Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

waarom staat Roomijs nog steeds op de Benelux-kaart ??

Omdat hij nog gewoon op geocaching.com als aanwezig vermeld staat!

Even wat meer verduidelijking:

De gegevens waar het kaartje uit gemaakt wordt, zijn de gegevens die je krijgt als je de caches uit een land opvraagt. Onderaan staat dan een 'check all' button dus als Roomijs in die lijst staat komt hij er ook automatisch op! Het is namelijk ondoenlijk om uit die 9 pagina's met caches selectief caches uit te zetten die niet mogen worden gedownload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 115-1021646472

Ik begrijp uit het log van "room ijs" dat hij niet meer bestaat. Als ik zo wat rondkijk was dit de eerste en laatste cache van niet meer actieven geocachers. Is er iemand die deze mensen kent? Zo niet, dat gewoon even een email sturen met het verzoek om de cache alsnog te archieveren, toch?

 

 

image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flapper, absoluut. Ik meen zelfs dat er Bereklauw bij stond. Via de dijk de ingang genomen en dan loop je er hoegenaamd zo naartoe, tot dat laatste stukje; dat vond ik te grortig worden. De grond van het gebied lijkt dus nu totaal niet op de foto's van sommige spoilers. De bomenpartij echter wel. Zijn er absoluut van overtuigd dat we goed zaten.

Ja natuurlijk moet je wel goedzitten daar, kan eigenlijk niet missen!

 

chips zeg, wat groeit dat dan snel daar!!!

 

opassen dan maar, zeker met bereklauw!!  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

">>FLITS<< aka Speed Trapped" by broek (GC38D4)

 

Ben al weken op zoek, scheur het hele land door, maar kan hem maar niet loggen!

Probeer de A15 eens, vandaag bijna 10 meldingen via flitsservice.nl gekregen van flitsers daaro...

 

/me gaat er morgen even langs... onderweg van Rotterdam naar Arnhem. Ik hoop dat ik dan m'n rechtervoet in slaap kan krijgen... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer de A15 eens, vandaag bijna 10 meldingen via flitsservice.nl gekregen van flitsers daaro...

 

/me gaat er morgen even langs... onderweg van Rotterdam naar Arnhem. Ik hoop dat ik dan m'n rechtervoet in slaap kan krijgen... :(

Kan die voet maar beter wakker houden, want het is nl. bij al die wegwerkzaamheden om de 1,5 km, met daar tussenin de sprintjes die je dan kan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevaarlijk.nl (Drente) is weg. Heb de eigenaar hiervan in kennis gesteld, deze reageerde dat hij zou gaan kijken, maar verder geen reactie. ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gevaarlijk.nl (Drente) is weg.

Weet je het zeker? De cache is namelijk niet moeilijk te vinden, als je maar op de goede plek zoekt. Doe je dat niet, dan kun je zoeken tot je een ons weegt... wat mij bijna overkwam. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben laatst nog langs gevaarlijk.nl gekomen en toen lag ie er nog. Ik zal dit ook FF mailen aan de eigenaar.

 

 

 

Edited By Zuurtje on juli 01 2002 at 11:50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laatst nog langs gevaarlijk.nl gekomen

Ben je na 20 mei nog geweest ? Daarna is-tie namelijk niet meer gelogd ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, 18 juni 2002, op weg naar Meppen in Duitsland.

Nou, dan heb ik dus niet goed gezocht ... :(

 

Groetjes,

Peetee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...