Spring naar bijdragen

Nieuwe Statistieken :)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Allen, nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Alleen kijk ik nu naar de statistieken, en zie een redelijk aantal caches voor mij al gevonden in 2006. Zo actief ben ik nu ook niet. Dit is ook bij anderen het geval. Zou er nog ergens een foutje zitten (misexium bug ?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de statistieken klopt op dit moment geen hout.

 

Maar volgens 8BG en mij is er hoop:

Om 10 uur onze tijd is het pas nieuwjaar in Seattle!

 

We zitten dus nu in een soort niemandgat in de tijd of zoiets.

 

Grote kans dat over een uur alles ineens veel beter klopt.

 

Ik neem nog een oliebol. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om 10 uur onze tijd is het pas nieuwjaar in Seattle!

Ach, het is misschien maar een klein detail maar de 10 uur verschil met Seattle hebben we alleen maar de eerste week in onze zomertijd.

Voor de statistieken, tijdverschil Amsterdam/Seattle is 9 uur :crybaby:

 

Ik neem ook nog een oliebol en ga zometeen weer fris naar mijn werk om te zien of er vandaag geen brand uitbreekt. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen 0.00 en 9.00 zat er een probleem bij het opnieuw inlezen van cache pagina's. Op een cachepagina wordt voor logs van het huidige jaar geen jaartal ingevuld. Daar zetten wij dan het juiste jaartal bij. Tussen ons nieuwjaar en het nieuwjaar van gc.com om 9.00 ging dat mis.

 

Sinds 9.00 gaat het inlezen weer goed. Ook bij gebruik van DHZ worden logs nu weer goed ingelezen.

 

Uit de logfiles weet ik welke caches er tussen 2.00 en 9.00 zijn ingelezen. Die zal ik corrigeren. Voor de overige moeten we even wachten tot Reintje weer terug is van vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten 2006-fouten in caches die ik al maanden geleden heb gelogd. Juist de recente founds (in december) zijn buiten schot gebleven. Hoe komt dat dan weer? Het gaat van juni tot november met de grootste hoeveelheid fouten in het midden van die periode. Maar zoals gewoonlijk ga ik mij niet gek maken en wacht gewoon een dag en daarna gooi ik er een paar DHZ-opdrachten tegenaan. Dat zou het toch moeten oplossen.

Het gaat trouwens niet alleen om founds. Ook not-founds en een note komen voor.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten 2006-fouten in caches die ik al maanden geleden heb gelogd. Juist de recente founds (in december) zijn buiten schot gebleven. Hoe komt dat dan weer? Het gaat van juni tot november met de grootste hoeveelheid fouten in het midden van die periode. Maar zoals gewoonlijk ga ik mij niet gek maken en wacht gewoon een dag en daarna gooi ik er een paar DHZ-opdrachten tegenaan. Dat zou het toch moeten oplossen.

Het gaat trouwens niet alleen om founds. Ook not-founds en een note komen voor.

 

Nou dat is bij mij niet het geval hoor, ik heb drie vondsten in de toekomst, een uit juli, een uit oktober en een van eergisteren.

 

Loop ik nou het verste voor? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hummm, het is al minder dramatisch dan vannochtend, niettemin: er zit nog een dikke slag naast. Wat is aan te bevelen: correctie vragen, wachten of opnieuw loggen ?

 

P.s. kunnen we wel veilig loggen voor 2006 ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is aan te bevelen: correctie vragen, wachten of opnieuw loggen ?

 

P.s. kunnen we wel veilig loggen voor 2006 ?

 

Op dit moment nog even niets doen. Ik heb de caches met fouten al in DHZ gezet, en die worden nu langzaamaan opnieuw ingelezen.

Ik zou zeggen: kijk morgen nog even. Als er dan nog een foute datum staat kan je die met DHZ corrigeren.

Loggen voor 2006 gaat overigens wel goed. Het probleem van vanochtend staat daar geheel los van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loop ik nou het verste voor?  :eek:

 

 

Helaas voor jou, op dit moment staan er nog 3 founds op 31-12-2006

 

De correcties lopen overigens goed, dus vanavond moet het grootste deel van het probleem weer zijn opgelost.

 

Klopt, er is alleen die van juli nog over. Zal nu ook wel gauw verdwijnen.

Ga ik toch van de week de echte eerste van het jaar maar eens zoeken :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...