Spring naar bijdragen

Ronald Heirbaut vanavond op TV Gelderland om 17:30


Aanbevolen berichten

Dit Draadje, en het draadje "Geocaching" hebben bizar veel toeschouwers vanavond... Of dat allemaal zo goed is voor de hobby?? Ik ben bang dat dit een hoop mensen trekt waarvan je je af moet vragen of.... nou ja, we zullen wel zien

Het zijn in ieder geval mensen die de moeite hebben genomen om naar het forum te komen :eek:

Goed voor de hobby? Nuh, ik roep al jaren dat het de doodsteek voor de hobby is. Maar ja, als die Zwijn al breeduit voor de TV komt en zijn verhaal laat verknippen.... :thumbdown:

 

Trouwens over ZWIJN gesproken. Zou hij de inmiddels al beroemde "Sneeuwvlokje" hebben bedoeld?

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.

Linkje werkt weer. Helaas had ik alleen ruimte bij wanadoo, dus wanneer het filmpje te vaak wordt gedownload, krijg je foutmelding dat de limiet wordt overschreden. Als iemand 'm ergens anders kan/wil plaatsen, ga je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.

Linkje werkt weer. Helaas had ik alleen ruimte bij wanadoo, dus wanneer het filmpje te vaak wordt gedownload, krijg je foutmelding dat de limiet wordt overschreden. Als iemand 'm ergens anders kan/wil plaatsen, ga je gang.

Kan het zijn dat het geluid wat zacht is? Of ligt het aan mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.

Linkje werkt weer. Helaas had ik alleen ruimte bij wanadoo, dus wanneer het filmpje te vaak wordt gedownload, krijg je foutmelding dat de limiet wordt overschreden. Als iemand 'm ergens anders kan/wil plaatsen, ga je gang.

 

Werkt niet meer. Kunnen wij in kontakt komen zodat ik hem op m'n eigen server kan knallen. kan iedereen er ongelimiteerd bij. Bel me eventueel op 06-27018689

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zolang het duurt kun je het filmpje hier ook downloaden! Gelieve NIET te streamen, maar "opslaan als".

Zo! Lekkere upload heb je! :blush:

Ik heb nu 3 versies gedownload en bij alle 3 heb ik wel beeld maar geen geluid. :blush:

 

Probeer anders deze eens ftp://ftp.edwincardol.nl

 

naam: Geocaching

pass: Geo2005Caching (denk om de hoofdletters)

 

In de map GC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met 't geluid op z'n hard kon ik het goed verstaan! Was blij dat er aan het eind nog gezegd werd dat de meeste geocachers liefhebbers van de natuur zijn en in goed overleg hun hobby uit willen oefenen. Dat GL is wel erg overbezorgd, ze hebben volgens mij weinig idee van hoe wij te werk gaan. :nono:

bewerkt door Wil&An
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...