Spring naar bijdragen

Handleiding Geocachen voor beginners


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi,

 

Ik heb er even vluchtig (tsja werk :no: ) doorheen gelezen.

 

Het ziet er goed uit, hier heb je in ieder geval als beginnende cacher iets aan, en inderdaad voor de rest ook.

 

Alleen af en toe rare (onverwachte) bladzijde overgangen -> een kopje als laatste regel en de rest op de volgende baldzijde. Dat kan echter ook aan mijn Word instellingen liggen.

 

Hulde :blink:

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik een jaar deze hobby beoefen zie ik nog voldoende leuke weetjes staan. Prima stuk :blink:

Zou best een plaatsje mogen krijgen op de site.

 

Had trouwens geen probleem met opmaak of plaatjes, vind het wel goed zo.

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De probleempjes met word hebben ongetwijfeld te maken dat iedereen andere marges heeft daardoo verspringt het mogelijk. Ik heb het hier keurig in kolommen staan. En het werk , ach ik vind dit soort zaken op zich leuk om te doen.

Dus profiteer ervan nu het nog kan.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou hem natuurlijk ook als PDF op het web kunnen zetten. Dan heeft niemand meer last van verspringende tekst.

 

Bij mij stond namelijk ook vanalles op de verkeerde plek. Verder vond ik het er zeer goed uitzien, maar heb het enkel vluchtig doorgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het op versoek inmiddels omgezet naar PDF echter kan het door problemen met de uploadserver op het moment niet uploaden. Kortom als men het toegezonden wil hebbem moet men mij even mailen. Zodra server weer in de lucht is zal ik het uploaden

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow! :eek:

Die ga ik eens even uitprinten en op mn gemakje lezen. Ik moet wel zeggen dat de opmaak totaal verloren is gegaan. Bovendien ben ik normaal nogal huiverig om Word bestanden van internet te openen, met het risico van allerlei macro-virussen wat er in kan zitten. Mij lijkt persoonlijk PDF ook een betere keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje werk, ik zal het eens aandachtig door lezen.

 

Alleen viel hier mijn oog op:

 

De GPS ontvangers kunnen, als ze minimaal het signaal van 3 satellieten ontvangen, de plaats van de ontvanger op de aarde bepalen. Als er 4 of meer signalen worden ontvangen kan, bij geschikte GPS apparaten, zelfs de hoogte en/of luchtdruk worden vastgesteld.

 

Dit doet vermoeden dan een GPSr de luchtdruk kan bepalen als deze maar een goede ontvangst heeft van 4 of meer satellieten.

Dit is echter niet correct.

Om de luchtdruk te bepalen heb je een apparte sensor nodig.

En of je nu wel of geen signaal ontvangst van satellieten hebt is dan niet belangerijk.

De juiste luchtdruk geeft een GPSr met zo'n luchtdruksensor altijd weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...