Spring naar bijdragen

Foto serie geocach site aanvullen


Ketelbinkje

Aanbevolen berichten

En toch ben ik meer voorstander van de (natuur) foto's van Pyne, want wat moet ik nu weer met foto's waar wildvreemde mensen op staan?...

 

In eerste instantie was ik een voorstander voor foto's die er door iedereen op gezet konden worden.

Na een aantal weken kijken ben ik het met Quaerens eens.

 

 

Marja :wine:

 

Ja daarom wil ik die foto van mijn twee knullen er ook weer afhalen. Leuk om het een keertje zo te zien en uit te proberen maar achteraf geef ik ook de voorkeur aan natuur, landschappen, mooie luchten en vergezichten enzo.

Volgens Twinlife kan ik de foto's verwijderen door de url's weg te halen. Maar ja die heb ik echt niet in beeld. Ook niet wanneer ik ingelogd sta.

Strange! :eek:

Volgens mij kun je het als volgt doen. Ga naar de pagina waar je foto's kunt plaatsen en sla dat op. Je slaat dan een blanco pagina op en je foto's zijn verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb geen idee hoe het werkt, met up loaden en weer eraf halen. En jouw boys ben ik nog niet tegengekomen, dus laat nog maar ff staan. Ik ben trouwens wel benieuwd, heb nog een foto waarbij Barny op zoek is naar zijn eigen cache... en die niet heeft kunnen vinden is daar belangstelling voor?

 

Marja :wine: en ik hoop van niet

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb nog een foto waarbij Barny op zoek is naar zijn eigen cache... en die niet heeft kunnen vinden is daar belangstelling voor?

 

 

 

Ik heb ook nog wel een leuke foto van een klein vrouwtje op een hele grote step..... :P

Misschien dat daar belangstelling voor is.. :eek:

 

 

Gr Twinlife :wine:

Of een foto van Twin Cheeks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Team Firefox, Tripod staat het niet toe als je een foto op een site zet die op door hun gehost wordt. Vandaar dat de foto niet te zien is, maar het Tripod plaatje verschijnt.

 

2.	Kosteloze terbeschikkingstelling van schijfruimte
In het kader van onze kosteloze services stellen wij aan u schijfruimte ter beschikking voor het opslaan van content in het World Wide Web (bijv. kosteloos webhosting, weblogs, linklijsten, expert networks, datingdiensten). Lycos is niet aansprakelijk voor gebreken of storingen in de beschikbaar gemaakte schijfruimte.
Het is u niet toegestaan schijfruimte aan derden ter beschikking te stellen voor de opslag van gegevens of de schijfruimte voor een ander doel als voor het bouwen van homepages, het opstellen van een weblog, een profiel of een linklist binnen het kader van de Lycosdiensten te gebruiken. Vooral het gebruik als virtuele harde schijf of als downloadplatform is verboden.

bewerkt door Nightfire
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Team Firefox, Tripod staat het niet toe als je een foto op een site zet die op door hun gehost wordt. Vandaar dat de foto niet te zien is, maar het Tripod plaatje verschijnt.

 

2.	Kosteloze terbeschikkingstelling van schijfruimte
In het kader van onze kosteloze services stellen wij aan u schijfruimte ter beschikking voor het opslaan van content in het World Wide Web (bijv. kosteloos webhosting, weblogs, linklijsten, expert networks, datingdiensten). Lycos is niet aansprakelijk voor gebreken of storingen in de beschikbaar gemaakte schijfruimte.
Het is u niet toegestaan schijfruimte aan derden ter beschikking te stellen voor de opslag van gegevens of de schijfruimte voor een ander doel als voor het bouwen van homepages, het opstellen van een weblog, een profiel of een linklist binnen het kader van de Lycosdiensten te gebruiken. Vooral het gebruik als virtuele harde schijf of als downloadplatform is verboden.

 

Die jongens zijn dus net zo vaag :wine: Dan maar hopen dat Reintje of iemand anders de foto er even uit wil vissen, want reclame maken is ook weer niet de bedoeling geweest :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...