Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ja, het is nu zeven uur. Zoonlief is druk aan het spelen en maakt genoeg lawaai. Heeft geen hoofdpijn is niet misselijk en praat weer honderduit.

En we blijven cachen!!!!

Ja verbanddoos gaat nu zeker als vast item mee.

Gelukkig hadden we toiletpapier mee om het ergste eerst te stelpen.

Maar nu gaat er een nieuw setje mee.

En de noodlijst neem ik ook maar mee.

En verders blijven we optimistisch cachen zoals altijd.

Dank voor jullie lieve reacties

Grietje

Beterschap!!

En hechtingspleister in verbandzak is geen luxe!!

Jolanda

Geplaatst

Gelukkig dat het allemaal weer met een sisser afgelopen is.

Wens het kuikentje maar beterschap en sterkte van Kruimel en Fee.

Ik bedenk met net dat we ook nooit meer een verbandtrommel bij ons hebben. Dit soor berichtjes schudden je wel even weer wakker. Dus de trommel moet weer aangevuld worden en daarbij dan ook weer worden meegenomen.

Groetzels :lol1:

• 1 month later...
Geplaatst
Vandaag was het raak bij ons. Tijdens een tochtje in het mooie Westerwolde ging het mis tijdens het cachen.

De cache ligt in een natuurgebiedje waarin schapen en paarden vrij rondlopen.

Net nadat we de cache hadden ontdekt komt onze oudste te struikelen. Het best wel opdringerige veulentje dat hem steeds op de voet volgde schrikt hier van en maakt een noodsprong over hem heen. Hij raakt nog net met zijn achterste hoef het hoofd van mijn zoontje.

Een flinke jaap in het hoofd is het gevolg.

We flikkeren de cache weer op zijn plaats en snellen naar de auto. Gelukkig staat er een woning in de buurt. Daar aangebeld en de huisartsenpost gebeld. Gelukkig we mogen komen. Maar dan moeten nog wel naar Winschoten. Dat ligt op zo'n 15 km afstand. Dus sjeesen we daarheen. Onderweg wordt de oudste misselijk en kotst de boel eronder. ( ik denk van de spanning)

In het ziekenhuis blijkt dat er gehecht moet worden . Manmoedig ondergaat de oudste de verdoving en voila na ongeveer 5 minuten is hij in het bezit van 3 hechtingen.

Pffff......nou zoiets hadden we nog niet meegemaakt tijdens het cachen.

Het leek ons juist zo'n rustige bezigheid.

Gelukkig begon de oudste op de terugweg naar huis al weer honderduit te vragen en hij begon zelfs te zingen.

De jongste viel van alle commotie in een diepe slaap.

dat heb ik kort geleden ook 2 keer gehad, een gat in mijn hoofd,

maar niet tijdens het cachens gelukkig.

maar volgens hurbie is heb bij mij nooit meer goed gekomen:D

even over het weer gesproken. gisteren zijn wij (kapitein haak, tuitje

en luilak) ook overvallen door het weer, eers dachten we dat het bij 1

buitje zou blijven, maar het werden er een stuk of 20 :thumbup:

ah, nouja we hebben hem gevonden en daar gaat het om.

groeten Luilak

Geplaatst
Voor wie het verhaal nog niet kent:

Team Oosterom in de problemen in het Bramenbos.

Pas op: het verhaal staat vol spoilers.

Kostelijk verhaal, bedankt dat je dit met ons wilde delen.

Ik denk dat als we zelf ook weer eens diep nadenken, dan komen de verhalen vanzelf naar boven.

Iets dergelijks is mij in Noorwegen ook overkomen, incl afstandbediening van de auto dus......

Misschien iets voor een nieuw draadje "Bloopers" :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Pff, tjeempie, soms zit het mee en soms zit het tegen :thumbup:

Je telefoon heeft het wel overleeft??

bewerkt door Tjeempie
Geplaatst

Pff, tjeempie, soms zit het mee en soms zit het tegen :D

Je telefoon heeft het wel overleeft??

De telefoon heeft het na de plons nog wel gedaan. Het LED schermpje deed het niet meer en ook de toetsen waren niet meer verlicht. Bellen ging nog wel. Toch heeft mijn werkgever mij een nieuwe telefoon gegeven. :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)
Gelukkig dat het allemaal weer met een sisser afgelopen is.

Wens het kuikentje maar beterschap en sterkte van Kruimel en Fee.

Ik bedenk met net dat we ook nooit meer een verbandtrommel bij ons hebben. Dit soor berichtjes schudden je wel even weer wakker. Dus de trommel moet weer aangevuld worden en daarbij dan ook weer worden meegenomen.

Groetzels :thumbup:

Een verbandtrommel of tas is zeker geen overbodige luxe om mee te nemen. Als je één koopt, neem dan niet één met alleen pleisters (vaak de goedkoopste), want daar zit echt te weinig in :D ! Doe er gelijk ook een tekentang in en pijnstillers (altijd handig bij snel opkomende hoofdpijn of als je je verstuikt: maakt het in ieder geval de pijn dragelijker...)

bewerkt door team jemar
Geplaatst

Wij hebben deze cache ook gedaan het had ons ook kunnen gebeuren tijdens het graaien van de cache.

Dit soort verstop plekken zijn hartstikke leuk,jammer als er gebeurd wat jou is overkomen maar ik had er toch wel getuige van willen zijn :thumbup:

Voor je telefoon en foto toestel was het minder :D

Cache Groeten van,

Lenie.

Geplaatst

Tja, naast het in de file staan, regelmatig teken van het lijf moeten halen, prikkels van brandnetels en diverse beestjes (niet alleen muggen hoor!), scheuren in de kleding, o.a. door het over prikkeldraad stappen, zeiknat worden (o.a. gisteren in Culemborg, want daar zat het onweer precies boven), in de stront trappen van die honden - die daar niets aan kunnen doen - maar wel hun baasjes die het %^&*@#%n om op te ruimen, stoten aan takken en andere obstakels en uitglijden in de modder, net de sprong over de sloot niet halen en... jawel er dus instappen en tegelijkertijd ook nog de hand open halen, horzels achter je aan hebben, blaffende en grommende honden die dreigen te bijten, valt het allemaal best mee en heb ik er nog steeds reuze lol in :D , alleen als ik die %=+$$/ cache niet kan vinden heb ik er - soms - de pest in. :thumbup:

Geplaatst

Alleen gaan cachen in "the middle of ..." juist! Manlief moet immers werken.

Mobieltje vergeten, oriëntatievermogen van 0,0... uberhaupt niet weten waar je uithangt, geen straten of plaatsen onthouden :D ........en dan op de valreep je auto vastrijden in de blubber omdat je weer zonodig moest denken: dat lukt me wel!! Wel geleerd om na te denken als ik een blubberpad inrijd, of dit nu wel ECHT verstandig is. Conclusie: NEE!! Maar....alles sal rech kom! :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)
Alleen gaan cachen in "the middle of ..." juist! Manlief moet immers werken.

Mobieltje vergeten, oriëntatievermogen van 0,0... uberhaupt niet weten waar je uithangt, geen straten of plaatsen onthouden ;) ........en dan op de valreep je auto vastrijden in de blubber omdat je weer zonodig moest denken: dat lukt me wel!! Wel geleerd om na te denken als ik een blubberpad inrijd, of dit nu wel ECHT verstandig is. Conclusie: NEE!! Maar....alles sal rech kom! :D

Ach ja, die was ik nog vergeten. :blush: In Belgie, bij een of ander Keldertje ;) de voorkant van de auto geheel vastgereden in de zompige grond naast het water. :thumbup:

Gelukkig was het Belgisch boerke bereid me met z'n trekker uit de blub te trekken.

bewerkt door Ringeling
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...