Spring naar bijdragen

Handleiding Geocachen voor beginners


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie dat de link naar de handleiding is verdwenen van geocaching.nl.

Dus alleen te downloaden vanaf onderstaande site nu. (geen idee waarom trouwens)

Ik begrijp niet waar je het over hebt. Bij mij werkt het gewoon :ph34r::D

Boze tongen beweren dat iemand wat met foto's heeft zitten rommelen en daarmee het linkje omzeep heeft geholpen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast daandenijs

EDIT:

 

Na het lezen van zijn derde bericht is de man met al zijn ervaring verbannen.

 

Applaus :)

hallo iedereen,

ik vind het een mooi forum.

ik vind persoonlijk dat er alleen wat minder snel een ip ban moet worden gegeven voor iemand met (duidelijk)ervaring over forums en alleen wat advies probeert te geven.

genoeg hier over en mijn complimenten,

ga zo door! :blink:

groeten daan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo iedereen,
Hallo Daan
ik vind het een mooi forum.
Dank je
ik vind persoonlijk dat er alleen wat minder snel een ip ban moet worden gegeven voor iemand met (duidelijk)ervaring over forums en alleen wat advies probeert te geven.

Is dat sarcastisch bedoeld? Voor mij had hij duidelijk geen ervaring. Een advies? Een moderator heeft niets met het forumsoftware te maken, maar met de gene die er post en wat er gepost wordt.

De reden waarom hij verbannen is heb ik gegeven. Iemand met zoveel ervaring had alledrie "fouten" in zijn drie berichten niet gemaakt.

Crossposting, 2x dezelfde bericht

Offtopic, commentaar leveren op het forum en de moderatoren in een draadje dat over de forumregels ging en in een topic dat over de handleiding van Haak ging.

Flamen, alleen maar posten om negatieve reacties uit te lokken dat gegarandeerd zal eindigen in een flamewar.

genoeg hier over en mijn complimenten,

ga zo door!  :heart:

Dank nogmaals voor de complimenten en wat het verbannen betreft van zulke posters, ik ga zo door :D
groeten daan
Groeten Evert

 

En dan gaan we weer verder met de handleiding van Haak. 2000x gedownloaded?

Pfff, als dat maar niet allemaal ook nieuwe cachers zijn of toekomstige forumleden :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wij begonnen eerst veel gelezen,toen dit bestandje gevonden.

We waren in een keer klaar,we hebben er als beginners veel aan gehad.

Nu hebben we er al een aantal gevonden en we hebben de smaak te pakken.

 

Thanks

 

Misq

:angry::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft "geweldig" om te zien dat de moderatoren hier nog steeds het idee hebben dat ze als alleenheerser en dictator mogen/moeten optreden terwijl de betekenis eigenlijk:

 

"One who, or that which, moderates, restrains, or pacifies." of "Someone who mediates disputes and attempts to avoid violence." zou moeten zijn...

 

Blijft jammer...

 

Quux.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Hey,

 

Deel twee in de serie is beschikbaar. "Een schat aan ideeen"

 

http://home.planet.nl/~creme498/Geocaching...an%20ideeen.pdf

 

Doe er je voordeel mee. En bedankt aan Haak die het boekje beschikbaar heeft gemaakt.

 

Mooie 'handleiding voor een cache'.

Maaruh... oei, wat leg je de lat toch hoog! Daarbij vergeleken zijn mijn caches (gewoon ongecompliceerde wandelingen/fietstocht) zwaar onder de maat en zo nog ongeveer 99% van de andere caches. Zelfs toppers als 'De Schat van de Freule in de Heerlijkheid Heeze', 'Elk huisje heeft zijn...' en 'In Geuren en Kleuren' moeten het afleggen bij die standaarden. Alleen de Bedevaartcache blijft over, en de 8 zaligheden Reusel cache komt in de buurt.

 

EDIT: ik wil nog even iets afzwakken. Ik zal die aanbeveling in hoofdstuk 7 van de handleiding over het plaatsen van de cache lezen als: 'plaats de cache alleen als je die zelf ook graag zou doen', want aan de top van je lijstje vind ik weer iets te ambitieus. En voor al mijn caches geldt dat ik ze zelf ook graag zou hebben gedaan. Dus heb ik mijn laatste opmerking even weggehaald.

En ik hoop natuurlijk dat er ook voor WWW 4 en 5 een logje van Vinnie1 komt als er geen aluminium plaatjes, helikopters of zelfgemaakte caches aan te pas komen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...