Spring naar bijdragen

Duidelijker categorisering


Ringeling

Aanbevolen berichten

Op de cache-pages van geocaching.com bestaat de mogelijkheid om aan te geven welke soort cache (gewoon of multi, enz.) en daarnaast een aantal pictogrammen toe te voegen met aanvullende informatie zoals: geschikt voor kinderen, in de winter beschikbaar, toegang voor honden/rolstoelen, enz.

 

Toch zou in mijn ogen wat aanvullende informatie wenselijk zijn.

Ikzelf heb de voorkeur voor (multi)caches waarbij een flinke wandeling van 6 - 15 km van toepassing is. ;) Je zou dus aan het pictogram 'significant hike' ook de afstand moeten kunnen toevoegen.

 

Wie heeft suggesties voor mij voor caches in Nederland en Vlaams België, met een wandeling van 6 - 15 km? ;)

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op de cache-pages van geocaching.com bestaat de mogelijkheid om aan te geven welke soort cache (gewoon of multi, enz.) en daarnaast een aantal pictogrammen toe te voegen met aanvullende informatie zoals: geschikt voor kinderen, in de winter beschikbaar, toegang voor honden/rolstoelen, enz.

 

Toch zou in mijn ogen wat aanvullende informatie wenselijk zijn.

Ikzelf heb de voorkeur voor (multi)caches waarbij een flinke wandeling van 6 - 15 km van toepassing is.  ;) Je zou dus aan het pictogram 'significant hike' ook de afstand moeten kunnen toevoegen.

 

Wie heeft suggesties voor mij voor caches in Nederland en Vlaams België, met een wandeling van 6 - 15 km?  ;)

 

In Schoonhoven ligt er een van ongeveer 12 kilometer: De Zilvercache van Wijnkurk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch zou in mijn ogen wat aanvullende informatie wenselijk zijn.

Ikzelf heb de voorkeur voor (multi)caches waarbij een flinke wandeling van 6 - 15 km van toepassing is.  ;) Je zou dus aan het pictogram 'significant hike' ook de afstand moeten kunnen toevoegen.

 

Wie heeft suggesties voor mij voor caches in Nederland en Vlaams België, met een wandeling van 6 - 15 km? 

 

 

Ah, U gaat voor " zwaar " ?

 

Reintje heeft het al voor U in kaart gebracht :

 

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...php?action=hard

 

groeten, Doler & Co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Twiske is wel een aardige wandeling van meer dan 10km.. ;)

 

Yep, ligt meer tegen de 15km aan zelfs.

Ook goed te voet te doen is de Hulpverleners cache in Enkhuizen.

Eigenlijk bedoelt op de fiets, maar ikzelf heb 'm te voet gedaan, en dat was goed te doen. Het enige nadeel is dat hij van Noord naar Zuid loopt, en je dan weer helemaal terug moet als je bij het beginpunt je auto hebt neergezet.

Ook goed voor een kilometertje of 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...