Spring naar bijdragen

Foto serie geocach site aanvullen


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

Gast Team_Maju
En toch ben ik meer voorstander van de (natuur) foto's van Pyne, want wat moet ik nu weer met foto's waar wildvreemde mensen op staan?...

 

In eerste instantie was ik een voorstander voor foto's die er door iedereen op gezet konden worden.

Na een aantal weken kijken ben ik het met Quaerens eens.

 

 

Marja :wine:

 

Ja daarom wil ik die foto van mijn twee knullen er ook weer afhalen. Leuk om het een keertje zo te zien en uit te proberen maar achteraf geef ik ook de voorkeur aan natuur, landschappen, mooie luchten en vergezichten enzo.

Volgens Twinlife kan ik de foto's verwijderen door de url's weg te halen. Maar ja die heb ik echt niet in beeld. Ook niet wanneer ik ingelogd sta.

Strange! :eek:

 

 

 

Wie o wie, luistert er naar Twinnie???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Complimenten voor de mooie foto's op gc.nl en dan bedoel ik meer de natuur foto's.

Ik klik vaak even op een foto om te kijken bij welke cache die behoord.

 

Al ben ik wel van mening dat ze wel eens vaker ververst mogen worden door de plaatsers van deze foto's.

Soms op een dag zie ik 10x hetzelfde hondje of kindje voorbij vliegen.

 

Maar al met al een leuk idee dit.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ben ik wel van mening dat ze wel eens vaker ververst mogen worden door de plaatsers van deze foto's.

Soms op een dag zie ik 10x hetzelfde hondje of kindje voorbij vliegen.

 

Misschien dat het nu voor iedereen beschikbaar gemaakt kan worden. Dan komen er vanzelf meer foto's voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ben ik wel van mening dat ze wel eens vaker ververst mogen worden door de plaatsers van deze foto's.

Soms op een dag zie ik 10x hetzelfde hondje of kindje voorbij vliegen.

 

Ik denk dat de verversing valt of staat bij het aanbod van foto's. Het lijkt me logisch dat met een random showen van foto's, het zien van dezelfde fot langer duurt als er 1000 foto's gelinkt worden dan dat er 100 gelinkt zijn.

Misschien elf eens een foto linken?

 

Misschien dat het nu voor iedereen beschikbaar gemaakt kan worden. Dan komen er vanzelf meer foto's voorbij.

Ik denk dat die "beperking" er alleen op dag 1 op zat, toen het echt getest werd. Toevallig kwam ik achter de url waar dit mogelijk was en heb er de maximale 3 linkjes geplaatst.

Je hebt de mogelijkheid om 3 foto's, die ergens op webspace staan, door te linken.

Er is dus geen mogelijkheid om foto's te uploaden en het maximum is 3 linkjes per forumlid. Die 3 linkjes kun je zelf continu veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Vandaag een paar maal op de site geweest en hoe vreemd, telkens een foto van een buitenlandse cache op de homepage.

De foto's zijn stuk voor stuk heel mooi, maar waarom aandacht voor buitenlandse caches op een Nederlandse pagina? Was het niet de bedoeling om de Nederlandse caches te promoten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...