Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb er niks aan gedaan, alleen de gegevens doorgespeeld aan MegaHeks (die woont er dichterbij). De cache pagina aanpassen zal wsl niet gaan, maar in de log kun je natuurlijk wel aanwijzingen geven voor de eerste cache. MegaHeks wil de papieren in de caches gaan aanpassen, maar bij mijn weten is dat nog niet helemaal rond. Houdt de pagina van CoB in de gaten!  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Kee dan vandaag [b:post_uid0][i:post_uid0]WEER[/b:post_uid0][/i:post_uid0] poging gedaan met de coordinaten van P-Terminator  en met me GSM aan me oor samen met team Brazil, IJskimo en Lara, Colin en Tamara

Alle punten gevonden.

1 Dat fotogevalhoudertje werkt niet, lag weer van de boom en die is leeg ik stel voor om daar aan die boom gewoon de coordinaten van 2de coordinaten te bevestigen

2 is dat oranje sigarettenkokertje, wij hebben hoop foto's gemaakt en  bij de dichtbijzijnde  boom een rood stofje opgehangen. Als je deze info gebruikt moet je hem vinden. In dat  kokertje gaan vervolgens gewoon de coordinaten van de 3de stel ik voor

3 is dus de uiteindelijke cache en die zie je niet over het hoofd tis een grote emmer gebroken wit met een groene deksel. Logboek is vochtig en buiten het logboek een potlood en dinow heads zit er niks in de cache.

De goodies vul ik dus ook wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb problemen met de cache 'Tuf Tuf'. Hij vertoont quantum gedrag.

Je kijkt de ene keer en je ziet wat en een andere keer zie je niets. Het is alsof die wisselt tussen 'gewone cache' en 'virtuele cache'-toestand.

 

Ik geloof niet in magie maar in wetenschap. Hier moet een verklaring voor zijn. Hypotheses zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...