Spring naar bijdragen

Foto serie geocach site aanvullen


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

:blush: Waar kan je nieuwe plaatjes naar toe schieten die kunnen worden gebruikt door de website?

 

Ik heb een trits van de kinderdijk en een paar van het vennetje de halve maan (dat ligt langs een cache route!) gelegen in het ooievaarsnest in de aanbieding.

 

Belangstelling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je bedoelt voor de cachepagina?

 

YEP, JA, JAWOHL, Si! :blush:

Volgens mij: Als je een note schrijft bij je eigen cachepagina dan kun je volgens mij ook foto's "opladen".

 

Ik zelf heb bij mijn provider een stukje webdisk en ik plaats daar foto's die ik op mijn cachepagina wil plaatsen.

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bedoel je de startpagina van www.geocaching.nl. Komt je vraag n.a.v. dit draadje?

Anders zou je niet vragen om "belangstelling?" Het staat altijd vrij om bij je gelopen caches die je gelogd hebt op internet -tig foto's up-te-loaden. Sterker nog, logjes met foto's nodigen extra uit om gelezen te worden.

Voor de eerste vraag kun je beter Reintje mailen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bedoel je de startpagina van www.geocaching.nl. Komt je vraag n.a.v. dit draadje?

Anders zou je niet vragen om "belangstelling?" Het staat altijd vrij om bij je gelopen caches die je gelogd hebt op internet -tig foto's up-te-loaden. Sterker nog, logjes met foto's nodigen extra uit om gelezen te worden.

Voor de eerste vraag kun je beter Reintje mailen  :D

 

Correct mijn waarde Proffessor...ik bedoel de website van Geocaching.nl :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de vorige topic gesloten is, reageer ik dan maar hier...

 

Ik begrijp iets niet: maar wat hebben die nietszeggende foto's van RWS op de startpagina te maken met Geocaching???

Ik dacht dat daar foto's zouden komen van Geocachers???

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat daar foto's zouden komen van Geocachers???

Ik zit na een medische ingreep even verplicht binnen.

En ik ben aan het knutselen met wat nieuwe zaken.

Een daarvan kun je vinden op deze locatie. Het opslaan werkt nog niet, vandaar dat ik het even onder de pet had gehouden.

 

Speciaal voor jou heb ik een foto van jou (mij?) toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Reintje, er staat op die "foto-caroussel aanmeld-pagina" een spelfoutje: "mximaal"

 

Greetz :blink:

 

EDIT, kunnen we deze functionaliteit al gebruiken? Ik heb wel een aantal mooie plaatjes...

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Reintje, er staat op die "foto-caroussel aanmeld-pagina" een spelfoutje: "mximaal"

Is verbeterd. Dank.

 

EDIT, kunnen we deze functionaliteit al gebruiken? Ik heb wel een aantal mooie plaatjes...

Nee, dat kan nog niet. Ik ben nog bezig met het opslaan van de informatie.

Omdat ik de pagina ook gebruik voor het uitdokteren van wat nieuwe technieken duurt het maken van de pagina een beetje langer dan normaal. Ik zit hier met wel 4 boeken om me heen zaken te proberen. En omdat het de eerste keer is, loop ik tegen allerlei triviale zaken aan: beveiligings issues, document typen, niet geïnstantieerde objecten...

 

Maar het goede nieuws is dat je op de betreffende pagina gewoon op "sla op" zal kunnen gaan drukken. En hoe het dan technisch gaat is mijn feestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb tijdens een forse ziekte-periode flink geklust met php, een aantal sites zijn daarvan het resultaat.

 

Ik vind het iig een leuke toevoeging aan geocachig.nl, doe maar rustig aan met programmeren, tijd zat :blink:

 

Sterkte met je gezondheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...