deBruineBeren Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ongelovelijk Veel sterke Mariëlle, Joseph, Joshua en / We hopen op een goede afloop.
mvs "Team Pooh" Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wij hopen dat alle nederlandse geocachers naar haar uitkijken en zullen dat zelf zeker doen!
Quaerens Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Dat is vervelend! Hopelijk wordt ze snel weer gevonden! Groetjes Quaerens
DearHunter Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Geen woorden hiervoor. Ik zal een uitdraai naar mijn collega's in het westen sturen. Wij duimen voor een goede afloop. Joseph en Marielle, enorm veel sterkte.
RedRocks Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Mariëlle en Joseph, Heel veel sterkte en hopelijk is ze heel snel, gezond en wel, weer thuis. Red
djvdb Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ik zal een oogje openhouden. Hoewel mijn woonplaats ver Rotterdam of Helmond ligt. Veel sterkte ,Mariëlle en Joseph.
Micky Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ik zit hier met kippenvel ..... Joseph en Marielle, heel veel sterkte! en dat ze zo snel mogelijk weer gezond en wel terug mag zijn.
Crow & Éowyn Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Is er al iets meer bekend zoals: waar naar toe was ze onderweg? Hoe laat zou ze daar aankomen? Hoe laat was ze op centraal? Tijdstip van de verdwijning? Zijn er kennissen / bekenden in de omgeving waar ze eventueel zou kunnen zitten? Ik zit natuurlijk nogal dicht bij het vuur zo onder de rook van rotterdam. Kraaitje houd zijn oogjes wel open hoor, en ik zal nog eens een extra verkennings rondeje door rotje knor en omgeving ( laten ) maken. Voorlopig in ieder geval veel sterkte.
team-omega-25 Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Heel veel sterkte! Henk / Team-Omega-25
doortje Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Weet niet wat ik moet zeggen , zit hier te janken achter de computer. Heel veel sterkte. Hopelijk snel goed nieuws. Diny
Tornado Bram Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Zoek pamflet naar mijn adresboek gemaild, leef met jullie mee, heb zelf ook twee dochters van die leeftijd.
mr.Bean Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Heel veel sterkte toegewenst namens mij en de rest van de familie. Hopelijk wordt ze snel, en in goede gezondheid, terugvonden. Ik moet er zelf niet aan denken dat mij dat gebeurd en kan me heel goed voorstellen hoe vreselijk dit voor jullie moet zijn. Sterkte mr.Bean + familie
GeoTeeth Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Megaheks en Chief, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. GeoTeeth en Alie
LesMarten Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Dit is echt heel erg. Hopen dat ze snel gevonden wordt. Heel veel sterkte Megaheks en Chief.
anne Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 We hopen dat ze snel gevonden wordt. Heel veel sterkte Zuurtje en Anne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden