Spring naar bijdragen

Lady Cachetta gaat stoppen


Lady Cachetta

Aanbevolen berichten

Het leek me wel netjes om het even zo te melden: al mijn caches die op dit moment tijdelijk "temporarily unaivalable" zijn ga ik archiveren en alle overige zal ik Willxii Carrotte vragen te adopteren.

 

Ik vind het heel jammer, maar door grote drukte op andere gebieden (werk o.a.) heb ik geen tijd om alle caches bij te houden, iets wat ik erg belangrijk vind.

 

Ik hoop dat iedereen ze met plezier blijft zoeken, maar mijn kindjes gaan naar een andere pappa.

 

En wie weet, mocht ik een briljant idee hebben, dan komt die heus nog wel in de listings te staan!

 

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken die de afgelopen jaren de moeite heeft genomen mijn puzzels op te lossen en caches te vinden.

 

Met hartelijke groet,

Lady Cachetta

(Toet)

(Bionda)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jammer, dat je er mee gaat stoppen. Wij hebben altijd veel plezier beleefd aan je caches. :thumbup: De laatste puzzels liggen al opgelost op de plank, dus daar gaan we binnenkort nog even van genieten.

Succes met al je andere werkzaamheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

betekend dit ook dat caches die nu nog te doen zijn veranderd of op non actief gaan.

;)

Ik hoop het niet, want heb er net een paar opgelost :thumbup:

 

En binnen welk tijdsperiode denk je deze dan over te dragen, kunnen we ze misschien nog doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leek me wel netjes om het even zo te melden: al mijn caches die op dit moment tijdelijk "temporarily unaivalable" zijn ga ik archiveren en alle overige zal ik Willxii Carrotte vragen te adopteren.

 

Ik vind het heel jammer, maar door grote drukte op andere gebieden (werk o.a.) heb ik geen tijd om alle caches bij te houden, iets wat ik erg belangrijk vind.

 

Ik hoop dat iedereen ze met plezier blijft zoeken, maar mijn kindjes gaan naar een andere pappa.

 

En wie weet, mocht ik een briljant idee hebben, dan komt die heus nog wel in de listings te staan!

 

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken die de afgelopen jaren de moeite heeft genomen mijn puzzels op te lossen en caches te vinden.

 

Met hartelijke groet,

Lady Cachetta

(Toet)

(Bionda)

 

 

Bionda,

snif :crybaby:

 

Maar gelukkig hebben we de foto's op de website Bionda nog.

 

(Ik kijk al uit naar de 'goodbye' cache? :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lady Cachetta,

Mocht Williii ze niet allemaal kunnen of willen adopteren, laat het mij dan weten. Een aantal van jouw caches zijn of in de buurt van mijn huis of op de route naar mijn werk. Wil ze wel adopteren van je.

 

Groet,

 

Barbara

(van Team G.O. Jane)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:crybaby: Jammer zag er altijd goed uit maar ook omdat ik ze nog niet allemaal gedaan heb wil mij ook wel adopteren als dat te spraken komt.

 

Gr, Saffier - Daan :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lady Cachetta,

Mocht Williii ze niet allemaal kunnen of willen adopteren, laat het mij dan weten. Een aantal van jouw caches zijn of in de buurt van mijn huis of op de route naar mijn werk. Wil ze wel adopteren van je.

Caches die gearchiveerd zijn kunnen altijd door een andere cacher geadopteerd worden. Zonder medeweten of goedkeuring van de "oude" eigenaar. Voorwaarde is dat de cacher in de buurt van de cache woont en alle found it logjes laat staan en de cache zo laat als hij is. Anders wordt het een nieuwe cache dat opnieuw gereviewed moet worden. Dan nog moeten de oude found it logjes blijven bestaan. Mits het geen grandfatherd caches zijn. Die kunnen sowieso niet geadopteerd worden. Ook niet als de eigenaar ze aanbied ter adoptie.

Het aantal gevonden caches van een cacher hangt af van het feit of het found it logje blijft staan of gedeleted wordt.

 

Dus Lady Cachetta, misschien het nog eens overwegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bionda!!! Erg jammer dat je gaat stoppen, ik vroeg mij ook alweer af waarom ik je de laatste tijd niet meer tegenkwam :rolleyes:

Ik heb veel van jou caches gelopen en veel belangrijker veel van jou caches opgestoken om zo aan die van mij te werken! Bedankt daarvoor!

 

Team GPSearching (van de Jasper en Conny cache :crybaby: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je er mee stopt!

Ik heb altijd genoten van je puzzels en caches!

En ook van je mailservice, als ik er weer eens niet uit kwam of voor een coordcheck.

Misschien beland je nog eens in rustiger vaarwater en kan je je weer met cachen bezig houden.

In ieder geval bedankt, voor het cacheplezier wat je ons gegeven hebt!

 

Marianne (GPSannes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartverwarmend alle reacties!

 

Na overleg met Pappie besloten dat hij er vier adopteert, twee gaan naar iemand anders (die zich heeft aangeboden als adoptie-ouder), de skeelerrondjes zullen de hele zomer actief zijn en een paar zal ik archiveren.

 

Degenen die zich als adoptie-ouder hebben aangeboden zal ik persoonlijk nog berichten. In ieder geval al heel hartelijk bedankt voor het aanbod.

 

Of ik zelf blijf cachen: heel af en toe met Willxii Carrotte.

 

En mensen die van LC-caches de puzzels hebben opgelost, maar de cache nog niet zijn gaan zoeken kunnen me mailen tot wanneer ze de tijd hebben om te gaan zoeken en loggen.

Het beleid zal soepel zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, maar helaas...

 

Mag Willxii Braaf adopteren, en volgend jaar activeren zodra Ikea klaar is met het terrein? Het is de enige LC-cache die ik nog moet doen!

 

En kan die Goodbye Cache een mini-event worden, zodat we persoonlijk afscheid kunnen nemen om je te bedanken voor je bijdragen aan De Driehoek?

 

Bionda, bedankt!

Biertje :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer maar begrijpelijk Bionda, als ik zo op de website naar al je bezigheden kijk...

"Tussen de bedrijven door" was mijn eerste cache en hoewel de beschrijving er alles aan doet om hem niet aan te bevelen, was het toch voldoende leuk om met cachen door te gaan. :D

 

Bedankt voor de caches LC !

:thumbup:

 

Geo_Taz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...