Spring naar bijdragen

top 10 nachtcaches


hrng

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Thex,

 

Komt die nachtcache in de buurt van Eindhoven? En zo ja, wanneer=

 

Er moet namelijk weer een BBQ georganiseerd worden en het zou leuk zijn als we die nachtcache aansluitend kunnen gaan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fantastische nachtcache is deze: Der Bunker

Het is er zo donker als de nacht maar je kunt hem ook overdags doen; mobiele verlichting is noodzakelijk. Ik heb hem gedaan op de terugweg van het Elzas event in mei. We hebben de box uiteindelijk niet kunnen vinden, want we waren te bang om de weg kwijt te raken (hadden geen krijt of ander markeringsmateriaal bij ons). Kijk vooral naar de fotogallery.

Ik ga hem zeker nog een keer doen maar dan met meer hulpmiddelen en meer man (we waren slechts met zijn 2-en).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fantastische nachtcache is deze: Der Bunker

Het is er zo donker als de nacht maar je kunt hem ook overdags doen; mobiele verlichting is noodzakelijk. Ik heb hem gedaan op de terugweg van het Elzas event in mei. We hebben de box uiteindelijk niet kunnen vinden, want we waren te bang om de weg kwijt te raken (hadden geen krijt of ander markeringsmateriaal bij ons). Kijk vooral naar de fotogallery.

Ik ga hem zeker nog een keer doen maar dan met meer hulpmiddelen en meer man (we waren slechts met zijn 2-en).

 

zeg EEG wanneer gaan we lijkt mij mooi om te doen

zijn er trouwens nog meer van deze cache's

okay dis is zwaar offtopic.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fantastische nachtcache is deze: Der Bunker

Het is er zo donker als de nacht maar je kunt hem ook overdags doen; mobiele verlichting is noodzakelijk. Ik heb hem gedaan op de terugweg van het Elzas event in mei. We hebben de box uiteindelijk niet kunnen vinden, want we waren te bang om de weg kwijt te raken (hadden geen krijt of ander markeringsmateriaal bij ons). Kijk vooral naar de fotogallery.

Ik ga hem zeker nog een keer doen maar dan met meer hulpmiddelen en meer man (we waren slechts met zijn 2-en).

 

zeg EEG wanneer gaan we lijkt mij mooi om te doen

zijn er trouwens nog meer van deze cache's

okay dis is zwaar offtopic.gif

Die is inderdaad erg goed! Zet mij maar op de lijst.

 

tot cache,

team Wij Drie :P:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeg EEG wanneer gaan we lijkt mij mooi om te doen

zijn er trouwens nog meer van deze cache's

okay dis is zwaar offtopic.gif

Die is inderdaad erg goed! Zet mij maar op de lijst.

 

tot cache,

team Wij Drie :D:thumbup:

 

Ik denk dat het voor mij voorjaar 2006 word. Eerst in september nog 2 weken op vakantie en dan een maand hard werken; dan is het al weer november, en om dan te gaan camperen in Noord Frankrijk of op de Hunsruck?

Er zijn er trouwens meer; kijk opBuxley in Noord Frankrijk/Zuid Duitsland.

Er zitten trouwens mooie verhalen vast aan die bunkers die onderdeel waren van de Magintolinie; deze linie hadden de Fransen in de jaren 30 gebouwd om de Duitsers tegentehouden. De Duitsers kwamen echter via Belgie binnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Nee. in de buurt van Den Haag

Eindelijk 1 in de buurt

Wij zijn er klaar voor

De bevalling is nabij heb ik uit goed ingewijde kringen.

Wacht ff. Even zaklamp zoeken hoor. :blush:

De gamma heeft ze momenteel in de aanbieding.

Ik kon het niet laten - met deze in het vooruitzicht - en heb gelijk het zwaarste model gekocht.

Kom op kruimeldief. Ik weet dat je bezig bent. Het is donker zat. je mag hem nu wel los laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, heren, het is een ingewikkeld ding geworden. Kruimel mag nu approven. Morgen doe ik nog een laatste check en vul ik voor het donker wordt de kisten. Dan kan'ie loos.

Mij stalken en volgen heeft in ieder geval geen zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...