Spring naar bijdragen

Nieuwe Statistieken :)


Aanbevolen berichten

Om te zoeken waar de fout zit lijkt mij het beste om de lijst printen die je krijgt onder MY Account bij GC.COM en Logs van Hunter ( statsnew )bij GC.NL. Het makkelijkste is het om per datum het aantal caches, Events en webcam's te tellen die je bezocht of gevonden hebt. Denk er om dat je de notities, DNF en will attend niet mee telt. Wanneer je er dan achter bent op welke datum er iets niet klopt kun je daar in detail verder zoeken. Op de bladzijde van my account zie je rechtboven ook hoeveel caches je volgens GC.COM gevonden hebt.

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook bij mij klopt er iets niet. In aantal logs per hunter staat aantal founds op 317. In de ranglijkst op 318. Bij mij volgens GSAK 318. Ik mis ergens dus een log? Als ik een keertje veel tijd heb zal ik dat wel proberen op te speuren. Maar eerst eten... :D

 

 

lteunis

Zal wel "Halve Zolen Sluis" zijn, was bij mij ook het geval.

Hier ga ik de fout in, je hebt hem nog niet gevonden lteunis! Hoe kan dat nou?

 

Klopt, bij mij had het wel met een sluis te maken maar gaat het om Unlock the Lock

 

 

lteunis

Doet z'n naam dus eer aan B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net achter een foutje gekomen (denk ik). Ik probeerde bij de nieuwe statistieken te zoeken naar de grafieken voor mijn cache Mariënbosch. De naam zoals hij hier links staat ingetikt en geprobeerd met het GC-nummer maar beide gaven het resultaat: "Er zijn geen logs voor cache gevonden.". De statistieken zijn overigens wel te benaderen via de linken. Ook heb ik het geprobeerd met andere caches en die gaven wel gewoon resultaat. Zowel oude als nieuwe caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van ons staan er vier caches niet bij onze gevondenen. Twee zijn er nog niet actief in de database en van twee wordt de ontbrekende informatie zo spoedig mogelijk toegevoegd, dus dat gaat wel goed komen ;)

Zit ik nog met één probleem, namelijk dat een cache twee maal bij onze gevondenen staat, terwijl deze toch maar één maal gelogd is. Dit kan ik zelf niet verwijderen dus een beroep op Reintje ;)

Het betreft In het midden ( Rondje Westland 1 )

 

Pffff dat viel nog niet mee, ruim 900 caches controleren, maar de klus is geklaard :yes:

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij klopt alles ook weer, De eerste van de twee was al binnen 5 minuten na de correctie op de DHZ-pagina doorgevoerd. ;)

 

Wat me nu echter wel opgevallen is, is dat caches die temp. unavailable zijn niet meer doorgestreept zijn. Vroeger was dit wel zo. Verandert dit nog?

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me nu echter wel opgevallen is, is dat caches die temp. unavailable zijn niet meer doorgestreept zijn. Vroeger was dit wel zo. Verandert dit nog?

 

Ger@ld

 

 

LOL Ik beschouwde dat als bug en zat mijn hoofd te pijnigen hoe ik dat doorstrepen uit de oude statistieken netjes weg kon halen. Uiteindelijk maar mee gestopt omdat we toch naar de nieuwe zouden overgegaan. Blijkt het als feature te worden gezien B)

Maar nee, het is vooralsnog niet de bedoeling om dat doorstrepen in de nieuwe stats op te nemen. Mogelijk kan ik op sommige pagina's, zoals logs voor een cache, wel eenvoudig de status van een cache opnemen. Dat lijkt met de nieuwe database wel mogelijk. Daar zal ik binnenkort eens naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh, ik dacht ook altijd dat dat doorstrepen erbij hoorde. Vind het altijd wel handig dat ik heel snel kan zien welke er momenteel niet beschikbaar zijn.

 

Weten jullie trouwens al vanaf wanneer de nieuwe statistieken de oude gaan vervangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...