Spring naar bijdragen

Lay- out van .com is veranderd


Quaerens

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Na wat daagjes in bed doorgebracht te moeten hebben (lees ben geveld door de voorspelde griepepdimie). Denk ik vandaag zal eens weer gaan kijken wat er allemaal is gebeurd. Kom ik op de site komt er zo afgrijselijke groene (lees: leger ) groene kleur op me af. :beerchug: Tja maar dat is mijn smaak. Vond het felle iets leuker. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nog een frisse kijk heb :eek: (nee hoor grapje) De nieuwe look ziet er verder wel super uit. Kunnen we de NL site niet zo als hun aanpassen, maar dan zonder hun afgrijselijke groene kleur?? Of de mederheid moet hier zo blij mee zijn :thumbup:

 

groetjes een nog niet helemaal betere speurneusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vind het ook lelijker geworden. De vorige kleur groen daar was ook iets mee, maar deze.....schimmelgroen noem ik dit. Flets schimmelgroen. Ik denk dat jullie maar eens een binnenhuisarchitecte moeten inschakelen, ook is het zo gek nog niet om ook de deelnemers van het forum te betrekken bij dit soort ingrijpende veranderingen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke verandering op een website werkt verfrissend, mits de werkzaamheid er niet onder lijdt. Dus iedereen die een website heeft doet er goed aan zo af en toe de layout te veranderen. Zoals al eerder hier genoemd de look en feel. Het houdt de bezoeker scherp en geeft het gevoel dat er steeds wordt gewerkt aan de site.

 

Groeten Haak.

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets in een nieuw jasje steken is leuk, ik doe het zelf ook, alleen dit is geheel persoonlijk. Als ik mijn kleren samen met iemand anders moet dragen (wat gelukkig niet hoeft) dan zou overleg noodzakelijk zijn ! Aan de andere kant wat goed is behoeft geen verandering. Ik werk nu al 7 jaar met het zelfde tekstverwerkingsprogramma en meer toeters en bellen hoeft van mij niet. De layout is mooi en mag van mij eeuwig zo blijven. Mijn bezwaar tegen de nieuwe

layout van geocaching.nl is de saaiheid van de achtergrondkleur. De kleur heeft ook wel wat legerachtigs. Maar waarom dan niet kiezen voor coolere camouflage kleuren, in de vorm van vlekken in verschillende tinten groen ? Ik heb zelf zo'n coole camouflagejas maar dan in woestijnkleuren, d.w.z. diverse tinten geel en bruin in de vorm van vlekken. :eek:

 

 

Elke verandering op een website werkt verfrissend, mits de werkzaamheid er niet onder lijdt. Dus iedereen die een website heeft doet er goed aan zo af en toe de layout te veranderen. Zoals al eerder hier genoemd de look en feel. Het houdt de bezoeker scherp en geeft het gevoel dat er steeds wordt gewerkt aan de site.

 

Groeten Haak.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij met de veranderingen die het .nl team doorgevoerd heeft.

En als ik ze niet mooi zou vinden dan nog blijft het een zaak van het team (moderators, webmasters of hoe dat dan ook heet)

Ik denk niet dat we als gebruikers moeten gaan proberen om hier zeggenschap over te hebben zoals ik uit dit draadje proef, want dan is volgens mij het hek van de dam, wat de ene mooi vindt verafschuwd de ander.

Wij zijn gebruikers en laten we blij zijn dat er mensen zijn die zich er zo voor inzetten om dit voor elkaar te krijgen en wat mij betreft mogen ze het dan op de manier doen zoals ze het zelf willen.

Wat waardering voor dit werk zou misschien wel eens meer op zijn plaats zijn.

Daarom aan diegenen die de website zo prachtig onderhouden ... :D:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij met de veranderingen die het .nl team doorgevoerd heeft.

En als ik ze niet mooi zou vinden dan nog blijft het een zaak van het team (moderators, webmasters of hoe dat dan ook heet)

Ik denk niet dat we als gebruikers moeten gaan proberen om hier zeggenschap over te hebben zoals ik uit dit draadje proef, want dan is volgens mij het hek van de dam, wat de ene mooi vindt verafschuwd de ander.

Wij zijn gebruikers en laten we blij zijn dat er mensen zijn die zich er zo voor inzetten om dit voor elkaar te krijgen en wat mij betreft mogen ze het dan op de manier doen zoals ze het zelf willen.

Wat waardering voor dit werk zou misschien wel eens meer op zijn plaats zijn.

Daarom aan diegenen die de website zo prachtig onderhouden ...  :D  :eek:

 

 

Bovendien kun je het niet iedereen naar de zin maken, dat lukt toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey

 

Ik merk dat de hoofdsite van geocaching.nl een fout bevat.

Het linker keuze frame staat boven op de rest van het scherm dat er normaal naast staat.

 

Nog iemand daar last van?

 

En nog geen minuut later na 23 x gerefreshed te hebben staat ie weer goed. Vreemd!!!! ;)

bewerkt door schatzoeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier hetzelfde "probleem". De reden was waarschijnlijk de foto die was ingevoegd bij een post. Doordat de laatste 5 berichten op de hoofdpagina staan, zag je hier ook die foto en werd vervolgens de hele boel naar beneden geschoven...

bewerkt door Lolz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd kom ik er ook nooit. Ik typ in het adresbalk .nlf in en ik zit op het forum. Als ik .com intik zit ik op geocaching.com.

Normaliter als ik de browser start komen er gelijk een 10tal pagina's los die ik geprogrameeerd heb als Geocaching.

Tik ik DHZ in, kom ik op de DHZ pagina's en gelijk op de belangrijkste kaar en dat is dan Drenthe met stukje Groningen, Friesland en Overijssel.

Met andere woorden de Team Dauwtrappers Geocaching Territorium (TDGT)

 

De waarheid bestaat niet, dus je zoekt naar iets wat er het meest op lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier hetzelfde "probleem". De reden was waarschijnlijk de foto die was ingevoegd bij een post. Doordat de laatste 5 berichten op de hoofdpagina staan, zag je hier ook die foto en werd vervolgens de hele boel naar beneden geschoven...

Ik denk dat deze analyse correct is.

 

Ik ben vanaf zondag bezig met het aanpassen van wat kleine zaken, waaronder de index pagina. Het voorkomen van dit soort zaken is een van de doelen. Maar ik moet bekennen dat ik dit effect niet zelf bedacht zou hebben. Gelukkig komt het zelden voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...