Spring naar bijdragen

Foto serie geocach site aanvullen


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

Goed bezig Reintje!!  :cry:  ;)

 

Top! Kijk Reintje combineert het onaangename met het aangename.

Maar ik heb een vraag :thumbup: We hebben zo'n 2.000 active cachers

:huh: ze zijn per definitie schuw, maar sturen graag plaatjes van de jacht... :blush:

 

Dan heb je straks 6.000 plaatjes.. de kans dat je de eigen plaatjes te zien krijg wordt net als geocaching...."Do I feel lucky today?"

en je hebt een aardig schijf capaciteit nodig?

 

Ga je die plaatjes na een bepaalde tijd weer verwijderen of is dat aan de cachejager?

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan heb je straks 6.000 plaatjes.. de kans dat je de eigen plaatjes te zien krijg wordt net als geocaching...."Do I feel lucky today?"

en je hebt een aardig schijf capaciteit nodig?

 

Ga je die plaatjes na een bepaalde tijd weer verwijderen of is dat aan de cachejager?

De plaatjes worden niet op de server van gc.nl opgeslagen, maar "ergens anders". Dat is dus geen probleem.

 

De kans dat er heel veel plaatjes komen is wel aanwezig. Daar heb ik al wat gedachten over. Om nu geen premature discussies te starten houd ik die nog even voor me. Laat het maar zo goed aanslaan dat het probleem dat je terecht opmerkt actueel wordt.

 

Er zijn vele manieren te bedenken waarop het geheel volkomen uit de hand kan lopen. Maar persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen. Bij het starten van de noodlijst was ik ook wat huiverig. Onterecht naar is gebleken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet gewoon zo als .com het doet.

Elke keer als je op .com komt staan er twee nieuwe foto's die ze bij de logjes all over the world weghalen. ;)

 

Zo voorkom je ook de discussie die een beetje ontstaan was (en is) "vriendjespolitiek" :thumbup: " weer eentje uit de beruchte triangel die hof-fotograaf is geworden" :blush: enz enz........

 

 

Gr Twinlife :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic vraagje, wie is dat, daar in dat vizier?

 

Dat is onze alomgerespecteerde sluwe vos!!! De enige echt Reintje!! Gefotografeerd door ondergetekende Paperazzo! :blush:

 

Hij zit toch thuis vanwege medische redenen :thumbup:;):cry:

Haha, grapje... Ok, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic vraagje, wie is dat, daar in dat vizier?

 

Dat is onze alomgerespecteerde sluwe vos!!! De enige echt Reintje!! Gefotografeerd door ondergetekende Paperazzo! :blush:

 

Hij zit toch thuis vanwege medische redenen :thumbup:;):cry:

Haha, grapje... Ok, bedankt!

 

De foto is ook pas vorig jaar genomen en toen was ie springlevend :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet gewoon zo als .com het doet.

Elke keer als je op .com komt staan er twee nieuwe foto's die ze bij de logjes all over the world weghalen. :cry:

 

Zo voorkom je ook de discussie die een beetje ontstaan was (en is) "vriendjespolitiek"  ;)  " weer eentje uit de beruchte triangel die hof-fotograaf is geworden" :thumbup:  enz enz........

Omdat:

1) we geen toegang hebben tot de database met de foto's bij de logjes.

2) het leuker is om Nederlandse foto's te hebben.

3) het onduidelijk is welk probleem dat oplost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat daar foto's zouden komen van Geocachers???

Ik zit na een medische ingreep even verplicht binnen.

En ik ben aan het knutselen met wat nieuwe zaken.

Een daarvan kun je vinden op deze locatie. Het opslaan werkt nog niet, vandaar dat ik het even onder de pet had gehouden.

 

Speciaal voor jou heb ik een foto van jou (mij?) toegevoegd.

 

Beterschap en een leuke optie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo voorkom je ook de discussie die een beetje ontstaan was (en is) "vriendjespolitiek"  :beerchug:  " weer eentje uit de beruchte triangel die hof-fotograaf is geworden" :thumbup:  enz enz........

Het is zoals het nu is een "beta" versie en dan heb je betatesters nodig. En laat Kruimel nu heel toevallig net langs zijn gekomen toen Reintje een Betatester nodig was.

Als de functie operationeel is of wordt dan kan iederen (als ik het goed begrepen heb) een linkje opgeven van in totaal 3 plaatjes.

Die plaatjes worden dan in random geshowed.

 

En ja, als iedereen nu 3 plaatjes pgeeft, dan kan het gebeuren dat het ff duurt voordat een eigen plaatje langskomt.

 

Zoals ik het nu gezien heb, verandert het plaatje pas als je de pagina refreshed. Anders zit je de hele dag tegen een schaftende Fee aan te kijken :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja, als iedereen nu 3 plaatjes pgeeft, dan kan het gebeuren dat het ff duurt voordat een eigen plaatje langskomt.

 

 

 

Ik vind het een uitstekend idee! En ik denk dat het toch meevalt met Geocachers die de 3 foto's zullen opsturen, alhoewel... Geocachers hebben toch iets met foto's.

Het verschil met .com is dat je nu echt gewoon je mooiste 3 foto's opstuurt en het kwalitatief een pluspunt is voor .nl. Sommige foto's op .com zijn vaak erg nietszeggend, waarschijnlijk omdat ze gewoon ergens uit de database geplukt worden (of werkt dat niet zo).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...