Spring naar bijdragen

top 10 nachtcaches


hrng

Aanbevolen berichten

Net over de Duitse grens bij Venlo is een nieuwe nachtcache:

Spiegelsaal@Night - ca. 10 minuten vanaf Venlo: een spannende nachtcache met een spektakulair einde.

en nog eentje die alweer een paar maanden oud is:

Zakjapanner 9 - ca. 15 minuten vanaf Venlo: Cache door een bos (alleen doen als je toch toevallig in de buurt bent...)

 

...wanneer zien we jullie hier in Duitsland  ;) ???

 

Vannacht was het dus raak. Echter maar half.

De Spiegelsaal@Night konden we niet met succes afronden. Blijkbaar zijn de Duiters gewoon slimmer :) of waren er gewoon 2 noodzakelijke aanwijzingen weg :) .

De Zakjapanner 9 was leuk en zeer geschikt om met de kids in de vroege avond te doen.

 

Ook nog even naetulas cache mee genomen . Helaas wilde de eind stash niet snel lukken. En omdat we een druk programma hadden hebben we die voor een later rollup overdag achter moeten laten. De tussenpunten waren leuk en zeker ook geschikt om met de kids in de vroege avond te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

AHHHHHH. Die wil ik doen!!! ben een gigantische Myst freak (heb alle boeken ook gelezen). beetje jammer dat ze super verweg zijn :'(

 

Ik ga binnen kort wel Otz Chiim doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor hen die Spiegelsaal@night willen doen, let op de cachepagina voor je van huis gaat.

 

Hugo Boss temporarily disabled Spiegelsaal@night (Unavailable) (Multi-cache) at 11/14/2005

 

Log Date: 11/14/2005

Liebe Gemeinde,

 

Bitte Cache vorerst nicht suchen, ... ich muss wohl doch eine umfangreichere Cache-Kontrolle und Reparatur durchführen!

 

So long Hugo Boss

 

Kreeg ik net binnen met de E-meeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...