Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

B)Klok1 en Del1 die heben we niet gevonden, maar we zijn niet de enige.....

 

Deze caches zijn begraven en je moet blijkbaar de hele omgeving omploegen om ze te vinden, terwijl er ook genoeg plekken zijn waar je zonder dat gedoe een cache goed kan verstoppen. Wij zijn met Del1 gestopt toen we ondekten dat daar ook boomkikkers of beestjes die daarop leken tussen de bladeren aan het overwinteren waren...

 

Jammer, want de omgeving en de lokaties waren duidelijk met veel zorg uitgezocht en prachtig!

 

Mijn motto... begraaf geen caches. Dat is niet nodig en het beschadigd alleen maar de natuur... Zie een pol die ik daarover heb opgezet: Caches moeten zonder prikstok te vinden zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik meld hier even dat de cache Waterval ten gevolge van de weersomstandigheden momenteel niet gelogt kan worden. Tenminste dat begrijp ik uit de log van Team KIS98 :

"Loggen was helaas niet mogelijk omdat a) het doosje was

dichtgevroren en B) er zoveel ijs aanzat dat ie niet uit z'n verstopplaats

gehaald kon worden. "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B)Klok1 en Del1 die heben we niet gevonden, maar we zijn niet de enige.....

Del1 evenmin gevonden, maar dat is een kwetsbaar gebied, en we hadden geen prikstok bij.

 

Klok1 wel gevonden, zonder prikstok is die niet mogelijk, maar hier volstaat een breinaald. Schade aan het gebied is niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb Dikhuid gedaan en ik vond het de pittigste van allemaal ( haha, die paar die ik heb gedaan). B)

 

Deze cache is absoluut ongeschikt voor kinderen en senioren om te vinden. om daar in de buurt rond te hangen zal iedereen als bijzonder ervaren.

 

 

:P PAS OP, lees niet verder , als je geen SPOILERS wil lezen over deze cache

 

 

Ten eerste moet je vrij lenig zijn om er bij te komen, ten 2e moet je zeker geen angst c.q. hoogtevrees hebben

ook is het daar waar je moet zijn erg glad, nu lag er sneeuw en IJs maar zomers zal er veel mos zijn.

En als je niet iets meeneemt om te klimmen dan moet je best veel kracht in je handen hebben.

 

he!!! ik geef mezelf complimenten , geloof ik!!!

 

groeten

Mad Blakeness

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[

682275_200.JPG

 

SY Etienne  B)

 

als ik het allemaal van te voren geweten had, dan had ik me op m'n 12 de laten steriliseren  :P

Hihihihihi en ze zijn nog maar zo klein.

 

Ze mogen wel een keer met ome Kruimel mee het bos in. Ik zal ze echt niet leren om recalcitrant te zijn hoor ;)

 

De sahara is zonder meer erg droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Beerze Jeneverbesroute in Drente blijkt niet meer te vinden te zijn. Vanmiddag toch even gekeken, nadat Ludmer op de cachepagina al meldde dat de cache geplunderd zou zijn.

 

Of de cache geplunderd is kon ik niet constateren, omdat de tussenstash die de exacte cache-lokatie moet aangeven ook verdwenen is.

 

E.e.a. aan de makers gemaild. Hopelijk kunnen ze de cache binnenkort even controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

De statistiek regels leren ons: als je maar geduld uitoefend dan zullen de meest onwaarschijnlijke dingen ooit wel eens gebeuren. Zoals 20 keer achter elkaar een 4 gooien met een dobbelsteen.

 

Nu is om een uur of 12 de GPS satellietconstellatie slecht. En als men dan ook nog eens in Urban Canyons verdwaalt waar de ontvangst zowiezo al beroerd is dan is het niet vreemd dat een geocacher op zoek naar mijn cache Leiden Urban 1L hetvolgende kan berichten: "Dus ik een portiektrap op om een eventueel terras te zoeken. Sta ik bovenaan de trap ineens oog in oog met een bewoonster die zich afvraagt wat ik daar rondhang. "

Ik ga mijn cache page aanpassen zodat men weet dat het niet nodig is om op, in of onder gebouwen te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ik zie jullie hier soms praten over "the challenge of brabant"...

ik kan deze cache nergens terugvinden, weten jullie soms waar ik de pagina hierover vindt ??? of is hij inderdaad zo moeilijk te vinden ? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook de Smurfen-cache is er nu ruim van voorzien... okselhoogte bij mij. Ach, het moet een uitdaging blijven tenslotte...  :dribble:

Nou ik heb gelijk mijn kapmes maar weer eens opgezocht ;)

Kap je ze dan wel allemaal weg? Anders valt het zo op. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"the challenge of brabant"...

Die is er niet meer omdat de plaatsers het spelletje niet helemaal hadden begrepen.

 

Met veel pijn en moeite en met samenwerking hebben we uiteindelijk dit raadsel op kunnen lossen. De speurtocht begon in de Warande in Helmond alwaar je een filmkokertje moest zoeken (uit coordinaat). Vervolgens moest je naar Stiphout om daar een sigarettenhouderkokertje te zoeken. (wederom heel erg uit coordinaat). En dan naar het eindpunt helemaal naar de Strabrechtse heide voorbij Geldrop.

 

1 de coordinaten klopte dus helemaal niet ze hadden hoofdwaarschijnlijk verkeerde mapdatum.

2 ze waren vergeten te vermelden dat die onmogelijk te voet was te doen.

3 ze reageerde niet op mailtjes enz enz enz

 

Dit is de cache waar ik het meest naar ben terug geweest.

 

Overigens kan je hem hier vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...