Spring naar bijdragen

"Zoek een cache" optie


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien ligt het aan mij, maar als ik 'Heteren' intik bij zoek op plaatsnaam, kent hij die niet.  Het ligt niet aan de grootte van de plaats, want de kleine buurtschappen in de omgeving kent hij wel. Misschien vergeten deze plaats in de database op te nemen?

 

Zouden er naast Heteren meer plaatsen zijn, waarop niet gevonden kan worden??

Helmond geeft hetzelfde probleem. Zou er helemaal geen plaats met een H gevonden worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ligt het aan mij, maar als ik 'Heteren' intik bij zoek op plaatsnaam, kent hij die niet.  Het ligt niet aan de grootte van de plaats, want de kleine buurtschappen in de omgeving kent hij wel. Misschien vergeten deze plaats in de database op te nemen?

 

Zouden er naast Heteren meer plaatsen zijn, waarop niet gevonden kan worden??

Helmond geeft hetzelfde probleem. Zou er helemaal geen plaats met een H gevonden worden?

 

Ruud... zoek gewoon op Lierop! Dat is een dorp een kilometer of 6 onder Helmond en daar liggen ook nog eens wat aardige caches in de buurt :D

Lierop staat er natuurlijk wel bij :lol1:

Je ziet de plaatsnaam Lierop niet op het kaartje staan, dus je moet gewoon precies in het midden kijken!

Bij de lijst die je krijgt als je Helmond intypt staat zelfs het gehucht Heieind er tussen :D

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...