Spring naar bijdragen

Ronald Heirbaut vanavond op TV Gelderland om 17:30


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zoals verwacht wordt de meest ongenuanceerde uitspraak er uitgehaald. Het zij zo. De rest van het betoog was aanzienlijk genuanceerder. Knor :dribble:

Grappig is wel dat GL zegt het geocaching wil gaan weren, maar ze hebben nog niets anders gedaan. Immers, op de Noord-Veluwe ligt helemaal geen cache in een gebied van Gelders Landschap, juist omdat er geen toestemming voor wordt gegeven. Weet iemand hoeveel caches (non-virtuals) er daadwerkelijk in GL terrein liggen?

Editie NL heb ik niet gezien. Was daar meer te zien dan op TV Gelderland?

Met vriendelijke knor, groet :dribble:

Met vriendelijke groet, knor :blush:

 

En elk weekend cachen? Was dat maar waar :thumbup:

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal

 

Rob

 

 

Nee hoor dat was HH niet

 

Als ik andere draadjes lees, dan is het Geoknarf.

 

Dat was inderdaad de Dekselse Scherpenzeelse Koekebakker :thumbup: ofterwel Geoknarf himself!

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit Draadje, en het draadje "Geocaching" hebben bizar veel toeschouwers vanavond... Of dat allemaal zo goed is voor de hobby?? Ik ben bang dat dit een hoop mensen trekt waarvan je je af moet vragen of.... nou ja, we zullen wel zien

bewerkt door Eppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.

Yep, die gaat de mist in. Het hek van Gelders Landschap houdt niet alleen cachers tegen maar zelfs het filmpje :eek: . Het origineel ging wel goed; uploaden naar wanadoo :thumbdown: ging retetraag (1Kb/s) en dus waarschijnlijk fout. Probeer het later nog eens te uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.

Yep, die gaat de mist in. Het hek van Gelders Landschap houdt niet alleen cachers tegen maar zelfs het filmpje :eek: . Het origineel ging wel goed; uploaden naar wanadoo :thumbdown: ging retetraag (1Kb/s) en dus waarschijnlijk fout. Probeer het later nog eens te uploaden.

 

Als het nodig is wil ik wel ftp ruimte beschikbaar stellen voor dit filmpje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...