Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

...

Wat variaties in de naamgeving ;) :

of: huis-tuin-en-keuken cache

of: eigen-tuin-is-goud-waard cache

of: ontdek-je-eigen-plekje cache

of: ik-wil-graag-meer-sociale-contacten cache

of: helaas-ik-krijg-nergens-anders-toestemming cache

of: open-haard cache

(ik vind de eerste het leukst)

 

Dank voor je suggesties. :lol1:

In de definitie staan wat van je suggesties verwerkt. Voorlopig laat ik huis- en tuincache echter staan. We zullen zien of men in logs/forum deze term gaat gebruiken of één van jouw ideeën. Eventueel wordt het dan aangepast. De lijst is dynamisch, omdat iedere taal zelf ook dynamisch is en voortdurend verandert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Feest-caches: caches die ivm een feestelijke gelegenheid zijn neergelegd. Dat kan Pasen, Sinterklaas, Kerst of Sint-Juttemis zijn maar ook bv een heuglijke geboorte of de 1000ste found.

 

Feest-cache toegevoegd. #348. Dank. :cry:

 

Denk dat "(tijdelijk)" nog in de definitie moet worden opgenomen. Want bedacht me net dat iig de kerstcaches in het nieuwe jaar weer gedisabled worden tot de volgende Kerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feest-caches: caches die ivm een feestelijke gelegenheid zijn neergelegd. Dat kan Pasen, Sinterklaas, Kerst of Sint-Juttemis zijn maar ook bv een heuglijke geboorte of de 1000ste found.

 

Feest-cache toegevoegd. #348. Dank. :cry:

 

Denk dat "(tijdelijk)" nog in de definitie moet worden opgenomen. Want bedacht me net dat iig de kerstcaches in het nieuwe jaar weer gedisabled worden tot de volgende Kerst.

 

Definitie ietsepietsje aangepast. Dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneak preview: Zien dat de eindcoords van een multi of mysterie in de listing staan vlak na het reviewen van de cache.

 

(Is me overigens wel eens gebeurd bij De Driehoek. Toen die cache net gereviewd was stonden (zo bleek later) de eindcoords per ongeluk ergens in de listing. Biertje had ze er overigens heel snel weer uit gehaald)

 

Q :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneak preview: Zien dat de eindcoords van een multi of mysterie in de listing staan vlak na het reviewen van de cache.

 

(Is me overigens wel eens gebeurd bij De Driehoek. Toen die cache net gereviewd was stonden (zo bleek later) de eindcoords per ongeluk ergens in de listing. Biertje had ze er overigens heel snel weer uit gehaald)

 

Q :beerchug:

 

Sneak preview toegevoegd. #353. Dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...