Spring naar bijdragen

Lady Cachetta gaat stoppen


Lady Cachetta

Aanbevolen berichten

Inmiddels ben ik er uit. Na zoveel steun ziet de geocache-wereld er weer wat zonniger uit.

 

Gearchiveerd zijn:

 

* Duizend!

* Van Gorilla tot Leeuw (Delft Jungle Tocht)

* mikronkel 1 (doorgedraaid) en mikronkel 2 (piramide)

* mikronkel 3 en mikronkel 4 zijn nu nog actief, maar zullen binnenkort gearchiveerd worden

 

Geadopteerd zijn (worden)

 

* Poezie (Willxii Carrotte)

* Williii's verjaardag (Willxii Carrotte)

* Toets gemene webloglokker (Willxii Carrotte)

* Tussen de bedrijven door (Willxii Carrotte)

 

* Met blijdschap geven wij kennis (pyne)

 

* Ruyven (GO Jane of Saffier)

 

Alle Skeelerrondjes blijven in mijn eigen beheer, net als Pink Lady.

 

En tot slot:

 

* Op veler verzoek zal ik komende zomer Aliens! opnieuw (en verbeterd) actief maken EN

 

* Braaf komend voorjaar opnieuw actief maken (Het gejuich dat u nu ergens in de verte hoort is waarschijnlijk afkomstig van Biertje)

 

Zo kwam alles toch nog goed.

 

Bovendien heb ik inspiratie gekregen voor een nieuw te leggen cache, maar dat zal ook nog wel even duren.

 

Er komt géén afscheids-cache en géén afscheidsevent.

 

Kom nou!

 

Heel erg bedankt allemaal en wie weet tot ziens.

 

Groetjes van Lady Cachetta (Bionda ofwel Toet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo lady ,Jammer hoor maar ja er zijn nog meer dingen dan geocaching.

Ook wij ondervinden dat het voor ons ook steeds moeilijker wordt ivm drukte op het werk. :cry:

 

Wij hebben altijd genoten van je caches en hebben ze dan ook allemaal gedaan!

 

Bedankt en veel succes met je andere werkzaamheden! :thumbup:

 

Groetjes van inkesa

bewerkt door inkesa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Beste Lady Cachetta,

Mocht Williii ze niet allemaal kunnen of willen adopteren, laat het mij dan weten. Een aantal van jouw caches zijn of in de buurt van mijn huis of op de route naar mijn werk. Wil ze wel adopteren van je.

Caches die gearchiveerd zijn kunnen altijd door een andere cacher geadopteerd worden. Zonder medeweten of goedkeuring van de "oude" eigenaar. Voorwaarde is dat de cacher in de buurt van de cache woont en alle found it logjes laat staan en de cache zo laat als hij is. Anders wordt het een nieuwe cache dat opnieuw gereviewed moet worden. Dan nog moeten de oude found it logjes blijven bestaan. Mits het geen grandfatherd caches zijn. Die kunnen sowieso niet geadopteerd worden. Ook niet als de eigenaar ze aanbied ter adoptie.

Het aantal gevonden caches van een cacher hangt af van het feit of het found it logje blijft staan of gedeleted wordt.

 

Dus Lady Cachetta, misschien het nog eens overwegen?

 

kruimel hoe werkt dit adopteren precies ?? ik zie op de archived kaart wel een aantal (die ik zelf nog niet opgelost heb) maar die wel in de buurt zijn. doe ff PM want er staan zoveel berichten hier dat ik hem nie tmeer terug vind ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...