Peetee Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Goed verhaal, Ronald!! Wat kort, maar goed verhaal!!
pa3ems Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 (bewerkt) Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal Rob 13 juni 2005 bewerkt door pa3ems
MegaHeks Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal Rob <{POST_SNAPBACK}> Nee hoor dat was HH niet
Camelion Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 (bewerkt) Zoals verwacht wordt de meest ongenuanceerde uitspraak er uitgehaald. Het zij zo. De rest van het betoog was aanzienlijk genuanceerder. Knor Grappig is wel dat GL zegt het geocaching wil gaan weren, maar ze hebben nog niets anders gedaan. Immers, op de Noord-Veluwe ligt helemaal geen cache in een gebied van Gelders Landschap, juist omdat er geen toestemming voor wordt gegeven. Weet iemand hoeveel caches (non-virtuals) er daadwerkelijk in GL terrein liggen? Editie NL heb ik niet gezien. Was daar meer te zien dan op TV Gelderland? Met vriendelijke knor, groet Met vriendelijke groet, knor En elk weekend cachen? Was dat maar waar 13 juni 2005 bewerkt door camelion
GeoGorkum Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal Rob <{POST_SNAPBACK}> Nee hoor dat was HH niet <{POST_SNAPBACK}> Zijn voornaam was Frank. Achternaam helaas ontschoten
De Roode Loper Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal Rob <{POST_SNAPBACK}> Nee hoor dat was HH niet <{POST_SNAPBACK}> Als ik andere draadjes lees, dan is het Geoknarf.
GPSiegurd Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 (bewerkt) Heirbaut was ook te zien op RTL4 editie NL zojuist ! Goed verhaal Rob <{POST_SNAPBACK}> Nee hoor dat was HH niet <{POST_SNAPBACK}> Als ik andere draadjes lees, dan is het Geoknarf. <{POST_SNAPBACK}> Dat was inderdaad de Dekselse Scherpenzeelse Koekebakker ofterwel Geoknarf himself! 13 juni 2005 bewerkt door Team GPSearching
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart.
rhgs Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Bedankt. Alleen stopt ie er halverwege mee bij mij. (codec probleem).
harrie Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Bedankt.Alleen stopt ie er halverwege mee bij mij. (codec probleem). <{POST_SNAPBACK}> Bij mij ook, dus een ander probleempje . Gr Harrie
Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Bedankt.Alleen stopt ie er halverwege mee bij mij. (codec probleem). <{POST_SNAPBACK}> Bij mij ook, dus een ander probleempje . Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Ook bij opslaan en daarna afspelen gaat ie de mist in......
Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 (bewerkt) Dit Draadje, en het draadje "Geocaching" hebben bizar veel toeschouwers vanavond... Of dat allemaal zo goed is voor de hobby?? Ik ben bang dat dit een hoop mensen trekt waarvan je je af moet vragen of.... nou ja, we zullen wel zien 13 juni 2005 bewerkt door Eppie
Heirbaut Hunters Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart. <{POST_SNAPBACK}> Yep, die gaat de mist in. Het hek van Gelders Landschap houdt niet alleen cachers tegen maar zelfs het filmpje . Het origineel ging wel goed; uploaden naar wanadoo ging retetraag (1Kb/s) en dus waarschijnlijk fout. Probeer het later nog eens te uploaden.
Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Voor diegenen die TV Gelderland gemist hebben of niet ontvangen kunnen, vinden hier een digitale kopie. Let wel, de kwaliteit is niet heel best, want het was voor het eerst dat ik een digitale kopie maakte van mijn TV-kaart. <{POST_SNAPBACK}> Yep, die gaat de mist in. Het hek van Gelders Landschap houdt niet alleen cachers tegen maar zelfs het filmpje . Het origineel ging wel goed; uploaden naar wanadoo ging retetraag (1Kb/s) en dus waarschijnlijk fout. Probeer het later nog eens te uploaden. <{POST_SNAPBACK}> Als het nodig is wil ik wel ftp ruimte beschikbaar stellen voor dit filmpje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden