Spring naar bijdragen

Bonus Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ikke ben toch al de boeman...

Je bent lief en als ik je zie krijg je een zoen van me. :hug::oops::wub::huh:

Tjee zeg, dan word ik nog liever afgebrand met mijn seizoenverhaal.

 

Snap niet wat erop tegen is. Een jager heeft een seizoen, een strandkroeg heeft een seizoen, aspergestekers hebben een seizoen, mijn werk is per seizoen en geocachen heeft geen seizoen? Zelfs doe kl*te amsterdammer zijn cache is een seizoencache.

 

Enneh vervelende Camelion, thanx voor het weer ontopic sturen huh. Die biertje, dat van mijn dochter begreep hij..... Het was notabene zijn dochter die gedag gezegd moest worden.

Mijn zoon kwam met mijn schoondochter :wub:

 

Tja en wat die bonuscaches betreft, iedereen mag van mij punten erbij krijgen.

Nu willen zij die met kinderen cachen er punten bij hebben? Ik wil er punten bij hebben als er gen kinderen bij zijn. Kinderen brengen je nog afleiding. Weet je wel hoe vervelend en energievretend het is als je de hele dag alleen met je partner op stap bent?

Geef mij er maar een paar kinderen bij, dan kun je misschien nog lachen op zo'n dag.

 

Ze moeten degene die ranking sowieso bij het cachen heeft getrokken wegpoetsen als zijnde een 1 aprilgrap.

 

En JanDeBehanger krijgt extra bonus om zijn dirty mind.

 

Ik ga pitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja en wat die bonuscaches betreft, iedereen mag van mij punten erbij krijgen.

Nu willen zij die met kinderen cachen er punten bij hebben? Ik wil er punten bij hebben als er gen kinderen bij zijn. Kinderen brengen je nog afleiding. Weet je wel hoe vervelend en energievretend het is als je de hele dag alleen met je partner op stap bent?

 

 

Daarom ga ik ook regelmatig alleen op pad :huh:

 

Geef mij er maar een paar kinderen bij, dan kun je misschien nog lachen op zo'n dag.

 

 

Ik heb een heerlijke puber in de aanbieding. Het ene moment de slappe lach, het volgende moment de P. erover in zonder dat daar een aanleiding voor is. Begrijpend lezen is niet de sterkste kant wat nogal eens een aanzienlijk verschil kan maken in de coordinaten. Zo zie je ook nog eens andere paadjes dan die de uitzettende cacher bedoeld had. Hoezo afleiding? Energievretend! en meer dan de partner kan ik uit ervaring vertellen. (die laten we dan ook meestel thuis) :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enneh vervelende Camelion, thanx voor het weer ontopic sturen huh.

A men has got to do what a man has got to do.

 

En weer ontopic:

Jammer dat het leuke idee van Reintje soms zo afgebrand wordt. Ik zie er wel wat in. Al was het maar dat het hele ranking verhaal leuk complex wordt. 1 found erbij en dan toch ineens een paar plaatsen opschuiven omdat jij wat bijzonders hebt gedaan. Ik vind het allemaal wat dynamischer worden. :huh:

En als er mensen zijn die tegen ranking zijn, bemoei je er dan niet mee. Kan het jou wat schelen waar wie hoog staat met hoeveel punten? Nou dan?

Van mij mag het Reintje, hoe complexer hoe mooier.

 

Had iemand Hawkeyes al bedankt voor zijn inzet? HAWKEYES BEDANKT! Leuke prijs geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt niet helemaal wat je zegt. je haalt 2 dingen door elkaar.

 

De bonuscache met zijn rankink, ja dan gaat jouw verhaal op.

 

Maar mijn verhaal, geocacheseizoen is pas volgende week open en tussen 15 oktober en 1 april gesloten, heeft niets met ranking te maken maar met wel of niet mogen cachen te maken.

 

In de hoop dat de punten in mindering de cachestroperij doet stoppen. Ney het jachtseizoen. Als een jager buiten jachtseizoen aan het jagen is, is hij een stroper.

 

Mijn voorstel is dus om de illegale cachers, dus iedere cacher die tussen 15 oktober en 1 april aan het cachen is geweest, te bestraffen omdat zij cachen terwijl het landelijk niet toegestaan is.

Als je een andere straf weet is het ook goed. Misschien 30 euro boete per bezochte cache? Dus ook als het gelogd wordt met een note in plaats van een found it.

 

Nou ben blij dat wij wat cache in de winter hebben gedaan,want er waren plekken bij dan moet je in de zomer door een meter brandnetels heen :huh:

 

jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben blij dat wij wat cache in de winter hebben gedaan,want er waren plekken bij dan moet je in de zomer door een meter brandnetels heen :huh:

 

jolanda

 

 

Of je loopt door een heel toeristich gebied en misschien dat je dan heel lang moet wachten met loggen.

Nou dan ben je misschien wel blij met een paar extra punten.

 

The Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al een paar keer genoemd, volgens mij onterecht, de 1 april grap. Welnu, ik heb er een gevonden. Lees dat hier maar.

 

HaHaHa.....kicken!!!

Help me herinneren dat ik op 1 april buiten sta met m'n mobieltje naar het oosten gericht!!!!

(of dat ik in elk geval al die sukkels kan uitlachen die dat echt doen) :D

 

p.s. met al die berichtjes over zoenen en bloemen en zo lijkt het wel een verkapte dating-site te worden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een heerlijke puber in de aanbieding. Het ene moment de slappe lach, het volgende moment de P. erover in zonder dat daar een aanleiding voor is. Begrijpend lezen is niet de sterkste kant wat nogal eens een aanzienlijk verschil kan maken in de coordinaten. Zo zie je ook nog eens andere paadjes dan die de uitzettende cacher bedoeld had. Hoezo afleiding? Energievretend! en meer dan de partner kan ik uit ervaring vertellen. (die laten we dan ook meestel thuis) :D

Ach zo erg is het toch niet? Ik heb alles meegemaakt met kinderen hoor, ook de pubertijd en nog veel verelender dingen.

Zonder er nu een opvoedpreek over te willen houden, vind ik dat tegenwoordig teveel gepraat wordt met kinderen. Een beste peun in de reet was vaak wel effectiever. Zonder te mishandelen natuurlijk.

 

Ik zit eigenlijk meer op kleinkinderen te wachten. Tjonge toen ik zo oud als mijn jongste en mijn oudste was, hadden de Fee en ik al 7 jaar kinderen.

Dacht dat ik een jonge opa zou worden, maar ze negeren tot nu toe alle zinspelingen. Zou toch mooi zijn om met opa Kruimel te gaan cachen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enneh vervelende Camelion, thanx voor het weer ontopic sturen huh.

A men has got to do what a man has got to do.

 

Jes jes, ik know :D Daarom mocht ik ook de boodschapper zijn van de cacheseizoensregels. ;) Don't shoot the messenger zegt men bij ons in Erica en men spuugt nog en keer in de hoek van de kamer....

 

Jammer dat het leuke idee van Reintje soms zo afgebrand wordt. Ik zie er wel wat in. Al was het maar dat het hele ranking verhaal leuk complex wordt. 1 found erbij en dan toch ineens een paar plaatsen opschuiven omdat jij wat bijzonders hebt gedaan. Ik vind het allemaal wat dynamischer worden.  :D

Gelukkig denken we niet altijd gelijk mijn vriend.

Reintje is ook alleen maar de messenger toch? Volgens mij zijn er mer initiatiefnemers. Maar wie het ook is, het is een uitglijer van jewelste. Ik probeer nu al jaren erop te hameren dat nergens te vinden moet zijn hoeveel caches Jantje, Pietje of Keesje gevonden heeft. wil je het van jezelf weten? Tel dan je eigen gevonden caches op. Wat maakt het mij uit of wie dan ook er al 1000 gevonden heeft. Zal wel een vutter zijn met zeeén van vrije tijd en wagonladingen diesel in de tank. So What?

Er is meer op dees aard dan geocaching en ranking ;)

Bonuscaches? Mijn anus

 

En als er mensen zijn die tegen ranking zijn, bemoei je er dan niet mee. Kan het jou wat schelen waar wie hoog staat met hoeveel punten? Nou dan?

Van mij mag het Reintje, hoe complexer hoe mooier.

Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Juist die puntentelling maakt dat men het liefst midden in een broedgebied nog met de tank rondraast omdat er die dag nog zoveel aches liggen te wachten.

Ik heb foto's gezien van cachers die de paaltjes uit de grond trokken om maar met de auto verder te kunnen in het bos.

 

Had iemand Hawkeyes al bedankt voor zijn inzet? HAWKEYES BEDANKT! Leuke prijs geregeld.

Dat vind ik ook. Nog niemand heeft Hawkeyes daarvoor bedankt. Men praat wel allemaal over Bever dat die nooit zoiets beschikbaar zou stellen. Misschien is dat wel zo, en daarom is de inspanning van Hawkeyes meer dan lovenswaardig....

 

Hmmm lijk wel te beginnen met slijmen ;)

 

Ik ga pleite, morgen weer de hele dag naar het Ziekenhuis in Groningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...