Spring naar bijdragen

Nieuwe Statistieken :)


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik kijk wel naar de statistieken maar zeggen mij niks, nu met de nieuwe mis ik er 3, 4 of 5 :lol1:  nou het zal mij een worst wezen....

Nee, je mist er eentje.

Gisteren geen een, maar dat kwam omdat er eentje op je naam stond die je niet had gedaan.

 

Ik zal nog ff aan de studie gaan Rein, en mijn naam stond goed hoor

 

Gr TWINLIFE :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen onze nieuwe en oude statistieken is een verschil van één. (gevonden en niet in de nieuwe statistieken). Dit gaat om de cache GCHKD7, een hitchhhiker (de agenda) die alleen door premium members gelogd kan worden.

Geprobeerd deze toe te voegen via de DHZ pagina, maar daar wordt aangegeven dat deze niet in de database zit, dus dat lukt niet.

Kan hier nog even naar gekeken worden? Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen onze nieuwe en oude statistieken is een verschil van één. (gevonden en niet in de nieuwe statistieken). Dit gaat om de cache GCHKD7, een hitchhhiker (de agenda) die alleen door premium members gelogd kan worden.

Geprobeerd deze toe te voegen via de DHZ pagina, maar daar wordt aangegeven dat deze niet in de database zit, dus dat lukt niet.

Kan hier nog even naar gekeken worden? Dank.

Het probleem is niet dat hij (nog) niet in de database zit, maar meer dat het systeem geen premium member is. :lol1:

Maar als Albrt of Geoman dit lezen krijg ik zo een file opgestuurd met de goede info en dan komt het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Reintje,

 

Thanks.

 

Nog een vraag. Volgens mij staat nu Belgium achter de Belgische provincies. Rare jongens soms die Belgen.

 

Maar goed, is het niet mogelijk om die bij elkaar te tellen en daar 1 :lol1: land van de maken? Zo lijkt het wel heel erg internationaal.

 

Liège, Belgium

Limburg, Belgium

Luxembourg, Belgium

 

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde als Team Pooh maar dan met cache GCHQQM Kreelse PLas. Heb hem via DHZ geprobeerd maar helaas gebeurt er verder niets dan de melding dat ie niet in de actieve database zit.

De melding over "(nog) niet actief" is op zich niet zo spannend. Als het om een echte cache gaat, komt het vanzelf goed. Echter...

 

In het geval dat jij aangeeft is de cache opnieuw ingelezen, maar door het rare einde van de cache (status even naar actief en terug) is het inlees script even van slag geraakt. (Of er zit gewoon een fout in).

Ik heb het voor nu handmatig aangepast en voor mijzelf een problem report gemaakt over het inlezen van deze cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen

wij hebben even een vraagje deze:

 

Niet in oude stats, maar wel in nieuwe stats van Limboos:

Oude stats Nieuwe stats

GCH787

GCPYYC

GC4105

GCHVVA

GCH54Y

GCE3D8

 

 

staan deze gewoon bij ons totaal of moeten we deze corigeeren bij dhz pagina

alvast bedankt :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Sailor mist er acht.

 

Enig speurwerk leverde het volgende op:

 

In de lijst land onbekend ontdekte ik dat

 

De Nederlandse locationless worden niet meer meegenomen

zoals:

Dutch RD

Funkmess

Flits

 

De Premium caches worden niet meer geteld

Zoals:

Kozakken!!!!

Post 2

Post 3

 

Misschien kunnen juliie hier wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde als Team Pooh maar dan met cache GCHQQM Kreelse PLas. Heb hem via DHZ geprobeerd maar helaas gebeurt er verder niets dan de melding dat ie niet in de actieve database zit.

De melding over "(nog) niet actief" is op zich niet zo spannend. Als het om een echte cache gaat, komt het vanzelf goed. Echter...

 

In het geval dat jij aangeeft is de cache opnieuw ingelezen, maar door het rare einde van de cache (status even naar actief en terug) is het inlees script even van slag geraakt. (Of er zit gewoon een fout in).

Ik heb het voor nu handmatig aangepast en voor mijzelf een problem report gemaakt over het inlezen van deze cache.

Thx Reintje.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet in oude stats, maar wel in nieuwe stats van Limboos:

Oude stats Nieuwe stats

GCH787

GCPYYC

GC4105

GCHVVA

GCH54Y

GCE3D8

 

 

staan deze gewoon bij ons totaal of moeten we deze corigeeren bij dhz pagina

alvast bedankt  :lol1:

Al deze caches hebben jullie wel gedaan. Ze kwamen ten onrechte niet voor in de oude statistieken. Maar staan nu wel in de nieuwe.

Je hoeft dus niets te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Sailor mist er acht.

 

Enig speurwerk leverde het volgende op:

 

In de lijst land onbekend ontdekte ik dat

 

De Nederlandse locationless worden niet meer meegenomen

zoals:

Dutch RD

Funkmess

Flits

 

De Premium caches worden niet meer geteld

Zoals:

Kozakken!!!!

Post 2

Post 3

 

Misschien kunnen juliie hier wat mee.

Ik heb even twee controles gedaan op je postje.

Je hebt een log op Dutch-Rd (2004-12-08) en je hebt een log op post3 (2004-12-10).

 

Ik snap dus je post niet.

 

Misschien nog een verduidelijking: De locationless caches zijn door geocaching.com landloos gemaakt. Ze komen dus ook landloos voor in je statistieken.

 

Nog een verduidelijking: Er zijn cachers die dezelfde locationless cache meer dan een maal op dezelfde dag loggen. Ik heb daar geen rekening mee gehouden. Ik probeer namelijk dubbele logs te voorkomen. Met het loggen van dezelfde cache op verschillende dagen en het loggen van je eigen cache is wel rekening gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...