Spring naar bijdragen

top 10 nachtcaches


hrng

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mijn nachtcache Otz Chiim is inmidels actief en de eerste hunters zijn onderweg.

De cache.

 

Het is een redelijk zware jonge, welke wat van je orientatievermogen vraagt. Ik ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.

 

Hij is zwaar voor de benenwagen. Ik vind de moeilijkheidsgraad iets overtrokken.

Om 2am gestopt na de 2e tussencache. Nog 3/5 te gaan op een andere avond/nacht. Taxi terug gepakt naar startpunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
En op de terugweg nog een cache gepakt, althans ik ben gepakt. Een flits ;) , en oeps was dat nu een rood licht of ging ik te snel er door?

 

:thumbup:

Als dat op de Afrika weg was, dan heb je ze alle twee. Maar ook hier is weer een cache voor http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...b3-0f58d3fcf6ec

 

Oeps ;) behoorlijk off topic merk ik. Was zo aandachtig aan het lezen, dat ik het onderwerp vergat.

bewerkt door andemo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net over de Duitse grens bij Venlo is een nieuwe nachtcache:

Spiegelsaal@Night - ca. 10 minuten vanaf Venlo: een spannende nachtcache met een spektakulair einde.

 

en nog eentje die alweer een paar maanden oud is:

Zakjapanner 9 - ca. 15 minuten vanaf Venlo: Cache door een bos (alleen doen als je toch toevallig in de buurt bent...)

 

...wanneer zien we jullie hier in Duitsland ;) ???

 

 

PS. Ik zag net dat "das Geisterdorf" ook in de bookmarklist staat: dit is eigenlijk geen nachtcache...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...wanneer zien we jullie hier in Duitsland  ;) ???

Vrijdag tot zondag a.s.

Of je ons ziet is maar de vraag, maar we gaan een stukkie Rothaarsteig lopen. Willingen-Winterberg denk ik. En evt nog een cache meepakken.

 

 

Van de zomer geweest. Enkele caches gedaan bij het 'Felsenmeer" (Odenwald).

 

Leuke omgeving voor cachers!

 

Nachtcaches zijn die echt niet overdag te doen? 's nachts cachen is wat lastig voor mij nl.

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag tot zondag a.s.

Of je ons ziet is maar de vraag, maar we gaan een stukkie Rothaarsteig lopen. Willingen-Winterberg denk ik. En evt nog een cache meepakken.

Ik vrees, dat ik me niet helemaal duidelijk uitgedrukt heb :blush: . Ik bedoelde natuurlijk: Wanneer zien we jullie bij de door mij "aangesleepte" nachtcaches. Het Sauerland is me net iets te ver weg...

 

Nachtcaches zijn die echt niet overdag te doen? 's nachts cachen is wat lastig voor mij nl.

 

BOEH! :eek::cry:

 

bang? :P

 

De meeste cacheeigenaars hebben ervoor gezorgd, dat de nachtcaches alleen maar in het donker te doen zijn. Enkele zijn er ook wel overdag te doen, maar die zijn dan veel minder leuk dan 's-nachts.

bewerkt door Psychochicken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net over de Duitse grens bij Venlo is een nieuwe nachtcache:

Spiegelsaal@Night - ca. 10 minuten vanaf Venlo: een spannende nachtcache met een spektakulair einde.

 

en nog eentje die alweer een paar maanden oud is:

Zakjapanner 9 - ca. 15 minuten vanaf Venlo: Cache door een bos (alleen doen als je toch toevallig in de buurt bent...)

 

...wanneer zien we jullie hier in Duitsland  :beerchug: ???

 

 

PS. Ik zag net dat "das Geisterdorf" ook in de bookmarklist staat: dit is eigenlijk geen nachtcache...

 

verwerkt; eens kijken of het lukt snel een bezoek af te leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net over de Duitse grens bij Venlo is een nieuwe nachtcache:

Spiegelsaal@Night - ca. 10 minuten vanaf Venlo: een spannende nachtcache met een spektakulair einde.

 

en nog eentje die alweer een paar maanden oud is:

Zakjapanner 9 - ca. 15 minuten vanaf Venlo: Cache door een bos (alleen doen als je toch toevallig in de buurt bent...)

 

...wanneer zien we jullie hier in Duitsland  :thumbup: ???

 

 

PS. Ik zag net dat "das Geisterdorf" ook in de bookmarklist staat: dit is eigenlijk geen nachtcache...

 

verwerkt; eens kijken of het lukt snel een bezoek af te leggen

 

Ik sta in de startblokken klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag tot zondag a.s.

Of je ons ziet is maar de vraag, maar we gaan een stukkie Rothaarsteig lopen. Willingen-Winterberg denk ik. En evt nog een cache meepakken.

Ik vrees, dat ik me niet helemaal duidelijk uitgedrukt heb :blush: . Ik bedoelde natuurlijk: Wanneer zien we jullie bij de door mij "aangesleepte" nachtcaches. Het Sauerland is me net iets te ver weg...

 

Nachtcaches zijn die echt niet overdag te doen? 's nachts cachen is wat lastig voor mij nl.

 

BOEH!

 

bang?

 

De meeste cacheeigenaars hebben ervoor gezorgd, dat de nachtcaches alleen maar in het donker te doen zijn. Enkele zijn er ook wel overdag te doen, maar die zijn dan veel minder leuk dan 's-nachts.

 

 

Nee hoor, niet bang. Alleen strak bioritme dat mij vraagt tussen 11 en 7 te slapen..... :blink: Misschien in de winter eens om 5 uur 's avonds beginnen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...