Spring naar bijdragen

Foto serie geocach site aanvullen


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

Offtopic vraagje, wie is dat, daar in dat vizier?

Los van het antwoord (dat is al gegeven) een tip: Als je met je cursor boven de foto gaat staan zie je de bij die tekst horende foto. De eigenaar van de foto kan hier iets zinnigs laten komen.

Als de eigenaar van de foto een wp heeft opgegeven bij de foto, dan kun je ook op de foto klikken en dan kom je bij de betreffende cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En toch ben ik meer voorstander van de (natuur) foto's van Pyne, want wat moet ik nu weer met foto's waar wildvreemde mensen op staan?...

Ach, de muisaanwijzer even laten rusten op de foto en de wildvreemde mensen zijn dan in ieder geval met name bekend. (Mits de plaatser de naam van desbetreffende personen vemeld heeft).

Natuurfoto's en foto's van cachers kunnen beide met geocaching te maken hebben. Het laatste in ieder geval wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) we geen toegang hebben tot de database met de foto's bij de logjes.

2) het leuker is om Nederlandse foto's te hebben.

3) het onduidelijk is welk probleem dat oplost.

 

1) Is waar ook.

2) Helemaal mee eens.

3) Voor een ander onduidelijk voor een aantal duidelijk wat ik hiermee bedoel.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, de muisaanwijzer even laten rusten op de foto en de wildvreemde mensen zijn dan in ieder geval met name bekend. (Mits de plaatser de naam van desbetreffende personen vemeld heeft).

Natuurfoto's en foto's van cachers kunnen beide met geocaching te maken hebben. Het laatste in ieder geval wel.

De foto's waar geocachers op staan zijn alleen leuk voor mensen die de cacher in kwestie in het veld ontmoet hebben. Tenminste dat vind ik dan. ;)

 

Q :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Saffier

Hi...

 

Ik weet even niet of ik hier goed zit maar het volgende.

 

Sins kort is er op de pagina van de cache een denk ik foto te zien met de plek van de omgeving waar het begin punt en.of de cache zich zou kunnn bevinden.

 

Nu heb ik een Mac en kan ik in drie browsers deze foto niet zien Safari, Firefox en Explorer.

 

Heeft iemand een oplossing of wordt dit nog opgelost we denken toch niet alleen weer aan windhoos hoop ik.

 

Alvast bednkt.

 

 

Gr. Saffier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde optie weer gebruiken waar jij ze er ook op hebt gezet

 

LINK

 

 

 

Ja dat had ik door. Ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik ze ( wanneer ik daar dan weer ben) er afhalen. Ik zie geen optie verwijderen foto's.

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sins kort is er op de pagina van de cache een denk ik foto te zien met de plek van de omgeving waar het begin punt en.of de cache zich zou kunnn bevinden.

 

Nu heb ik een Mac en kan ik in drie browsers deze foto niet zien Safari, Firefox en Explorer.

 

Heeft iemand een oplossing of wordt dit nog opgelost we denken toch niet alleen weer aan windhoos hoop ik.

Ik begrijp absoluut je vraag niet. Ik krijg wel de indruk dat het niets met de foto's op de voorpagina te maken heeft.

Probeer je vraag in een ander topic eens zorgvuldig te formuleren. Ook zou je de eigenaar van de cache pagina waar je problemen mee hebt kunnen benaderen.

 

Zelf heb ik ook een Mac. Ik draai daar ook Safari, Firefox en IE op. Dus het is niet zo dat daar geen rekening mee gedouden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
En toch ben ik meer voorstander van de (natuur) foto's van Pyne, want wat moet ik nu weer met foto's waar wildvreemde mensen op staan?...

 

In eerste instantie was ik een voorstander voor foto's die er door iedereen op gezet konden worden.

Na een aantal weken kijken ben ik het met Quaerens eens. De mensen zeggen me vaak niets, meestal zijn het huis, tuin en keuken foto's. Prima voor de familie tijdens een gezellig avondje, maar niet geschikt om op de startpagina van .nl te zetten.

Sorry, geef mij toch maar de foto's van Pyne, of in ieder geval de mooie natuurfoto's waar geen geocachers op staan. Als ik de geocacher achter de foto wil zien bekijk ik de logs of het profiel wel.

 

Kwaliteit gaat toch nog altijd boven kwantiteit.

 

Marja :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch ben ik meer voorstander van de (natuur) foto's van Pyne, want wat moet ik nu weer met foto's waar wildvreemde mensen op staan?...

 

In eerste instantie was ik een voorstander voor foto's die er door iedereen op gezet konden worden.

Na een aantal weken kijken ben ik het met Quaerens eens.

 

 

Marja :wine:

 

Ja daarom wil ik die foto van mijn twee knullen er ook weer afhalen. Leuk om het een keertje zo te zien en uit te proberen maar achteraf geef ik ook de voorkeur aan natuur, landschappen, mooie luchten en vergezichten enzo.

Volgens Twinlife kan ik de foto's verwijderen door de url's weg te halen. Maar ja die heb ik echt niet in beeld. Ook niet wanneer ik ingelogd sta.

Strange! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...