Spring naar bijdragen

Lay- out van .com is veranderd


Quaerens

Aanbevolen berichten

Ik ben het met de andere eens dat het er strak uitziet. Overzichtelijk, duidelijk. Dat betekend niet dat het altijd mooi hoeft te zijn al moet ik zeggen dat het ook niet lelijk is. Zakelijker is het goede woord. Een voordeel... ik was niet zo dol op dat groen!!!

 

Ga zo door, en Reintje, doe lekker rustig aan hoor :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wat wordt er bedoeld met "ignore listing" button rechts boven

 

Voor zover ik het begrepen heb kan je hiermee aangeven dat je een bepaalde cachebeschrijving niet langer meer wilt zien verschijnen in je resultatenlijst. Heb het uitgeprobeerd en het werkt. Bvb. om een "waardeloze" cache die je niet wenst te lopen te negeren.

bewerkt door Cachemier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleuren? Who cares, not me. Als de informatie maar goed bereikbaar en correct is, dan zal me de kleur me een wordt wezen.

En wat mij betreft blijft gc.nl zoals het was, want waarom zou dat hetzelfde moeten zijn als gc.com. Maar gelukkig heb ik daar niks over te zeggen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet iedere verandering is een verbetering. Het ziet er allemaal wat strakker uit. Alleen de kleur vind ik niet bijzonder :eek: En zoals al opgemerkt is, een fraaie achtergrond, bv een foto verdwijnt bijna helemaal :beerchug:

Marja :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel wat hebben. Het is wat volwassener geworden.

 

Ook de nieuwe opties op de cachepagina's vind ik leuk. Eindelijk is het er de mogelijkheid voor verschillende lijsten met favorieten. Daar is geloof ik al een paar jaar om gezeurd.

 

Heb er inmiddels al een paar in gebruik en vind het jammer dat je van deze lijsten alleen maar loc files kunt downloaden en geen gpx files.

 

Kruimellijst :beerchug:Het was er in voordat ik er erg uit had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...