Gast downtoearth Geplaatst 9 december 2005 Geplaatst 9 december 2005 Hoi, super hoor, thanks voor de tijd die je er in heb gestoken. maarre... ik begrijp nog steeds niet, waarom ik niet de juiste coordinaten krijg. Ook al ben ik ingelogd. Voor een tradcache geen probleem , maar bij een multi wordt het toch wel weer een heel gereken, of is het daarom handig om een rekenmachine mee te nemen. groet Down to earth
Kapitein Haak Geplaatst 9 december 2005 Auteur Geplaatst 9 december 2005 Juist bij een multi zul je vaak iets moeten berekenen om het volgende punt te kunnen vinden. Dus inderdaad kan de rekenmachine vooral daar van pas komen. Groeten Kapitein Haak.
Kapitein Haak Geplaatst 9 december 2005 Auteur Geplaatst 9 december 2005 De voorgestelde wijzigingen van Bruine Beren en Bitte ein Bitt zijn verwerkt, alleen nog steeds niet kunnen uploaden, dus nog niet in de downloadbare versie. Bedankt heren. @Rend Vooralsnog heb ik er geen handleidingen voor programma's inzitten. Je moet je bedenken dat er nogal wat programmatuur in omloop is dus dat is een hoop handleidingen en dat zou denk ik de duidelijkheid voor de beginner vertroebelen. Daarnaast moet er dan ook nogal wat toestemming gevraagd worden om het te mogen publiceren. Neemt niet weg dat ik best onderwerpen zou kunnen zijn vergeten dus dan hoor ik dat graag. Natuurlijk wel bedankt voor de feedback. Groeten Kapitein Haak.
Gast downtoearth Geplaatst 9 december 2005 Geplaatst 9 december 2005 Volgende X neem ik mijn rekenmachine mee, want het hoofds rekenen van tegen woordig... Groet down to earth Is dit eigenlijk de klets plaats of iet smet meer inhoud, zoals vragen?
Kapitein Haak Geplaatst 9 december 2005 Auteur Geplaatst 9 december 2005 Dit is een forum en daar gaat elk draadje oftewel topic over een onderwerp en het is de bedoeling dat we daarin on topic blijven. Vragen stellen kan altijd, doe het dan wel even in de juiste rubriek. Groeten Haak.
TuuronTour Geplaatst 9 december 2005 Geplaatst 9 december 2005 Ik denk dat EasyGPS ook vermeld zou moeten worden. Dit is een eenvoudig programma voor het invoeren van coordinaten vanaf de PC. Niet iedereen zal GSAK even makkelijk in het gebruik vinden.
Kapitein Haak Geplaatst 10 december 2005 Auteur Geplaatst 10 december 2005 Helaas kan ik nog steeds niet uploaden dus het is nog even wachten op de pdf versie. Mijn excuses daarvoor maar er wordt aan gewerkt. Groeten Haak.
Twinlife Geplaatst 10 december 2005 Geplaatst 10 december 2005 Helaas kan ik nog steeds niet uploaden dus het is nog even wachten op de pdf versie. <{POST_SNAPBACK}> Wij wachten geduldig af Haak, heb hem nog niet echt doorgelezen, maar ziet er op het eerste gezicht toppie uit. Gr Twinlife
BigFurryMonster Geplaatst 10 december 2005 Geplaatst 10 december 2005 (bewerkt) Je zou hem natuurlijk ook als PDF op het web kunnen zetten. Nog beter zou een webpagina (HTML) zijn... edit: de Word-versie opent bij mij in het mini-venstertje op K-H's website. Advertentie onderaan deze website: 'zoek hotels in Haak' De 'handleiding' ziet er erg overzichtelijk en nuttig uit! 10 december 2005 bewerkt door BigFurryMonster
Kapitein Haak Geplaatst 10 december 2005 Auteur Geplaatst 10 december 2005 Sorry mensen maar voorlopig blijft jij echt alleen downloadable. In plaats van openen kun je ook kiezen voor opslaan. Of als je de PDF wilt mij een mail vertsuren. Adres staat in de handleiding en op de website. Groeten Haak.
Merlijn-NL Geplaatst 10 december 2005 Geplaatst 10 december 2005 Misschien een tip? Even de marges vermelden waarmee de handleiding geschreven is? Kan iedereen de bedoelde lay-out zien door deze even in MS-Word aan te passen. Het lijkt me een volledige handleiding, ga hem straks even op mijn gemak lezen.
Kapitein Haak Geplaatst 10 december 2005 Auteur Geplaatst 10 december 2005 als je terugleest zul je zien dat de volgende versie wordt geleverd in pdf maar dat ik die dooer uploadserver problemen niet kan uploaden. Groeten Haak.
Merlijn-NL Geplaatst 10 december 2005 Geplaatst 10 december 2005 Tuurlijk had ik dat gelezen maar voor de ongeduldigen onder ons Scheelt weer een download.
Vinnie1 Geplaatst 12 december 2005 Geplaatst 12 december 2005 Haak, Mooi stukje werk. Iedere beginnende Geocacher zou dit moeten inlijsten en boven zijn bed hangen. Na het lezen wilde ik direct op pad om mijn eerste cache te zoeken. Maar die had ik al gevonden. ;-) Ik heb een paar kleine suggesties via PB toegestuurd.
Kapitein Haak Geplaatst 12 december 2005 Auteur Geplaatst 12 december 2005 (bewerkt) Inmiddels ook deze wijzigingen aangebracht, houd me nog steeds open voor aanvullingen. Ook is de file nu schermgroot als de link wordt aangeklikt. Succes. Groeten Kapitein Haak. P.s. in mijn handtekening staat een link naar de voorlopig alternatieve site. 12 december 2005 bewerkt door Kapitein Haak
Aanbevolen berichten