Spring naar bijdragen

Snelladers


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik ze nog een paar uur langer erin laat zitten (dan gaat de lader "druppelladen") zijn ze vogens mij voller. Ik denk dat alle "snelladers" van dit euvel last hebben.

nope. Er zijn ook snelladers (0,5 uur en 1 uur) die een druppellader worden als de batterijen vol zijn. Dus gewoon de batterijen laten zitten totdat je ze nodig bent en ze zijn dan altijd vol.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor!  Een goede electronica en / of fotozaak zou ze moeten hebben.  Je kunt ze ook bestellen in Notter (kijk hier maar) of bij Conrad  Mogelijkheden te over.

 

Ik bedoelde eigenlijk de GP Powerbank Smart 2, met een oplaadtijd van 30 minuten. Die kan ik niet vinden op beide genoemde websites :thumbup: (wel op http://www.mp3man.nl/product/16190 ).

Maar ik ga ook nog even naar de speciaalzaak.

bewerkt door BigFurryMonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor!  Een goede electronica en / of fotozaak zou ze moeten hebben.  Je kunt ze ook bestellen in Notter (kijk hier maar) of bij Conrad  Mogelijkheden te over.

 

Ik bedoelde eigenlijk de GP Powerbank Smart 2, met een oplaadtijd van 30 minuten. Die kan ik niet vinden op beide genoemde websites :angry: (wel op http://www.mp3man.nl/product/16190 ).

Maar ik ga ook nog even naar de speciaalzaak.

 

 

Okido. Kijk maar op Kelkoo dan. Heb je een hele lijst van leveranciers. De goedkoopste is nu voor €60,00... (blijft handig, dat Google.... :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of de GP Powerbank Smart gewoon in de winkel te koop is?

 

Ik weet niet of bij jou een Handyman in de buurt zit, maar volgens mij verkoopt die hem ook.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor!  Een goede electronica en / of fotozaak zou ze moeten hebben.  Je kunt ze ook bestellen in Notter (kijk hier maar) of bij Conrad  Mogelijkheden te over.

 

Ik bedoelde eigenlijk de GP Powerbank Smart 2, met een oplaadtijd van 30 minuten. Die kan ik niet vinden op beide genoemde websites :angry: (wel op http://www.mp3man.nl/product/16190 ).

Maar ik ga ook nog even naar de speciaalzaak.

 

dan bedoel je niet de smart 2 (dat is gewoon de powerbank smart, die omgedoopt is tot smart 2 omdat het niet meer het snelste model is) maar de powerbank U-smart.

 

******** MODERATOR hanteert een grote schaar ***********

 

maar nu zit ik reclame voor mezelf te maken :thumbup:

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit tevens stekker voor in de auto bij, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Niet heel duur. Ik ben tevreden.

 

Sn@g was zo aardig om ook eentje voor mij mee te nemen en wij hebben wel gebruik gemaakt van de stekker voor de autolader.

Eerst natuurlijk ontladen en daarna laden en dat was met 2300mAh ongeveer in eentijdsbestek van 4 uur.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde eigenlijk de GP Powerbank Smart 2, met een oplaadtijd van 30 minuten. Die kan ik niet vinden op beide genoemde websites :thumbup:  (wel op http://www.mp3man.nl/product/16190 ).

Maar ik ga ook nog even naar de speciaalzaak.

 

Ik heb em inderdaad bij een fotospeciaalzaak gekocht. Was een aanbieding, 69 euro voor oplader in een mooi tasje, stekkers voor zowel auto als 220 en vier nieuwe batterijen(2300).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nope. Er zijn ook snelladers (0,5 uur en 1 uur) die een druppellader worden als de batterijen vol zijn. Dus gewoon de batterijen laten zitten totdat je ze nodig bent en ze zijn dan altijd vol.....

 

Inderdaad een handige funktie, ik las gisteren dat NiMH batterijen toch een leegloop van 30 % per maand hebben, dus dan is druppelladen ideaal. Kost je slechts een eurokwartje per maand :rolleyes:

 

Trouwens, lees jij je mail niet meer? Ik had je een mail gestuurd (naar één van je vele adressen :) , maar volgens mij heb je die nog niet gelezen. Zijn we niet gewend :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...