De Wolvjes Geplaatst 4 december 2005 Share Geplaatst 4 december 2005 Een wat late reactie wellicht! Ik zit wat aan te hikken tegen "Nederland" op het logo. Kan Nederland niet vervangen worden door NL. In deze .com, .* tijden is NL wat herkenbaarder dan Nederland voor de gemiddelde buitenlander. In het forum wordt ook meestal over .com en .nl gesproken als het gaat over de verschillen. Ik weet dat het logo dan wat meer op het Belgische logo gaat lijken waar .BE ook prominent aanwezig is. Het is maar een idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
musi Geplaatst 5 december 2005 Share Geplaatst 5 december 2005 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 5 december 2005 Share Geplaatst 5 december 2005 Groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 5 december 2005 Share Geplaatst 5 december 2005 Als ik de animatie zie van Musi, dan kan de poll beter uitgebreid en opnieuw gestart worden, want in mijn ogen, komt het mooiste logo daar niet in voor. Ik stem voor groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 5 december 2005 Share Geplaatst 5 december 2005 Ja hoor, ook Spirit vindt de groene het mooist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 6 december 2005 Share Geplaatst 6 december 2005 groen, lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 december 2005 Share Geplaatst 6 december 2005 Na mijn stem is groen er bijgekomen. Dus mijn zwart wordt groen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 december 2005 Share Geplaatst 6 december 2005 Hoe word ik verleid ? Nou door een leuk gifje . Eerst wit en zwart, maar nu helemaal om voor de bruine en groene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 6 december 2005 Share Geplaatst 6 december 2005 Die bruine en die groene zijn super!!! Ik doe mee! Ik vind persoonlijk die witte en zwarte een beetje saai en de kleuren wel erg 'hard' of zo... hoe zeggie dat??? Goed bezig Musi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 (bewerkt) Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm. Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... 7 december 2005 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madmull Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm. Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> nu ik de echte badges zie vind ik de kleur wit nog mooier formaat 8x5 is prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> prachtig!!!! rust er copyright op het logo en zoniet, kunnen ze dan alle 4 in groot formaat geplaatst worden. De maker heeft er iets schitterends door simpele lijnen en letters van gemaakt. Mijn welgemeende complimenten en grote dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team_wolfje Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... Perfecto! 8x5 is prima en zal uitstekend op de jas/rugzak passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm. Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> Ik vind die witte wel mooi voor op mijn badjas. Dus als jullie iemand zien rondlopen door het bos met een witte badjas en GPS'r dan ben ik dat. Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm. Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> Ziet er perfect uit mooi maatje en ondanks dat ie nog niet af is teken ik vast voor 2x wit graag. Gr. Saffier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden