gpsgek Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 cache bij afwerkplek (homo ontmoetingsplek) Hahaha... Is dat geen bosjesmankesjplek?
Quaerens Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 cache bij afwerkplek (homo ontmoetingsplek) Hahaha... Is dat geen bosjesmankesjplek? Is het dan geen bosjesmanketsplek of bosjesmanketscache?
gpsgek Geplaatst 23 september 2007 Geplaatst 23 september 2007 Is het dan geen bosjesmanketsplek of bosjesmanketscache? Laten we de keuze maar aan de oneindige fantasie van heer W. Wortel overlaten...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 26 september 2007 Auteur Geplaatst 26 september 2007 Op grond van de laatste nog niet gehonoreerde postjes zijn de volgende begrippen toegevoegd: Earth-cacher Geo-groentje Goudkoorts Micro-allergie Microfiel Micro-hater Micro-manie Micro-obsessie Micro-zeurder Event-moe Pseudo-pad Puntenjager Tissue-cache #483-#495. Alle aanbrengers natuurlijk bedankt!
Tanuki Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Geo-Gadget: HiTech hebbedingetje om het cachen makkelijker te maken.
GeoVlinder Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Gelezen in een log van Sosabowski GCW05Y (17-12-2006, van The Eagles): GeoGroentje: (waarschijnlijk) een met Geocachen onbekend persoon die meeloopt met door de wol geverfde Geocachers Zo iemand noemen wij een geo-gast. Iemand die niet bekent is met cachen, maar een keertje meeloopt om te weten wat het is. groetjes GeoVlinder Loop ik van de week met ons Rupsje te wandelen met de gps om mijn nek, kom ik twee dreuzels tegen. Zegt de ene dreuzel tegen de andere dreuzel: "Kijk, dat is nou zo'n geo-gast!" Nou ja, het moet niet gekker worden, gaan ze mij een gast noemen! groetjes GeoVlinder ps Beetje off-topic?!
tuitje Geplaatst 27 september 2007 Geplaatst 27 september 2007 De kreet die ik vaak in mijn eige logjes leees(niet gelogen) Het was weer een echte tuitje. Maar goed tocht eff mijn eigen ego strelen.
Skjal Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Geocoderen: het koppelen van geografische gegevens aan (digitale) foto's.
nl1ede Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Een kreet wat Erik vaak tijdens het wandelen roep: Kijk daar gaat weer zo`n boscultivator= nordic walker. Vanwege de typerende gaatjes die zo`n iemand achter laat. Hij moet ook altijd kijken welke kant die nordic walker uit is gegaan.....
Bloodwoosj Geplaatst 5 oktober 2007 Geplaatst 5 oktober 2007 Nordic Stalker: Vaak GPS-loze wandelaar die desondanks er altijd op uit trekt met twee gevaarlijke prikstokken.
Team WilP Geplaatst 10 oktober 2007 Geplaatst 10 oktober 2007 LTF Last to Find Laatste log voordat de cache het archief in gaat.
Team jemar Geplaatst 10 oktober 2007 Geplaatst 10 oktober 2007 Een worteltjes-pot-logger! (Een Carrottepot-logger)
Biertjuh Geplaatst 11 oktober 2007 Geplaatst 11 oktober 2007 Ik kan hem zo snel niet op de begrippenlijst terug vinden, maar hij moet er haast wel al op staan: de Leunstoelcache, oftewel The Armchaircache, een virtuele cache die je vanuit je luie stoel kunt loggen. Hij levert je stipjes over de hele wereldkaart op Marja
Biertje Geplaatst 11 oktober 2007 Geplaatst 11 oktober 2007 Ik kan hem zo snel niet op de begrippenlijst terug vinden, maar hij moet er haast wel al op staan: de Leunstoelcache, oftewel The Armchaircache, een virtuele cache die je vanuit je luie stoel kunt loggen. Jazeker, hij staat erin als Bureaustoel-cache: "Meestal virtuele cache die thuis (vaak via internet) opgelost kan worden, zonder een locatie te bezoeken." En soms is ie ook aan de bar op te lossen, tussen twee biertjes door...
Draghkar Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 (bewerkt) Members only cache wordt de laatste tijd wel steeds vaker afgekort tot MOC FTF - Jager iemand die expliciet voor de FTF gaat JTB - Jeep Travel bug (Deze kan onderverdeeld worden in RJTB WJTB enz enz.) één ééntje - een cache met rating 1/1 Geostrepen - strepen op armen of benen welke verkregen zijn tijdens het geocachen. 25 oktober 2007 bewerkt door Draghkar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden