Spring naar bijdragen

Handleiding Geocachen voor beginners


Aanbevolen berichten

Misschien wil .nl hier straks wel reclame maken voor de verkoop in de goodiesshop. En dat de links er vandaar nog staan.

 

 

 

Haak.

Nog niet zo lang geleden werd hoog van de toren geblazen omdat een geocacher commercieel bezig was. In het forum werd dat, wat maar naar commercie neigde, neergesabeld.

Als ik bij Kapitein Haak op het linkje "Beginnershandleiding De kunst van het vinden" klik, kom ik toch op een site die verdacht veel op commercie lijkt. En daarnaast de wens/hoop dat .nl reclame gaat maken.

Wordt hier soms met 2 maten gemeten? Van mij mag het allemaal, maar dan "gelijke monniken gelijke kappen".

 

 

 

De wens? waar lees je dat ik die wens zou hebben dan? Ik geef een mogelijke reden waarom die links er staan. (nog) Oh en over commercie, ik had ook de naam van mijn bedrijf kunnen noemen als één der verkooppunten maar ik noemde de goodiesshop. Overigens laat ik het boek persoonlijk uitbrengen en de prijs op de site waarop jij nu kijkt is weg zodra het boek uit is. En inderdaad je moet nu betalen voor wat een ander voor je gemaakt heeft, vreemd he.

 

 

 

Als er iemand voorstander is van gelijke kappen dan ben ik dat. Ik heb in dit draadje alleen maar gereageerd op vragen kortom ik heb dit geenzins gebruikt/misbruikt om reclame te maken dus graag geen stemmingsmakerij heer bitte.

 

 

 

Groeten Haak.

Dat je voor iets moet betalen, wat een ander heeft gemaakt vind ik logisch. Ik heb het in die zin ook niet daarover. Ik heb het over het feit, dat enige tijd geleden men viel over iets wat maar enigszins op commercie leek en ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat dit er ook op lijkt. Dat e.e.a. wordt verwijderd zodra het boek uit is perfect, maar het staat er nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit draadje is ooit gemaakt over de handleiding die ik zoals Kipchen al aangaf 2 jaar gratis voor eenieder ter download is geweest. Als het nu uitgegeven wordt gebeurt dat natuurlijk niet tegen kostprijs maar met een beperkte winst dus ja dat is commercie maar daarom heb ik niet in dit draadje gepost ik heb gewoon geantwoord op vragen. Overigens is de scheidslijn over commercie voor de heren moderatoren niet zo zwartwit als dit bijvoorbeeld door kruimel wordt afgeschilderd daarom benijd ik hun taak ook niet.

 

 

 

Echter het is niet zo dat ik nu groots reclame loop te maken ik geef gewoon aan waarom het niet meer ter download is en op de vraag of het ook in de winkel komt geef ik één der verkooppunten. (niet eens mijn eigen bedrijf) Ja en of er voor jou een luchtje aan het antwoord op een vraag zit, dat kan natuurlijk maar liever geen verkeerde conclusies trekken.

 

 

 

Grtz. Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje is ooit gemaakt over de handleiding die ik zoals Kipchen al aangaf 2 jaar gratis voor eenieder ter download is geweest. Als het nu uitgegeven wordt gebeurt dat natuurlijk niet tegen kostprijs maar met een beperkte winst dus ja dat is commercie maar daarom heb ik niet in dit draadje gepost ik heb gewoon geantwoord op vragen. Overigens is de scheidslijn over commercie voor de heren moderatoren niet zo zwartwit als dit bijvoorbeeld door kruimel wordt afgeschilderd daarom benijd ik hun taak ook niet.

 

 

 

Echter het is niet zo dat ik nu groots reclame loop te maken ik geef gewoon aan waarom het niet meer ter download is en op de vraag of het ook in de winkel komt geef ik één der verkooppunten. (niet eens mijn eigen bedrijf) Ja en of er voor jou een luchtje aan het antwoord op een vraag zit, dat kan natuurlijk maar liever geen verkeerde conclusies trekken.

 

 

 

Grtz. Haak.

Ik trek geen verkeerde conclusie, maar wilde het alleen even kwijt.

 

Verder veel succes met je boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet zo lang geleden werd hoog van de toren geblazen omdat een geocacher commercieel bezig was. In het forum werd dat, wat maar naar commercie neigde, neergesabeld.

Als ik bij Kapitein Haak op het linkje "Beginnershandleiding De kunst van het vinden" klik, kom ik toch op een site die verdacht veel op commercie lijkt. En daarnaast de wens/hoop dat .nl reclame gaat maken.

Wordt hier soms met 2 maten gemeten? Van mij mag het allemaal, maar dan "gelijke monniken gelijke kappen".

 

Hhmm...volgens de forumregels is het inderdaad niet toegestaan om commerciele activiteiten op dit forum te ontplooien. En inderdaad kan ik mij voorstellen dat je vindt dat er gehandeld moet worden volgens: gelijke monniken, gelijke kappen. In eerste instantie geeft kapitein Haak gewoon antwoord op een vraag van TP. Duidelijk, helder en mijn inziens niets commercieels aan. Het boek?

 

via internet oa via de goodiesshop.

 

grtz Haak

 

Gewoon straks verkrijgbaar via onze goodiesshop (waardoor ook een deel van de site gefinancieerd wordt) naar ik van Haak (via zijn quote) begrijp...

 

En inderdaad Haak heeft het gelijk als hij zegt dat wij het niet zo zwart/wit zien, want dan zou je ook de postings: 'Ik heb die gps daar en daar gekocht en daar leveren ze een prima service' als commercieel kunnen zien. En wat dacht je over (ik heb het eerder gezegd) al die informatie over een gps uit de VS (rijmt overigens :P) struin het eens door en er worden genoeg webwinkels genoemd.

 

Persoonlijk vind ik de link in de handtekening van Haak niet echt commercieel. Staat er link naar webwinkel van Kapitein Haak? Nee, je wordt doorgelinkt naar een pagina met diverse keuzemenu's en daar staat als optie dat je een beginnershandleiding tegen betaling kan downloaden. Zwart/wit: nee, grijs misschien. Maar goed, ik zal het eens met mijn medemoderatoren overleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik de link in de handtekening van Haak niet echt commercieel. Staat er link naar webwinkel van Kapitein Haak? Nee, je wordt doorgelinkt naar een pagina met diverse keuzemenu's en daar staat als optie dat je een beginnershandleiding tegen betaling kan downloaden. Zwart/wit: nee, grijs misschien. Maar goed, ik zal het eens met mijn medemoderatoren overleggen.

 

 

Toch wel een commercieel linkje, als we er vanuit gaan dat een ieder hier hobbymatig met geocaching hier op het forum post dan verwacht ik niet dat een druk op een link mij brengt naar een andere site waarop ik zie dat ik moet betalen voor een handleiding.

 

Ik ben van mening dat dit linkje moet worden ondergebracht in de rubriek Te Koop aangeboden. Commercie geen probleem maar er moet een scheiding zijn, anders kan iedereen een link in zijn handtekening zetten die mensen brengt op een persoonlijke hompage en daar dan bv ammoboxen aanbied.

 

maar we leven in een democratie waar ieder een mening mag hebben. Dit was de mijne:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...