wordt als medeleven???? Dat ontgaat mij dan totaal. Wat mij betreft wat deze hele topic al gesloten gewist of sterker ingekort.
Ad absurdum: regen ontstaat door het condenseren van waterdamp en/of het 'samenklonteren' van nevel (algemene kennis) Gevolg: niemand mag(!) opmerken dat het heeft geregend en zeker niet aangeven dat ze zich bezorgd/negatief opstellen tegenover die regen. Lariekoek dus.

 

Over dat medeleven: daar bedoelde ik het praten (via posts) over dingen die een grotere groep raakt met daarbij, in dit geval, het uiten van bezorgdheid en het op de hoogte stellen van de problemen. Ander voorbeeld; ik kan me niet voorstellen dat jij (SN@G) had opgemerkt dat 'zeur'-posts not-done zijn als jou het hele forum geen testikel zou interesseren. Oftewel uit 'een' vorm van medelevendheid vindt jij het nodig dat te berichten.

 

En die 'beginner' opmerking, dat had ik zelf ook al geconstateerd. Foute retoriek, mijn excuses.

bewerkt door invictus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar berichten terug heb ik uitgelegd wat de reden momenteel is/kan zijn, waarom de stats van gc.nl niet overeen komen met de stats van gc.com.

 

Iemand die in staat is in te loggen op gc.com en een cache als gevonden logt, ziet zijn aantal founds stijgen. Daar, op gc.com, staat hoeveel caches je gevonden hebt. Daar, op gc.com, kloppen de cijfers.

 

Dat de cijfers niet kloppen op gc.nl, kunnen we momenteel even niets aan doen. We hebben een synchronisatieprobleem met de site van gc.com. Niet alleen wij hebben daar problemen mee, ook andere zuster of dochter sites hebben problemen van gelijke aard. Jammer, maar wij kunnen er nu even niets aan doen, niets anders dan aan gc.com doorgeven dat we problemen hebben. :lol1:

 

Dat men dan steeds weer meldt, hoeveel men zelf mist op onze nl site, is volgens mij geen vorm van medeleven. Medeleven is meeleven met een ander en dat doe je niet door je eigen problemen te melden.

 

Dat er commentaar geleverd wordt door o.a. Biertjuh en Sn@g is begrijpelijk. Ik zie dat niet als gejank op gejank. Eerder een frustratie van: "Ja, we weten het nu wel". En zo is het ook. We weten het nu wel. We zijn er ook van onze kant druk mee bezig. Helaas is niemand van het team, nee ook ik niet, financieel onafhankelijk en zijn ook wij voor ons dagelijks brood afhankelijk van "derden" en is gc.nl of gc.com niet onze broodheer.

Met andere woorden, we kunnen niet 24/7 bezig zijn, anders dan onze vrije uren en nachtrust erin te pompen. Daarbij komt dat het bij gc.com 9 uur vroeger is en we dus eigenlijk afhankelijk zijn van email.

 

Ik sluit deze topic en zal ook andere gc.nl is niet oke topics sluiten totdat er weer een nieuwe gc.nl is niet oke probleem voordoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...